تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۴۲۰۴۸۰
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد:

/۵۰۰ زندانی جرائم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار مساعدت خیرین

۰
جشن‌های گلریزان مجازی برگزار می‌شود
کبنا ؛مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن‌های آزادی زندانیان به صورت مجازی خبر داد.
حسن نگین‌تاجی در نشست هیات امنای ستاد دیه استان که در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با اشاره به سیاست‌های قوه قضائیه مبنی بر کاهش هدفمند جمعیت کیفری، تلاش در جهت آزادی محکومین مالی را در اولویت دانست و اظهار داشت: نهادهای حمایتی بخصوص ستاد دیه ظرفیت خوبی است تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به کم کردن تراکم زندان‌ها کمک کرد.
رئیس شورای قضایی کهگیلوبه و بویراحمد با اشاره به آسیب پذیری خانواده‌های زندانی و مشکلات معیشتی فراروی آنها اظهار امیدواری کرد تا اشخاص حقیقی و حقوقی با کمک‌های خود هم در آزادی زندانیان بدهکار غیرعمد و هم در حمایت از خانواده‌های نیازمند مجموعه زندان‌های استان را یاری کنند
در ادامه اسماعیل جمیاری اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و اینکه هرگونه اجتماع باعث شیوع و انتشار بیشتر این ویروس می‌شود، لذا جشن‌های گلریزان استانی بصورت غیرحضوری و از طریق شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی برگزار می‌شود که امیدواریم خیرین هم استانی مانند سنوات قبل و با واریز کمک‌های خود به ستاد دیه در آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند مشارکت کنند.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام اینکه در 4 سال گذشته بالغ بر 900 زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند، گفت: در سال 98 هم تعداد 290 زندانی بدهکار با ترکیب 24 زن و 266 مرد از زندان‌های یاسوج، گچساران و دهدشت آزاد و هم اکنون هم تعداد 500 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان چشم انتظار کمک و مساعدت خیرین و نیکوکاران هم استانی هستند.
در پایان این جلسه فیلی معاون عمرانی استاندار، رئوف مدیرکل صدا و سیما، مبشری مدیرکل کمیته امداد امام(ره) و غفاری مدیرکل امور مالیاتی با ارائه پیشنهاداتی آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری و همراهی برای برگزاری جشن گلریزان اعلام کردند.
پایان بخش این نشست هم اهداء لوح تقدیر از سوی نگین‌تاجی رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان به اعضای هیئت امناء بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1