تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : ۴۱۹۸۱۳
کبنا گزارش می‌دهد

انتقادات صریح رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری گچساران و باشت از معاونت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

۲۱
۰
انتقادات صریح رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری گچساران و باشت از معاونت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
کبنا ؛سیدعمار حسینی نیک رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستان‌های گچساران و باشت امروز، پس از واکنش پورانفرد سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی [کلیک کنید] به انتقاد شهردار باشت پیامی در اختیار رسانه‌ها گذاشت.
به گزارش کبنا، این پیام به شرح زیر است:
به نام خدا
سرپرست محترم معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی
با سلام و احترام
در فضای مجازی و سایت‌های مختلف در مدت اخیر مخصوصاً ایام بحران کرونا فعالیت شما را دیدم که بنظر از فعالیت در حیطه وظایف خود بیشتر می‌آید و از مدت‌ها قبل با توجه به اظهار نظرهای عجیب شما که در شآن عضو هیئت علمی دانشگاه و معاونت مهمترین دستگاه دولتی (به سبب وظیفه ذاتی آن که صیانت از جان مردم است) نبود قصد پاسخگویی داشتم تا امروز که نامه سراسر سیاسی شما به شهردار جهادی و انقلابی شهر باشت را خواندم و با عرض معذرت بعنوان همکار قدیمی و کوچکتر شما نکاتی را خدمتتان عرض خواهم کرد.
جناب آقای پوران فر شما فرمودین که انتخابات تمام شده است اما خود در زمین علوم پزشکی، سیاست بازی می‌کنید و نامه شما سراسر تمجید، برای سیاسیون جهت حفظ صندلی خود  که احتمالاً به توانایی خود اعتماد ندارید یا می دانید که توانایی شما در این حد نیست و در حال و هوای انتخابات مانده‌اید و نمی‌دانید با چه بحرانی که ممکن است در عمر ما دیگر تکرار نخواهد شد دست و پنجه نرم می‌کنید. برادر بزرگوار شما شعارتان زنده باد مخالف من است و شغل شریف پرستاری را برگزیدید که باید توام با سعه صدر باشد ولی انگار تحمل کوچکترین انتقادی از دستگاه علوم پزشکی استان که حداقل از حیث مدیریت ضعیف‌ترین دوران خود را می‌گذراند را ندارید.
شهرادری را به جهت هم رأی نبودن با شما به سخره گرفته‌اید اما چطور بعنوان مسئولی در علوم پزشکی نمی‌دانید که بهداشت مقدم بر درمان است؟
عملکرد شما در دانشگاه مشخص و مدیریت جهادی شهردار باشت که شهردار نمونه استان می‌باشند هم مشخص است.
برادر عزیز! شهردار باشت همراه با همکاران پاکبان خود شهر را آراسته نمود و در بحران کرونا اولین دستگاهی بود که اقدام به ضدعفونی کردن و بستن ورودی شهر کرد اما آیا شما بعنوان یک پرستار حاضرید یک ماه در بخش کرونای بیمارستان شهید جلیل یاسوج وقت آزاد خود را که صرف سیاست کرده‌اید به خدمت به مردم مشغول شوید تا هم اجر الهی نصیبتان شود و هم از بازی کثیف سیاست خارج شوید؟
همکار گرامی مدت‌ها قبل در اظهار نظری فرمودید که نماینده محترم گچساران و باشت 7 میلیارد و نماینده و منتخب کهگیلویه بزرگ 3 میلیارد برای دانشگاه تأمین اعتبار کردند و آیا این اعتبار از بودجه کرونایی وزارت بهداشت می‌باشد یا بودجه‌ای مازاد بر آن که اگر همان بودجه باشد قطعاً هدف شما خدمت به سیاسیون بوده است.
