تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب : ۴۱۸۵۵۲
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد:

آبرسانی به شهرهای کهگیلویه و بویراحمد تحت هر شرایطی ادامه دارد / مردم نگران نباشند / پیشرفت قابل توجه پروژه‌های آب و فاضلاب لنده

۴
۲
آبرسانی به شهرهای کهگیلویه و بویراحمد تحت هر شرایطی ادامه دارد / مردم نگران نباشند
کبنا ؛مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: «این روزها با اوج گرفتن موضوع ویروس کرونا شاهد کاهش و افت فشار آب در مناطقی از استان هستیم و این مسأله خاص استان ما نیست و در همه کشور به علت افزایش محسوس مصرف آب این موارد طبیعی است.»
به گزارش کبنا، متن صحبت‌های فیض اله پاسره با خبرنگاران به شرح زیر است؛
ابتدائاً بر خود لازم میدانیم ضمن قدردانی از همه دلسوزان واقعی عرصه خدمت‌رسانی به مردم و به خصوص قدردانی از توجه رس‌انه‌ها به مشکلات روزمره مردم و پیگیری آن‌ها، نکاتی را جهت تنویر افکار عمومی مردم و به خصوص مردم عزیز شهر لنده یادآور شویم.
 در سالهای اخیر همانطور که همه می‌دانیم و مطلع هستیم علیرغم تحریم‌ها و مشکلات صادرات نفت و دشواری‌های بسیار زیاد در تأمین مالی پروژها کار و تلاش خصوصاً در زمینه‌ی خدمات رسانی به مردم ادامه دارد و این مشکلات مانع از خدمات رسانی به مردم شریف نشده است، این را شخص فرماندار باید بهتر از هر کسی بداند.
  اگرچه طبیعی است عدم تزریق به موقع منابع مالی و صرف اکتفا به منابع داخلی روند پیشرفت و تکمیل پروژه‌ها را با کندی‌هایی روبرو می‌کند.
 جهت استحضار مردم شریف شهرستان لنده در دولت تدبیر و امید از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و منابع مختلف اعتباری قریب به ۴۰ میلیارد ریال ۶۰ کلیومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع در روستاهای آن شهرستان اجرا و همینطور دو حلقه چاه عمیق حفر شد، در حوزه‌ی ابفای شهری نیز فقط در سال ۹۷ و ۹۸ شش کیلومتر اضلاع شبکه صورت گرفت، مردم شریف آن خطه مستحضرید که در هفته دولت با حضور مقام ارشد استان جناب آقای دکتر کلانتری و آقای فرماندار و مقامات محلی جهت ادامه اصلاح شبکه توزیع آب پروژه‌ای نیز کلنگ زنی شد این در حالی است که این پروژه فقط ۳۶۰ میلیون ریال اعتبار مصوب دارد و تخصیص آن ۶۰ میلیون ریال بوده خوشبختانه تعهدات ان پیمان توسط پیمانکار محترم اجرا و تکمیل شد.
 جهت انتقال آب به مخزن ذخیره آب شش کیلومتر خط انتقال ۱۰ اینچ اجرا شده، ۱۵۰ متر از مسیر خط انتقال معارض محلی دارد پیگیری‌های شرکت آب و فاضلاب استان جهت حل معارض محلی تاکنون به نتیجه نرسیده، فکر می‌کنم فرماندار محترم به جای زیر سؤال بردن خدمات خود و خادمین مردم بفکر حل مشکلات اجتماعی پروژه باشد و این شکلی بهتر می‌شود به مردم خدمت کرد.
 لازم به توضیح است پیمانکارن این دو پروژه ۲۵ میلیارد ریال مطالبات دارند.
 پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر لنده نیز در دهه مبارک فجر سال جاری با حضور آقای مهندس جمالی معاون محترم سیاسی استاندار محترم کلنگ زنی شد.
و مردم شریف مطمئن باشند با تمام توان پروژهای آن منطقه و استان را پیگیری می‌کنند و هیچ مشکلی برای مردم ایجاد نخواهد شد.
شرکت آب و فاضلاب استان در هر شرایطی خود را ملزم به ارائه بهترین خدمات به مردم می‌داند و اساساً خدمات بهتر به مردم منفعتش به شرکت هم می‌رسد پس دلیلی برای کم کاری وجود ندارد.
 در خصوص ادعای قطعی آب هم باید به استحضار برسانیم با تمهیدات همکاران ما آب مناطق ذکر شده تأمین شده و هیچ گونه قطعی آب در حال حاضر وجود ندارد.
این روزها با اوج گرفتن موضوع ویروس کرونا شاهد کاهش و افت فشار آب در مناطقی از استان هستیم و این مسأله خاص استان ما نیست و در همه کشور به علت افزایش محسوس مصرف آب این موارد طبیعی است.
 انتظار از دیگر مجموعه‌ها و مسئولین هم اینست وارد فضای بیان و انتشار سخنانی که بر مبنای واقعیت نیست نشوند، و به دور از حواشی با عزم جدی به خدمت واقعی به مردم بپردازند.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرام
Iran, Islamic Republic of
احسنت حق باشماست.ضمن خسته نباشید خدمت تمامی کارکنان زحمت کش شرکت آب وفاضلاب.بنده به عنوان یه همشهری چرامی اززحمات این عزیزان بخصوص در این برهه بخصوص(کرونا)کمال تشکر دارم در ضمن آب شهر چرام به همت اداره آب این شهر کاملا پایدار میباشد.
همیار
Iran, Islamic Republic of
درود وخسته نباشید
رهیاب
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید به تمامی پرسنل آب استان
امید
Iran, Islamic Republic of
احسنت وخسته نباشید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1