تاریخ انتشار
شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۴۱۸۱۴۰
عضو سابق شورای شهر یاسوج با صدور پیامی مطرح کرد

قدردانی از استاندار و عوامل اجرایی انتخابات بویراحمد و دنا

۳
۱
قدردانی از استاندار و عوامل اجرایی انتخابات بویراحمد و دنا
کبنا ؛مرتضی فروغی فرد عضو اسبق شورای شهر یاسوج با ارسال پیامی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و عوامل اجرایی انتخابات مجلس قدردانی کرد.
متن کامل این پیام به شرح زیر است؛
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
محضر مبارک مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار فهیم و مجموعه عوامل اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی
با سلام، تحیات و تبریک
اکنون که انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرشکوه، پرشور و با سلامت کم سابقه، و مهمتر از هر چیز همسو با اهداف بلندمدت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در تقابل با اهداف دشمنان متخاصم برگزار شد، لازم است صمیمانه‌ترین سپاس و تشکر قلبی خود را از تمامی مجموعه عوامل دخیل در این امر مهم اعلام نمایم، تا این مسیر ارزشمند و مطلوب ادامه یابد و با همدلی و دست به دست هم گام‌های بعدی را به سمت قله‌های توسعه استوارتر و حساب شده تر برداریم. 
در گام اول لازم است از مردم عزیز، فهیم و محروم استان تشکر و قدردانی کرد;  چرا که  در مقطعی به صحنه آمدند که نیروهای مختلف داخلی و خارجی جامعه را به سمت عدم مشارکت در انتخابات رهنمون می‌کردند. مهم‌تر از هر چیز، در برگی از تاریخ دست به انتخاب اصلح زدند که مشکلات عدیده اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دست به دست هم داده‌اند تا موج یاس و ناامیدی را بر مسیر مطلوب نظام سوار کنند و قطار رشد و پیشرفت را از ریل متعارف خود خارج کنند. بدون شک مشارکت مؤثر و هدفمند مردم عزیز استان در انتخابات در این مختصات مکانی و زمانی منحصر به فرد، نشانه ایست از حرکت به سمت دمکراسی و مدرنیته و جای سپاسگذاری و حق شناسی دارد. 
در گام دوم لازم است از مجموعه عوامل فعال در سمت اجرایی انتخابات به ویژه استاندار محترم و زیر مجموعه‌های مرتبط نیز تشکر و قدردانی کرد.     
الحق و الانصاف با مدیریت قاطع، نظارت مستمر، صداقت و امانت داری استاندار فهیم و دستگاه‌ها و نهادهای ذی ربط، اعم از رییس کل محترم دادگستری استان، دادستان‌های شهرستان‌های بویراحمد و دنا، سپاه پاسداران، مجموعه بسیج استان و نیروهای امنیتی و انتظامی، معاونین استاندار و نیز نیروهای وفادار و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه شورای محترم نگهبان توانستید سلامت انتخابات و صیانت از رأی مردم را تضمین نمایید تا تخلفی از خواست و رأی مردم حاصل نشود. 
در آخر آرزوی توفیق و سربلندی برای منتخبین به حق مردم عزیز در 3 شهرستان استان دارم. امید است شرایط به سمتی رهنمون شود تا منتخبین بتوانند با حمایت مردم، همکاری نخبه‌های استانی و کارشناسان عرصه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی، مسیر تنگ شده توسعه استان را هموار کرده و فضا را برای رفع مشکللات عدیده جامعه، که مردم عزیز به ویژه جوانان تحصیلکرده را به ستوه آورده است، فراهم کنند.
با آرزوی موفقیت و سلامتی از پیشگاه خداوند سبحان
----------------------------------------------------------
3 اسفند ماه 98
مرتضی فروغی فرد عضو اسبق شورای شهر یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر فروغی شما باعث افتخارید..
کوو
Iran, Islamic Republic of
خوب من فردا پیام بدم
جوادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر فروغی فرد انشالله جایگاه های کشوری...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1