تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۴۱۹۳۸۷
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد:

روزانه 600 نفر در محورهای یاسوج غربالگری می‌شوند / کاهش 50 درصدی مصرف بنزین در یاسوج / روزانه 20 فقره جریمه 500 هزار تومانی صادر می‌شود

۰
روزانه 600 نفر در محورهای یاسوج غربالگری می‌شوند / کاهش 50 درصدی مصرف بنزین در یاسوج
کبنا ؛فرماندار بویراحمد گفت:  همزمان با سراسر کشور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان بویراحمد با جدیت بیشتری در حال انجام است.
به گزارش کبنا از یاسوج، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا با بیان اینکه بیش از ۸۰ نیرو در سه محور ورودی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ایستگاه‌های کنترلی به صورت تمام وقت کار غربالگری را انجام می‌دهند، اظهار داشت: روزانه به طور میانگین در سه محور یاسوج_ شیراز، یاسوج_ اصفهان و یاسوج_ اقلید تا کنون بیش از ۶۰۰ نفر غربالگری شده‌اند.
 وی در خصوص ارزیابی میزان سفرها گفت: با توجه به شدت کنترل در مبادی ورودی و تعطیلی مراکز رفاهی و گردشگری یاسوج، سفرها به شدت کاهش یافته است.
 فرماندار بویراحمد وضعیت مراجعه مردم به مراکز خرید را عادی عنوان کرده است و گفت: یکی از موضوعات رفاه حال کسانی است که در ایستگاه‌های غربالگری و ایست و بازرسی شبانه‌روز فعالیت می‌کنند به همین منظور چندین عدد سایه‌بان برای حفظ این عزیران از گرما و باران به مبلغ هر یک 700 هزار تومان ن خریداری و در مبادی و ایستگاه‌ها نصب کردیم.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000419/nf00419387-2.jpg
 فرماندار بویراحمد گفت: در ایست و بازرسی جاده اقلید قبلاً هلال‌احمر وظیفه غربالگری را بر عهد داشت ولی اکنون کار به یگان ویژه نیروی انتظامی سپرده شده است.
وی با اشاره به اتفاق خوبی که بعد از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی صورت گرفته یعنی کاهش مصرف بنزین اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح کاهش مصرف 50 درصدی بنزین را در یاسوج نسبت به قبل داریم.
 این مسوول گفت: کمیته بهداشت شهرستان فردا برگزار می‌شود و با مصوباتی که خواهیم داشت ضد عفونی و گندزدایی همه نقاط شهری و روستایی شهرستان بویراحمد را با همکاری تیپ 48 فتح و سپاه و شهرداری و سایر دستگاه‌ها انجام خواهیم داد.
 وی در پاسخ به این سؤال که تاکنون چه اقداماتی برای جلوگیری از ورود غیر بومی‌ها و مسافرین به شهر یاسوج انجام شده اظهار کرد: برای مثال به غیر از جاده‌های اصلی حتی جاده‌های فرعی مانند جاده جدول غوره را نیز جهت جلوگیری از ورود و خروج مسافران و گردشگران بسته‌ایم تا خودروی غیر بومی از این محل عبور نکند.
کناری با اشاره به سایر برنامه‌های جلوگیری از ورود مسافر به شهر در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: روزانه میانگین 20 فقره جریمه 500 هزار تومانی صادر می‌شود.
 وی گفت: همچنین کار مشایعت خودروهای غیر بومی را داریم که تاکنون روزانه 100 خودرو برای عبور از کمربندی و جلوگیری از ورود به شهر مشایعت می‌شوند.
فرماندار بویراحمد در پایان گفت: مردم ضمن رعایت اصول بهداشتی، صبر پیشه کنند و برای حفظ سلامت عزیزان خود در خانه بمانند. چرا که خطر ویروس کرونا در این روزها وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
فایل های مرتبط
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1