کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در مراسم معارفه نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

نماینده جدید ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: مثل برادری دست به دست همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای آبادانی این دیار می‌دهم / هیچ جریان و یا گروهی برای من فرقی ندارد / جایگاه نماینده ولی فقیه فراجناحی است/ با انسجام در مسیر پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد گام برمی‌داریم

26 دی 1398 ساعت 13:07

حجت الاسلام سید نصیر حسینی با حضور مسئولان کشوری و استانی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج معرفی شد.


حجت الاسلام سید نصیر حسینی با حضور مسئولان کشوری و استانی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج معرفی شد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین حسینی در این مراسم که با حضور حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران ارشد استان برگزار شد، اظهار کرد: همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برادران و خواهران من هستند و هیچ جریان و گروهی برای من فرقی ندارد.
وی افزود: مثل برادری دست به دست شما خواهیم داد و می‌دهیم که برای پیشرفت و آبادانی استان مان و نظام اسلامی تلاش کنیم و از نظام مان دفاع کنیم.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جایگاه ولی فقیه و به تبع آن نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها اختصاص یه طیف و جریان خاصی ندارد، گفت: از همه طیف‌ها، گروه‌ها و جریان‌ها برای پیشرفت استان مدد می‌جویم.
 حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در ادامه با اشاره به جایگاه ولی فقیه در نظام اسلامی، اظهار داشت: همان طور که ولی فقیه فراجناحی و مربوط به همه اقشار مردم است نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها فراجناحی بوده و اختصاص به طیف و گروه خاصی ندارند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بنده خادم همه مردم هستم این فرمان ولایت فرمان خدمت است همه افراد، اشخاص، طیف‌ها و جناح‌ها در کنار بنده مانند برادر هستیم و از همه شما برای خدمت بیشتر و پیشرفت استان در ابعاد مختلف مدد می‌جویم.
حسینی با بیان اینکه ما ملتی هستیم که آرمان‌های جهانی داریم، اضافه کرد: آرمان‌های ما مهدوی است به آینده جهان و به طلوع خورشید عالم‌تاب ولایت می‌نگریم. باید به تناسب این آرمان و اهداف و این نگاه برنامه‌ریزی و تلاش کنیم.
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه برای رسیدن به آرمان‌ها می‌بایست خیلی از اختلاف ها را کنار بگذاریم، ادامه داد: ما دشمنانی قسم خورده داریم،دشمنانی که اگر لحظه‌ای غفلت کنیم با همه قدرت بر همه ابعاد زندگی ما می‌تازند. به هیچ کس و هیچ جناح و طیفی رحم نخواهند کرد لذا باید وحدت و انسجام را سرلوحه کار قرار دهیم.
حسینی به جایگاه امام جمعه و ولی فقیه اشاره کرد و افزود: انرژی و توان باید به شکلی به وحدت برسند و در مسیر نظام انقلاب و خدمت به مردم بکار گرفته شود.
وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد مورد بی مهری حکومت‌های دست نشانده و ظلم و جور طاغوت قرار گرفته بود محرومیت بی‌نهایت داشت امروز اما به برکت نظام اسلامی و انقلاب شکوه و پیشرفتی معجزه‌آسا در این استان اتفاق افتاده و هرگز قابل قیاس با گذشته نیست.
حسینی ادامه داد: ماهیت انقلاب و ظرفیت‌های موجود می‌طلبد که پیشرفت بیشتری داشته باشیم.
وی از نیروی انسانی به زیربنای پیشرفت یک جامعه نام برد و با بیان اینکه استان ما از ظرفیت‌های خوب نیروی انسانی برخوردار است، بیان داشت: برخی از طرح‌ها اگر مورد عنایت نگاه ویژه رهبری شود بسیاری از مشکلات مردم از جمله اشتغال جوانان حل خواهد شد این تقاضا را داریم که این خواسته و مطالبه محضر رهبر رسانده شود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دست برادری به سوی شما دراز می‌کنم متعهد می‌شویم برای پیشرفت با هم باشیم و تا جان در بدن داریم از آرمان‌های انقلابی و الهی از نظام و اسلام و مکتب دفاع کنیم و همیشه مطیع ولایت فقیه باشیم تا سرافراز بمانیم.
در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خدمات و زحمات آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده پیشین ولی فقیه در استان و آیت‌الله حسینی امام جمعه پیشین یاسوج، حکم انتصاب حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج به وی اهدا شد.
 


کد مطلب: 416655

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416655/نماینده-جدید-ولی-فقیه-کهگیلویه-بویراحمد-مثل-برادری-دست-همه-مردم-استان-آبادانی-این-دیار-می-دهم-هیچ-جریان-یا-گروهی-فرقی-ندارد-جایگاه-فراجناحی-انسجام-مسیر-پیشرفت-گام-برمی-داریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1