تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۴۱۹۹۸۸
✅ چند خبر از آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛

از ابتکار دانش آموز گچسارانی تا پیشتازی کهگیلویه و بویراحمد در سامانه شاد

۲
۲
از ابتکار دانش آموز گچسارانی تا پیشتازی کهگیلویه و بویراحمد در سامانه شاد
کبنا ؛
285اثر از فرهنگیان،دانش آموزان و اولیاء درمسابقه «در خانه هنرمندانه بمانیم»
285اثر از فرهنگیان ، دانش آموزان و اولیاء درمسابقه "در خانه هنرمندانه بمانیم"
امور فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران در راستای آموزش های مجازی و "شعار آموزش تعطیل نیست" مسابقات فرهنگی و هنری برگزار می کند.
ایوب مقیمی گفت: تا تاریخ 99/1/30 تعداد 285 اثر از فرهنگیان ، دانش آموزان و اولیاء درمسابقه "در خانه هنرمندانه بمانیم" شرکت کردند.
این مسابقات که تحت عنوان در "خانه هنرمندانه می مانیم" در 3 بخش و در رشته های  نماهنگ، موشن گرافیک، استند آپ کمدی، مجری گری، تیتر خبری، تئاتر عروسکی ، عکاسی، نقاشی، پوستر، عروسک سازی، تصویر سازی، کاریکاتور، کاردستی ، تک نوازی، داستان خوانی ،نمایشنامه کوتاه برگزار می شود، ویژه دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء در حال برگزاری و جمع آوری آثار است.
آموزش غیر حضوری از طریق برنامه شاد با فعالیت ۶۰درصد کلاسهای کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان در آیین گشایش فعالیت شبکه آموزش دانش آموزان در دبیرستان عفت فرهنگیان یاسوج گفت: با نصب این برنامه هم اکنون فعالیت تدریس در 56 درصد کلاس های دوره ابتدایی 60 درصد متوسطه اول و دوم و 70 درصد هنرستانهای فنی و حرفه ای کار و دانش آغاز شد .
هادی زارع پور گفت: هم اکنون امکان نصب این برنامه برای 7 هزار و 200 کلاس درس از مجموع 9 هزار کلاس ایجاد شده که به صورت میانگین در سه دوره 60 درصد نصب کرده اند
وی گفت: این تعداد کلاس حدود 119هزار دانش آموز را شامل می شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعات امکان نصب برای کلاس های چند پایه ، استثنایی ، پیش دبستانی ، بزرگسالان و آموزش از راه دور فراهم نشده است .
وی افزود: از بین دانش آموزان به ویژه در روستاها و مناطق عشایری که زیرساختها فراهم نشده است و یا گوشی هوشمند ندارند شناسایی و روشهای آموزش دیگر برای آنها فراهم می شود
 رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز گفت: از مجموع 55هزار دانش آموز بویراحمد حدود 60 درصد کلاس ها در شاد راه اندازی شده است .
علی حسن زاده گفت: برای دانش آموزانی که امکان نصب فراهم نشده است از روشهای غیر حضوری دیگری برای تدریس این دانش آموزان استفاده می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد :مهمترین وظیفه آموزش و پرورش برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری، فرهنگسازی موضوع و مشارکت در اجرای آن با بخش‌های دیگر جامعه است.
برنامه های فرهنگسازی شعار سال در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
      
هادی زارع پور گفت: جمعیت 152هزار نفری دانش آموزان و اولیاء و ارتباط مستقیم آنها با جامعه 15 هزار نفری فرهنگیان، ظرفیتی برای تبیین، فرهنگسازی و تحقق جهش تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی اظهار کرد: در هنرستانهای فنی وحرفه ای و کاردانش، مراکز یادگیری محلی سوادآموزی و مراکز شبانه روزی و هنرستان‌های کشاورزی، توسعه مهارت‌های حرفه ای و تولید از مهم‌ترین اولویت‌های آموزش و پرورش در جهت تحقق جهش تولید است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله اختصاص آئین‌های صبحگاه مدارس، اجرای سرود، نمایش، مسابقه و انشاء‌نویسی از دیگر برنامه های آموزش و پرورش در طول سال تحصیلی جدید در موضوع شعار سال است.
دانش آموز گچسارانی با سه زبان مختلف هم کلاسی های خود را آموزش می دهد
        
