کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عضو سابق شورای شهر یاسوج با صدور پیامی مطرح کرد

قدردانی از استاندار و عوامل اجرایی انتخابات بویراحمد و دنا

3 اسفند 1398 ساعت 18:35

مرتضی فروغی فرد عضو اسبق شورای شهر یاسوج با ارسال پیامی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و عوامل اجرایی انتخابات مجلس قدردانی کرد.


مرتضی فروغی فرد عضو اسبق شورای شهر یاسوج با ارسال پیامی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و عوامل اجرایی انتخابات مجلس قدردانی کرد.
متن کامل این پیام به شرح زیر است؛
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
محضر مبارک مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار فهیم و مجموعه عوامل اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی
با سلام، تحیات و تبریک
اکنون که انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرشکوه، پرشور و با سلامت کم سابقه، و مهمتر از هر چیز همسو با اهداف بلندمدت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در تقابل با اهداف دشمنان متخاصم برگزار شد، لازم است صمیمانه‌ترین سپاس و تشکر قلبی خود را از تمامی مجموعه عوامل دخیل در این امر مهم اعلام نمایم، تا این مسیر ارزشمند و مطلوب ادامه یابد و با همدلی و دست به دست هم گام‌های بعدی را به سمت قله‌های توسعه استوارتر و حساب شده تر برداریم. 
در گام اول لازم است از مردم عزیز، فهیم و محروم استان تشکر و قدردانی کرد;  چرا که  در مقطعی به صحنه آمدند که نیروهای مختلف داخلی و خارجی جامعه را به سمت عدم مشارکت در انتخابات رهنمون می‌کردند. مهم‌تر از هر چیز، در برگی از تاریخ دست به انتخاب اصلح زدند که مشکلات عدیده اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دست به دست هم داده‌اند تا موج یاس و ناامیدی را بر مسیر مطلوب نظام سوار کنند و قطار رشد و پیشرفت را از ریل متعارف خود خارج کنند. بدون شک مشارکت مؤثر و هدفمند مردم عزیز استان در انتخابات در این مختصات مکانی و زمانی منحصر به فرد، نشانه ایست از حرکت به سمت دمکراسی و مدرنیته و جای سپاسگذاری و حق شناسی دارد. 
در گام دوم لازم است از مجموعه عوامل فعال در سمت اجرایی انتخابات به ویژه استاندار محترم و زیر مجموعه‌های مرتبط نیز تشکر و قدردانی کرد.     
الحق و الانصاف با مدیریت قاطع، نظارت مستمر، صداقت و امانت داری استاندار فهیم و دستگاه‌ها و نهادهای ذی ربط، اعم از رییس کل محترم دادگستری استان، دادستان‌های شهرستان‌های بویراحمد و دنا، سپاه پاسداران، مجموعه بسیج استان و نیروهای امنیتی و انتظامی، معاونین استاندار و نیز نیروهای وفادار و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه شورای محترم نگهبان توانستید سلامت انتخابات و صیانت از رأی مردم را تضمین نمایید تا تخلفی از خواست و رأی مردم حاصل نشود. 
در آخر آرزوی توفیق و سربلندی برای منتخبین به حق مردم عزیز در 3 شهرستان استان دارم. امید است شرایط به سمتی رهنمون شود تا منتخبین بتوانند با حمایت مردم، همکاری نخبه‌های استانی و کارشناسان عرصه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی، مسیر تنگ شده توسعه استان را هموار کرده و فضا را برای رفع مشکللات عدیده جامعه، که مردم عزیز به ویژه جوانان تحصیلکرده را به ستوه آورده است، فراهم کنند.
با آرزوی موفقیت و سلامتی از پیشگاه خداوند سبحان
----------------------------------------------------------
3 اسفند ماه 98
مرتضی فروغی فرد عضو اسبق شورای شهر یاسوج


کد مطلب: 418140

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418140/قدردانی-استاندار-عوامل-اجرایی-انتخابات-بویراحمد-دنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1