جناب پوران فرد شما از آتش به اختیار خرج کردن حرف زدید در صورتی که به همکاران ما در خط اول مقابله با کرونا هر 3 شیفت یک ماسک تقلبی N95 و هر 4 شیفت یک لباس محافظتی می‌دهید و در تأمین وسایل حداقلی حفاظتی بقیه پرسنل بخش‌های بستری مانده‌اید و نتیجه آزمایش همشهریان گچسارانی و باشتی هفته‌ها به دلیل پرداخت نشدن بدهی، گرفته نشده است تا فاجعه‌ای تکرار ناشدنی در شهرستان باشت بوجود آید.
برادر عزیز در متن فرافکنی به شهردار باشت از پرسنل بهداشت و درمان مایه گذاشتید ولی حتماً می دانید که همکاران شما در مجموعه علوم پزشکی استان و مخصوصاً شهرستان گچساران و باشت بزرگ‌ترین منتقد شما و عملکردتان هستند و شما از ما سخن گفته‌اید در صورتی که برای جشن روز پرستار افتخار به حضور در شهرستان گچساران را ندادید و احتمالاً خود را تافته جدا بافته می‌دانستید اما امروز جهت مقابله با سایر دستگاه‌ها خود را از ما میدانید اما شهردار باشت در روز پرستار به قدردانی از پرستاران که وظیفه شما بود پرداختند.
همکار عزیز! از مجموعه مدیریتی علوم پزشکی دفاع نمودید اما اگر عملکرد شما همان استفاده از کیت‌های تشخیصی کمیاب در روزهای اول بحران کرونا جهت استفاده خود و مسئولین ستادی و آموزشی باشد و نه جهت تشخیص بیماران و کادر خط اول مقابله به کرونا، که فاجعه‌ای بیش نیست.
همکار قدیمی، شما که دنبال عملکرد دیگر مدیران هستید حتماً می دانید که دانشگاه علوم پزشکی و بدتر از آن بیمارستان شهید رجایی شهرستان گچساران که پله ترقی شما و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس بود به جهت پرداخت کارانه آخرین بیمارستان کشور می‌باشد و بنده بعنوان رئیس نظام پرستاری شهرستان در جمع روئسای هیئت مدیره ها بارها از عملکرد شما به جهت عقب ماندن کارانه‌ها و میزان آن خجل شده‌ام و وظیفه شما جهت دیدار با وزیر جهت رفع مشکل با اصرار اینجانب به دوش رئیس سازمان نظام پرستاری کشور بود.
برادر گرامی به شما توصیه می‌کنم که از فرصت بدست آمده نهایت تلاش خود را در راستای رضای خداوند متعال و پرسنل مظلوم بهداشت و درمان و مردم استفاده کنید تا در آینده که باز به جمع همکاران خود برگشتید از عملکرد مثبت شما سخن بگوییم نه بازی قشنگ شما در زمین سیاسیون.
در پایان از زحمات پرسنل بهداشت و درمان که با وجود کمبودها جانانه از سلامت مردم محافظت نمودند و همچنین از سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان که همواره پاسخگو بودند کمال تقدیر و تشکر را دارم.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
سید عمار حسینی نیک
رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستان‌های گچساران و باشت
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقا یکی بگه نیکبخت درست می گه یا یزدانپناه و پورانفرد در حالیکه در سایت علوم پزشکی لرستان گفته ۱۰۰ مرگ کرونا داشتن و اینجا می گن ۸ مرگ! و همه می دونیم که این دو تا استان خیلی چیزاشون مثل هم هست!
