تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۱۷۳۱۸
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی:

رئیس جدید دادگستری شهرستان دنا منصوب شد ( + تصاویر)

۱
۰
رئیس جدید دادگستری شهرستان دنا منصوب شد ( + تصاویر)
کبنا ؛
مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دادگستری شهرستان دنا با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در شهر سی سخت برگزار شد.
به گزارش کبنا از سی‌سخت، صبح امروز ( سه شنبه 15 بهمن ماه 98) مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دادگستری شهرستان دنا با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در شهر سی سخت برگزار شد.
حجت الاسلام ناصر مصباح نژاد امام جمعه شهر سی‌سخت در این آئین ضمن تبریک به مناسبت دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی وخوش آمد گویی به تمامی حاضرین در جلسه گفت: به روح ملکوتی شهید مقاومت ،سید شهدا مقاومت ادای احترام وسر تعظیم فرود می‌آورم چرا که ما و انقلاب هر چه داریم از برکت خون پاک این شهیدان والا مقام است.
حجت‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد افزود: ماهیت انقلاب از دیدگاه شهید مطهری این است که ماهیت انقلاب ایران اسلامی است نه از این جهت که مسلمانان در انقلاب شرکت کردند بلکه از نظر روح حاکم بر انقلاب که داشتند.
وی گفت: خوشبختانه با مدیریت جدید دستگاه قضا آیت‌الله  رئیسی مردم دیدشون به دستگاه قضایی کشور عوض شده است و یقین دارند که ناعدالتی‌هایی که در کشور بی داد می‌کند بر چیده خواهد شد ،حتی به کوچکترین مفسد اخلاقی رحم نخواهد کرد و کوچکترین تعارفی  با هیچ احد ناسی ندارد، مفسد در هر مقامی باشد برای دستگاه قضا هیچ فرقی نمی‌کند و با قاطعیت تا ریشه کنی این ظلم کوتاه نخواهد آمد.
وی عنوان کرد: خوشبختم که در میان  مردم فرهنگی شهر سی‌سخت، مردمی فهیم، تحصیل کرده و منطقی هستم و از همین جا از خدمات ارزنده آقای سید علی ملک حسینی در این چند سال در شهر سی سخت تقدیر وتشکر دارم و امیدوارم پله های ترقی را روز به روز بیشتر طی نماید.
علی پور فرماندار دنا نیز ضمن تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان در جلسه گفت: اهداف اصلی انقلاب ایجاد عدالت بود که از نظر معمار کبیر انقلاب عدالت خاص انبیاء وخداوند بوده است و دراین بین عدالت اجتماعی مهمترین اصل است وتا عدالت نباشددر هیچ زمینه‌ای توسعه ای شکل نخواهد گرفت.
وی گفت: قاضی باید در دفاع از حق نترس و شکیبا باشد و یک قاضی باید از دیدگاه حضرت علی استقلال قضایی داشته باشد و در حکم صادره قاطعیت لازم را داشته باشد و نگذارد ذره‌ای از حق کسی ضایع شود چرا که مردم خودشان بهترین قضاوت کنندگان هستند  و حقایق را می‌بینند.

این مسؤول افزود: دستگاه قضا برنامه کاری خودرا مبارزه با دانه درشت های مفسد اقتصادی قرار داده است وبه یقین این مبارزه تا ریشه کن کردن تمامی مفسدان ادامه خواهد داشت.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در ایام الله دهه فجر هستیم و در این روزها شاهد بهره‌برداری از پروژه‌هایی در سطح استان وشهرستان هستیم که همه اینها به برکت انقلاب اسلامی می باشد که فقط در شهرستان دنا 28طرح با ارزش 54میلیارد تومان طرح داشتیم واینها را مدیون خون حاج قاسم ها ودیگر شهیدان انقلاب اسلامی ایران هستیم.
 نگین تاجی رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: یکی ازمهمترین توصیه های من به رئیس جدید دادگستری بحث رسیدگی و آموزش حقوقی می‌باشد که باید دقت لازم در این امر شود.
وی عنوان کرد: موضوع دیگری که خیلی مهم است بحث اطاله دادرسی وطولانی شدن روند پرونده ها است که یک پرونده چند سال در دادگاهی می ماند وروند رسیدگی به آن به کندی انجام می‌گیرد که باید به  این موضوع پرداخته شود که خوشبختانه با ورود بنده به حوزه قضا استان حدود 40 درصد پرونده های کهنه جمع آوری و رسیدگی شده است.
نگین‌تاجی گفت: ساماندهی بحث کاهش پرونده های کیفری یکی دیگر از موضوعاتی است که باید مورد توجه دکتر محمودی باشدوقضات  باید در بحث مجازات ها به جای حبث از احکام سبز استفاده کنند مثل رئیس سابق که به این اصل می پرداختند ،مثلا به جای حکم زندان برای مجرم حکم کاشتن چند اصله درخت و یا خدمت در مراکز فرهنگی صادر شود که از آقای ملک حسینی که در این چند سال در شهرستان دنا موجب رضایت مردم شدند تقدیر و تشکر می‌کنیم وبرای دکتر محمودی در پست جدیدشون آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

سید علی ملک‌حسینی دادستان مرکز استان در این مراسم نیز گفت: با شهادت سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی استاندارد ها و معیارهای خدمت تغییر کرد چرا که اگه کسی خدمتی به نظام و انقلاب اسلامی کرده است در مقابل خدمت سردار دلها حاج قاسم عزیز ناچیز است.
وی عنوان کرد: در سالروز سانحه سقوط هواپیما تهران به یاسوج هستیم که به بازماندگان همه آن عزیزان تسلیت می‌گویم و از کلیه همکارانم در شهرستان دنا تقدیر و تشکر می‌کنم که در این چند سال با من همکاری لازم را داشتند، از همه مدیران، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، مجموعه شورای تامین، اداره اطلاعات، امام جمعه، روحانیت معظم، خانواده شهداء و ادارات شهرستان دنا هم جهت همکاری در همه موارد تقدیر وتشکر می‌کنم و از همه آنها حلالیت می‌طلبم و برای همکار عزیزم آقای محمودی آرزوی خوشبختی و موفقیت دارم.

بنا بر این گزارش،  طی حکمی از سوی آیت الله رئیسی، «سید وحید محمودی مقدم» بعنوان رییس جدید دادگستری شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
سید وحید محمودی مقدم متولد ۱۳۶۸، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی  از دانشگاه علوم قضایی و دادیار دادسرای کازرون، دادرس دادگاه عمومی کازرون، بازپرس مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان را در کارنامه کاری خود دارد.
 «سید علی ملک حسینی» ریاست دادگستری شهرستان دنا را بر عهده داشت که طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه حدود یک ماه پیش بسمت دادستان مرکز استان منصوب گردید.


















نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به امید رشد و پیشرفت روزافزون فرزندان استان
درود بر بهرامی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1