تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب : ۴۲۰۱۲۰
عضو شورای فضای مجازی استان کهگیلیویه و بویراحمد:

مردم قدرشناس خدمات کادر درمانی بیمارستان‌ها هستند

۲
۲
مردم قدرشناس خدمات کادر درمانی بیمارستان‌ها هستند
کبنا ؛عضو شورای فضای مجازی استان کهگیلیویه و بویراحمد با صدور پیامی از کادر پزشکی و درمانی استان به دلیل مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.
به گزارش کبنا، متن این خبر به شرح زیر است؛
«وَ مَنْ تَطَوَّعَ خَیْراً فِإِنَّ اللهَ شاکِرٌ عَلِیمٌ»
 کسی که فرمان خدا را، در انجام کارهای نیک اطاعت کند، خداوند (در برابر عمل او) شکرگزار و داناست.
 ایثار، از خودگذشتگی و نوع دوستی از ویژگی‌های بارز ملت ایران اسلامی است و اکنون که با شیوع ویروس کرونا در کشور روبرو هستیم تلاش و مجاهدت فداکارانه جامعه پزشکی اعم از مدیران، پزشکان، پرستاران و کارکنان عرصه بهداشت و درمان برای حفظ سلامت ملت شریف ایران و مبارزه با شیوع ویروس کرونا شاهدی بر این مدعاست که این ایثارگری برای همیشه در خاطر مردمان این مرز و بوم باقی خواهد ماند.
 بی شک مردم عزیز در کنار این ایثارگران باید پیشگیری داشته باشند و با همدلی، مراقبت و تبعیت از توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، از مسافرت، گردهمایی و ترددهای غیرضرور، خودداری نمایند و همه دستگاه‌های اجرایی، نهادها و مسئولین اماکن مذهبی نیز تصمیمات ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا و قرارگاه پدافند زیستی استان را با جدیت پیگیری و اجرایی نمایند.
 این روزها کادر درمانی علوم پزشکی استان در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا هستند و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته‌اند. 
سفیدپوشانی که این روزها در مقابل تمام کمبودها و کاستی‌ها صبر پیشه کرده‌اند و بر اساس وظیفه انسانی خود تنها به نجات جان مردم فکر می‌کنند و با وجود مواجه‌شدن با ناملایمات، عرصه خدمت را به جولانگاه تسویه‌حساب تبدیل نکرده‌اند.
 در شرایطی که ویروس مرموز کرونا هر روز رویی از پیچیدگی‌های خود را نشان می‌دهد و همچنان علم بشر از کشف دارو و واکسن علیه آن عاجز مانده، مدافعان عرصه سلامت نیز هر روز نمایی از فداکاری و ایثار خود را در عرصه خدمت به کشور و نجات جان هم‌وطنانشان عیان می‌کنند.
 امروز مردم قدرشناس خدمات کادر درمانی بیمارستان‌ها هستند و بیش از گذشته نسبت به سختی کار آن‌ها و خدماتی که این قشر برای جامعه دارد، آگاه شده‌اند و گویای این سختی‌ها و خدمات تصاویر و فیلم‌هایی است که در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود.
 اینجانب از زحمات و تلاش‌های کلیه دست اندرکاران، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان و به ویژه ریاست علوم پزشکی استان جناب دکتر یزدانپناه، تشکر و قدردانی نموده، امیدوارم در پرتو عنایات خداوند متعال و در سایه همدلی و وحدت همگانی این برهه سخت نیز با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشته شود.
----------------------------------
با تشکر و سپاس
علی اصغر صالحی
عضو شورای فضای مجازی
استان کهگیلیویه و بویراحمد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مظفری
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس صالحی عزیز . واقعا دستت کادر درمان و علوم پزشکی درد نکنه
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و سپاس از تقدیر مهندس صالحی ، چه بسیار شیوا و خوب نوشتید و جای تک تک ما تشکر کردید از علوم پزشکی و دکتر یزدانپناه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1