تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۴۲۰۴۸۸
پورانفرد درباره سلطان پروژه های خانه بهداشت گفت؛

اطلاعی از سلطان پروژه های خانه بهداشت ندارم / چنین چیزی را تایید نمی کنم

۲
۰
اطلاعی از سلطان پروژه های خانه بهداشت ندارم / چنین چیزی را تایید نمی کنم
کبنا ؛
پورانفر معاون پشتیبانی معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: در پاسخ به زحمات دوستان پزشک و پرستار و مراکز بهداشتی و درمانی و مطالباتی که از سال 97 و 98 واحدهای تابع بیمارستان ها و مراکز درمانی داشتیم، خوشبختانه مبلغ 48 میلیارد تومان از بیمه سلامت و سایر بیمه ها وصول شد، که خوشبختانه تا فردا به واحدهای مربوطه پرداخت خواهد شد.
پورانفر اظهار کرد: با رایزنی های که انجام گرفت، تمام بیمارستان ها میانگین 4 ماه کارانه پزشک و پرستار و 1 تا 2 ماه کارانه نیروهای شرکتی پرداخت خواهد شد، به تبع برای خرید تجهیزات پزشکی نیز اعتباری گرفته ایم که به زودی به بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی پرداخت خواهد شد.
پورانفر معاون پشتیبانی معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در مورد مطالبات مراکز بهداشتی درمانی، تلاش داریم بتوانیم طلب اضافه کار پرسنل بهداشتی و سنوات و مرخصی را حل کنیم و به حساب پرسنل خدماتی، بهداشتی و ستادی پرداخت شود.
وی در رابطه با نبودن نظارت ها در پروژه های عمرانی افزود: هر پروژه عمرانی چند مولفه دارد، ناظر مقیم و ناظر عالی و مشاور دارد. هر پروژه ای از نظر سازه ای، معماری دچار مشکل شود، تا زمانی که ضمانت دارند، مشاور پروژه به لحاظ حقوقی باید پاسخگو باشد.
پورانفر بیان کرد: پاسخگوی این مسئله قطعا دانشگاه نیست، اگر مسئولین می دانستند که این ایراد وجود داشته باید پیگیری می کردند، چرا مسئولین بهداشت شهرستان پیگیری نکردند، نامه ای بیاورند مبنی بر اینکه این موضوع را پیگیری کرده اند تا ما جوابگو باشیم.
پورانفر اظهار کرد: تمام معاونین و روسا زحمات خود را کشیده اند، و معاونین و روسا هم حاضر نیستند عملکردشان بخاطر فرد دیگری زیر سوال برود. ممکن است پیمانکاری چند شرکت پیمانکاری داشته باشد، و ممکن است همزمان 5 پیمان بردارد. ولی قانون دانشگاه این است که یک شرکت بیش از 3 پیمان حق کار در دانشگاه ندارد، و اینکه یک شخص خاص همه پروژه ها را انجام بدهد وجود ندارد.
پورانفر تصریح کرد: در حال حاضر بیمارستان چرام یک پیمانکار دارد، بیمارستان بهمئی یک پیمانکار، ممکن است در این بین دانشکده پرستاری و بیمارستان لنده، یک پیمانکار داشته باشد.
وی در رابطه با این سوال که «فامیل نزدیک یکی از معاونین اسبق دانشگاه حدود 10 پروژه خانه بهداشت را برداشته است»،  افزود: اصلا چنین چیزی را سراغ ندارم، اطلاعی از این موضوع ندارم، و مستنداتی مبنی بر این موضوع ندارم، و تایید نمی کنم.
پورانفر در انتها گفت: دو میلیارد تومان برای لنده، چرام، کهگیلویه و بهمئی توزیع شده است، یک میلیارد و صد هزار تومان خرید تجهیزات شده است، مبلغ دیگری را در حال رایزنی هستیم که اگر تخصیص یابد مشکلات و کمبود تجهیزات ما رفع خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حجت
Iran, Islamic Republic of
دقیقا میدونی چرا نمیگی خیلی عجیبه. به این راحتی.من ای گپل نی
Iran, Islamic Republic of
هنر کردید بعد 2سال عقب ماندن میخواید 4ماه پرداخت کنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1