رئیس آموزش وپرورش شهرستان گچساران گفت:در راستای شعار آموزش تعطیل نیست،سهیل نجمی دانش آموز گچسارانی با سه زبان مختلف هم کلاسی های خود را آموزش می دهد
ایوب مقیمی افزود: سهیل نجمی دانش آموز پایه چهارم دبستان شاهد علی اکبر در کنار  بیژن ضامنی آموزگار خود، همکلاسی هایش  را آموزش می دهد.
وی افزود: سهیل نجمی با تسلط به دو زبان انگلیسی و عربی تلاش میکند نقشی در آموزش و پیشگیری از ویروس کرونا داشته باشد.
تاکنون بیش از 1هزار و 700 محتوای آموزشی درس تربیت بدنی باعنوان  ورزش در خانه در زمان شیوع ویروس کرونا تولید شده است
             
معاون تربیت بدنی و سلامت  آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:در زمان شیوع کرونا و تعطیلی مدارس همکاران تربیت بدنی استان ما با تولید بیش از هزار و700 محتوی آموزشی ورزش در خانه، آموزش درس تربیت بدنی را به خانه های دانش آموزان برده و ثابت نمودند که آموزش تعطیل نیست.
سیده فریبا حسینی افزود: در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس و باهدف تعطیل نشدن آموزش درس تربیت بدنی و جلوگیری از کم تحرکی دانش آموزان،کمپین ورزش در خانه  تشکیل شد.
وی تصریح کرد: دانش آموزان درهر نقطه ای از استان می توانند از فعالیت های ورزشی خود تصویربرداری کنند و با ارائه به آموزگاران و معلمان تربیت بدنی خود دراین کمپین شرکت و همکاری نمایند که در این طرح آموزش‌های مجازی توسط معلمان هم مستندسازی و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.
سیده فریبا حسینی گفت: امروز نظام تعلیم و تربیت و فرهنگیان گرانقدرثابت نمودند که آموزش در هیچ شرایطی تعطیل شدنی نیست.
وی افزود: تدریس دروس در شبکه آموزش در سایه همکاری آموزش و پرورش وصدا و سیما و اقدامات خود جوش و خلاقانه معلمان عزیز درایجاد یک جریان آموزش از راه دور ستودنی و به یاد ماندنی است. در این بحبوحه آموزگاران،دبیران،کارشناسان و مدیران تربیت بدنی که در اغلب عرصه های تعلیم و تربیت لیاقت و شایستگی خود را به اثبات رسانده اند ،در دوران شیوع بیماری کرونا نیز در زمینه ادای وظیفه و مسئولیت خویش در صحنه حاضرند.
معاون تربیت بدنی وسلامت  آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: همکاران ما با تکیه بر تخصص و تجارب ارزشمند جامعه ورزش آموزشگاهی،الگوهای حرکتی قابل اجرا در منازل را طراحی نمودند و  فعالیت هایی را توصیه نمودند که در فضای محدود زندگی آپارتمانی ،بدون مزاحمت همسایه ها قابل اجرا بوده،آمادگی عضلانی و هوازی اعضای خانواده را بهبود داده و اوقات فراغت آن ها را پر بار و لذت بخش نمایند.
معاون تربیت بدنی وسلامت استان از  کارشناسان مسئولان وکارشناسان تربیت بدنی و سلامت استان، آموزگاران و معلمان تربیت بدنی در سراسر شهرستان ها و مناطق استان،دانش آموزان و والدین آنها که در این کمپین فعالیت وهمکاری داشتند،تقدیر و تشکر نمودند.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگر پیشتاز درکشور هستی چرا مد یران را تهدید به برکناری میکنی این طرح شاد گرچه طرح خوبییه ولی نه دانش آموزان استقبال کرده اند ونه اولیا از هرکلاس فقط چند نفر فعالند بقیه یا نصب نکردند یا درکلاس شرکت نمیکنند
ت
Iran, Islamic Republic of
. بسیاری از روستاهای استان انتن دهی تلفن ضعیف است چه رسد به اینترنت . در ثانی بسیاری از معلمان در خود شهر یاسوج در حالی که دانش اموزان برنامه شاد رانصب کرده اند هنوز نتوانسته اند برای شاد را نصب کنند چه رسد به تدریس جناب آقای زارعی شما از آخر اولی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1