تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۴۱۸۷۲۵
کبنا خبر می دهد؛

تعطیلی کسبه و اصناف کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع ثانوی

۰
کبنا ؛
روز چهارشنبه 21 بهمن ماه؛ حشمت‌الله صمیمی دوست افزود: فعالیت کسبه و اصناف این استان با مشارکت، هماهنگی و تعامل آنان با هدف پیشگیری از شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد‌.
وی عنوان کرد:تمامی صنوف بزازی، پوشاک، کیف، کفش، خدمات موبایل، بنگاه‌های خودرو و املاک، کارواش‌ها، تزئینات اتومبیل، پاساژها، مراکز پرتردد از جمله بازار روز، جمعه بازار، کافی شاپ‌ها، رستوران‌های درون شهری و بین راهی، فست فودها، کبابی‌ها، بستنی بندان، آب میوه گیری، کله پاچه، آش فروشی، قنادان، پانسیون‌های مطالعاتی، باشگاه‌های ورزشی، و بیلیاردها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.
صمیمی‌دوست با اشاره به اینکه تمامی مرغ فروشی‌ها موظف بوده از تکه و یا خرد کردن مرغ در مکان صنفی خودداری کنند، ابراز کرد:شهرداری‌ها موظف به جمع آوری دوره گردها و دست فروشان گیاهان دارویی در سطح شهرها و اداره کل منابع طبیعی موظف به جمع آوری و برخورد قانونی  با این افراد در خارج از شهرها هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همچنین ضروری است شهرداری‌ها نسبت به جمع آوری خودروهایی که اقدام به توزیع و فروش شرینی‌جات و خشکبار می‌کنند، اقدام کنند.
صمیمی‌دوست خاطرنشان کرد:تمامی کارخانه‌های مستقر در استان موظف به تهیه دستگاه تب سنج و همچنین ایجاد حوضچه‌های ضد عفونی در ورودی کارخانه‌ها و همچنین ضد عفونی کامل کامیون‌ها و رانندگان هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:انتظار می‌رود تمامی نیروهای نظامی و امنیتی و سایر دستگاه‌های عضو کمیته اقتصادی مبارزه با کرونا با اتاق اصناف شهرستان‌ها و دبیرخانه کمیته همکاری کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1