تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۲۰۶۳۷
در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

توضیحات معاون علوم پزشکی یاسوج در باره پیک جدید بیماری کرونا

۱
۰
توضیحات معاون علوم پزشکی یاسوج در باره پیک جدید بیماری کرونا
کبنا ؛معاون بهداشتی علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط سخت شکننده است، رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضرورت دارد.
به گزارش کبنا، دکتر محمد مهدی بانشی معاون بهداشتی علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از شهر مادوان در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: اتفاقی که افتاد این بود که با آزاد شدن کسب و کار به طریق هوشمند، پیش بینی می‌شد که این آزاد سازی بر روند بیماری کرونا در کشور و استان ما تأثیر بگذارد، متاسفانه آمارهای روزهای اخیر نشان می‌دهد که تأثیر گذاشته است و امیدواریم با رعایت اصول بهداشتی به پیک اصلی نرسیم و عبور کنیم.
وی افزود: خوشبختانه در استان ما در دو هفته اخیر تا الان علی رغم این که پیش‌بینی می‌کردیم، وارد پیک بیماری شویم، تا امروز خوشبختانه وارد این پیک نشدیم. از ۳ هفته قبل روند بیماری کاهشی بوده، این هفته نسبت به هفته قبل ثابت بوده، با همه وجود، این نگرانی را داریم که در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی پیک بیماری برگردد.
بانشی اضافه کرد: در برخی از جاها به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی و برگزاری مراسمات شاهد افزایش این بیماری بودیم، و اگر بتوانیم این بیماری را تا دو هفته دیگر کنترل کنیم، می‌توانیم امیدوار باشیم.
معاون بهداشتی علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ما داریم به اپیدمی کرونا حمله می‌کنیم تا زمانی که اپیدمی کرونا تعدادش کم باشد، استراتژی ما خیلی مؤثر بوده است، استراتژی استان ما فعلاً هم همین است و هر فردی که مشکوک بوده، خیلی سریع آن را نمونه گیری کردیم، و غربالگری انجام دادیم و در بحث بیماریابی موفق عمل کردیم، و اگر با همین استراتژی حمله به بیماری جلو برویم، به یاری خدا می‌توانیم این بیماری را تحت کنترل خودمان در بیاوریم.
وی اظهار داشت: این شرایط سخت شکننده است و باید خیلی هوشمند عمل کنیم، پروتکل‌های بهداشتی هم باید مدنظر باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدایا الان سه ماهه که هم دو هفته ایکنیت سیچه با جان مردم بازی ایکنیت یه کلام بگو مردم یه ماه دیگه در خانه بمانید و تمام خته راحت کن
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
1