تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۴۱۸۳۹۹

کمیسیون تلفیق حداقل حقوق سال آینده را 2 میلیون و 800 هزار تومان تعیین کرد

۰
کمیسیون تلفیق حداقل حقوق سال آینده را 2 میلیون و 800 هزار تومان تعیین کرد
کبنا ؛عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99، گفت: با مصوبه امروز کمیسیون تلفیق حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری و کسانی که قرارداد مستقیم کاری با دولت دارند در سال آینده 2 میلیون و 800 هزار تومان خواهد بود.
محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال 99، گفت: با مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری و کسانی که قرارداد مستقیم کاری با دولت دارند در سال آینده 2 میلیون و 800 هزار تومان خواهد بود که حقوق همه این کارکنان و بازنشستگان علاوه بر این 15 درصد نیز افزایش خواهد داشت.
وی افزود: این مصوبه شامل حال بازنشستگان و کارکنان تأمین اجتماعی نمی‌شود و در مورد میزان و افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان این صندوق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصمیم می‌گیرد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 اظهار داشت: علاوه بر این بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق معلمانی هم که حقوق آنها کمتر از 50 درصد فوق‌العاده شغل ماده 10 قانون مدیریت خدمات کشوری باشد شامل حداقل حقوق 2 میلیون و 800 هزار تومان خواهد شد و اعضای کمیسیون تلفیق بر اجرای رتبه‌بندی معلمان تأکید کردند.
وی افزود: چنانچه در هیات رئیسه مصوب شود لایحه بودجه سال 99 بر اساس اصل 85 قانون اساسی مورد بررسی قرار میگیرد و دیگر نیازی به بررسی آن در صحن علنی مجلس نیست و مستقیم به شورای نگهبان ارسال خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1