تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۴۲۰۳۸۱
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

15 طرح اقتصادی گچساران در حوزه صنعت و معدن به بانک معرفی شد

۰
15 طرح اقتصادی گچساران در حوزه صنعت و معدن به بانک معرفی شد
کبنا ؛رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: 15 طرح اقتصادی صمت گچساران با اعتباری به مبلغ 225 میلیارد ریال برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شدند.
سالار حسین پور امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد 15واحد صنعتی و تولیدی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گچساران برای اخذ تسهیلات به بانک عامل معرفی شده است.
 وی ادامه داد: این تسهیلات به منظور فعال شدن واحدهای تولیدی نیمه فعال،  نیمه تمام و توسعه بخشی برخی واحدها تخصیص داده شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اعتباری بالغ بر 225 میلیارد ریال برای 15 واحد صنعتی و تولیدی گچساران اختصاص داده شده است، ابراز کرد:  دولت در زمینه اشتغالزایی و حمایت از تولید کنندگان تاکنون اقدامات شایسته ای انجام داده است.
 حسین‌پور در ادامه به اعتبار کمک های فنی و اعتباری در جهت فعال شدن واحدهای تولیدی و حمایت از صنعتگران و سرمایه‌گذاران اشاره کرد و گفت:  سهم صنعت از این اعتبارات 25 میلیارد ریال است  که اکنون این اعتبارات  در حساب بانک عامل واریز شده است.
 وی عنوان کرد: کمک‌های فنی و اعتباری یک موضوع خاص و کم نظیر است که بایستی سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنند
حسین پور در ادامه با اشاره به مشکلات سرمایه‌گذاران در جهت اخذ تسهیلات خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت سرمایه گذاران به دنبال سرمایه در گردش هستنداما  در این زمینه وثایقی که بانک  در جهت پرداخت تسهیلات می‌خواهد سرمایه‌گذاران نمی‌تواند تهیه کنند که این ازمشکلات صنعتگران است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1