تاریخ انتشار
شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۴۱۹۳۰۶
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطرح کرد

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد / 119 ابتلا به کرونا 7 نفر فوتی / آمار مبتلایان کرونا به تفکیک شهرستان‌ها

۱
۴
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد / 119 ابتلا به کرونا 7 نفر فوتی  / آمار مبتلایان کرونا به تفکیک شهرستان‌ها
کبنا ؛در نهمین روز از فروردین ماه 99، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، آخرین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا ویروس در استان را اعلام کرد.
 به گزارش کبنا، پرویز یزدانپناه با اشاره به اینکه 11 مورد جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است، گفت: با این موارد جدید تعداد مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 119 بیمار رسید.
 وی خاطر نشان کرد: متاسفانه شمار قربانیان کرونا ویروس در استان به 7 نفر افزایش یافت.
 یزدانپناه با اشاره به اینکه بیمار فوت شده از پرستاران خدوم و بازنشسته بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بود، اظهار داشت: این ضایعه دردناک را به همه خانواده محترم شکیبایی، همکارانمان دانشگاه علوم پزشکی استان و بخصوص جامعه پرستاری تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم عزیز، علو درجات مسئلت می‌نمایم.
وی توضیح داد که طی امروز شنبه نهم فروردین ماه از ۱۰۰ نمونه ارسال شده ۱۱ مورد جدید مثبت قطعی ابتلا به کرونا در این استان گزارش شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به ۷ مورد فوت ناشی از کرونا ویروس در استان تاکید کرد: ۶ مورد از جانباختگان ناشی از کروناویروس سن بالا سال  و بیماری زمینه ای داشتند و یک مورد(مورد جدید) بعلت شدت بیماری فوت کرد. از این تعداد ۷ مورد، ۵ در یاسوج، یک مورد دهدشت، یکی در باشت ثبت شده است.
یزدان‌پناه با اشاره به تفکیک بیماران مبتلا به کروناویروس در استان یادآور شد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در سطح استان ۶۰ مورد در بویراحمد، ۲۰ مورد در کهگیلویه، ۱۸ مورد در چرام، ۱۲ مورد در گچساران، ۷ مورد در دنا و ۲ در باشت شناسایی شده اند.
.
نام شما

آدرس ايميل شما

ع7
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه استان ما نه مسئولین نه مردم رعایت نکردند اگر اسفندماه قرنطینه میشد کشور شاهد این همه مرگ و میر نبودیم و تازمانی که کشور در قرنطینه کامل نرود کنترلی در کار نیست
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1