کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

تعطیلی کسبه و اصناف کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع ثانوی

21 اسفند 1398 ساعت 17:33

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت کسبه و اصناف این استان با هدف پیشگیری از شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد‌.


روز چهارشنبه 21 بهمن ماه؛ حشمت‌الله صمیمی دوست افزود: فعالیت کسبه و اصناف این استان با مشارکت، هماهنگی و تعامل آنان با هدف پیشگیری از شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد‌.
وی عنوان کرد:تمامی صنوف بزازی، پوشاک، کیف، کفش، خدمات موبایل، بنگاه‌های خودرو و املاک، کارواش‌ها، تزئینات اتومبیل، پاساژها، مراکز پرتردد از جمله بازار روز، جمعه بازار، کافی شاپ‌ها، رستوران‌های درون شهری و بین راهی، فست فودها، کبابی‌ها، بستنی بندان، آب میوه گیری، کله پاچه، آش فروشی، قنادان، پانسیون‌های مطالعاتی، باشگاه‌های ورزشی، و بیلیاردها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.
صمیمی‌دوست با اشاره به اینکه تمامی مرغ فروشی‌ها موظف بوده از تکه و یا خرد کردن مرغ در مکان صنفی خودداری کنند، ابراز کرد:شهرداری‌ها موظف به جمع آوری دوره گردها و دست فروشان گیاهان دارویی در سطح شهرها و اداره کل منابع طبیعی موظف به جمع آوری و برخورد قانونی  با این افراد در خارج از شهرها هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همچنین ضروری است شهرداری‌ها نسبت به جمع آوری خودروهایی که اقدام به توزیع و فروش شرینی‌جات و خشکبار می‌کنند، اقدام کنند.
صمیمی‌دوست خاطرنشان کرد:تمامی کارخانه‌های مستقر در استان موظف به تهیه دستگاه تب سنج و همچنین ایجاد حوضچه‌های ضد عفونی در ورودی کارخانه‌ها و همچنین ضد عفونی کامل کامیون‌ها و رانندگان هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:انتظار می‌رود تمامی نیروهای نظامی و امنیتی و سایر دستگاه‌های عضو کمیته اقتصادی مبارزه با کرونا با اتاق اصناف شهرستان‌ها و دبیرخانه کمیته همکاری کنند.
 


کد مطلب: 418725

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418725/تعطیلی-کسبه-اصناف-کهگیلویه-بویراحمد-اطلاع-ثانوی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1