مطلع
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی و زیبا
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
به این میگن متن و دفاع سیاسی برادر اون بنده خدا راست گفته انتخابات تمام شد .شما هنوز هم باور ندارید؟
خامی
Iran, Islamic Republic of
صحبت های این آقا کامل سیاسی و جانبدارانه هست
Iran, Islamic Republic of
صحبت های پورانفر. اگه پول دارن چرا جواب آزمایشا رو نمیگیرن
خامی
Iran, Islamic Republic of
شما بفرمائید آیا وظیفه فرماندار شهرستان هست که نامه بنویسه اگه لازم باشه ، یا شهردار
حقیقتا اشکم سرازیر شد ...شیر مادرتان حلالتان باشد که اینگونه از حق این مردم مظلوم و کادر درمان حمایت کردید.خداوند شما را خیر دهد.باشد که به خودشان بیایند‌
تا کنون هم اگر کادر درمان زنده مانده اند یا از جیب شخصی خود بوده یا کمک های خیریه
به حق فاطمه زهرا ایشالا که تو همین دنیا .خدا میدونه نتایج این تستا با این هنه تاخیر واقعی هست یا نه
تازه بعد از ماه ها از ترس عکس دستگاه سی تی اسکنو گذاشتن که میخوان نصبش کنند🤣🤣🤣🤣زحمت میکشند.صبحشون بخیر باشه.تا الان خواب تشریف داشتند؟
هنوز ماجرای سوختگی آن نوزاد چند روزه زیر دستگاه فرسوده بیمارستان فراموش نشده
شهید
Iran, Islamic Republic of
بنده از نزدیک ناظر بودم که در روز رای گیری و دفاع از کاندیدخاص. و گروهی به زد وخوردپدربزرگوارشان که از سادات جلیل القدر میباشندپرداختند...پدری که از همه لحاظ نمونه والگوی واقعی انسان کامل وسادات میباشد...پس به فرموده قرآن کریم کسی که به پدرخود احترام نمیگزارد حرفش مورد قبول عام نیست...
باوی
United States
احصنت حرف حق زدی...
Iran, Islamic Republic of
صحبتهای خود شما جناب حسینی نیک هم سیاسی و جانب دارانست اصلا خدا لعنت کند سیاست را که هرکسی در این شرایط حساس که پای سلامتی مردم در میان است به دنبال ماهی گرفتن از اب گل الود هستن و به فکر تخریب جناح مخالف
Iran, Islamic Republic of
علمی و دقیق گفتن نه سیاسی احتمالا صحبت های پورانفر رو نخوندی
Iran, Islamic Republic of
آفرین آقای حسینی نیک کاملا درست می فرمایید.اصلا در این حد نیست درود بر شجاعت و قلم قشنگتون
واقعا درست گفتین اگه پول هست چرا به داد پرسنل بیمارستان شهید رجایی نمی رسید
جعفر
Iran, Islamic Republic of
بنازم گل گفتی کاش می شد پرسید پشت صحنه ها چندمیلیون .....کارانه گرفته اند بیچارگان درگیر در بیمارستان ها چند ریال
کارمند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
United States
بنده بعنوان کارمند دانشگاه این کاستی را متوجه کم کاری دانشگاه علوم پزشکی میدانم
Iran, Islamic Republic of
ماشالا يه کادر درمان مان
فقط وایسین فضای مجازی
يه وقت نرين سر به بیماران بزنید
ماشاءا
Iran, Islamic Republic of
آفرین به شما که گل گفتین و کاملا علمی و مستند حرف زدین درود بر شما که همیشه طرفدار حق بودین و سر تعظیم در مقابل هیچ شخص و گروهی خم نکردین
//که میخواد با این مصاحبه ها جایگاهشو محکم کنه / متاسفم برای سیستم سلامت استان
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی نیک صحبت های شما سیاسی می باشدچرا ایقد نامه علیه هم توی این سایت ها میزنید.تو به جای اینکه از شهردار باشت حمایت کنی و علیه هم نامه در سایت ها بزنید به فکر مردم این استان باشید که کرونا همه را به هم ریخته است.ولی به نظر من باید دستگاه قضا اول شهردار باشت دوم معاونین علوم پزشکی و سوم خود شما را به خاطر این نامه هایی که در سایت ها می زنید محاکمه و تنبیه نماید.
Iran, Islamic Republic of
احتمالا به پوز خط و باندتون برخورده باید یاد بگیرید دوره بزن درو تمام شده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1