تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۴۱۶۶۵۵
در مراسم معارفه نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

نماینده جدید ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: مثل برادری دست به دست همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای آبادانی این دیار می‌دهم / هیچ جریان و یا گروهی برای من فرقی ندارد / جایگاه نماینده ولی فقیه فراجناحی است/ با انسجام در مسیر پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد گام برمی‌داریم

۱
۰
نماینده جدید ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: مثل برادری دست به دست همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای آبادانی این دیار می‌دهم / هیچ جریان و یا گروهی برای من فرقی ندارد  / جایگاه نماینده ولی فقیه فراجناحی است/ با انسجام در مسیر پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد گام برمی‌داریم
کبنا ؛حجت الاسلام سید نصیر حسینی با حضور مسئولان کشوری و استانی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج معرفی شد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین حسینی در این مراسم که با حضور حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران ارشد استان برگزار شد، اظهار کرد: همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برادران و خواهران من هستند و هیچ جریان و گروهی برای من فرقی ندارد.
وی افزود: مثل برادری دست به دست شما خواهیم داد و می‌دهیم که برای پیشرفت و آبادانی استان مان و نظام اسلامی تلاش کنیم و از نظام مان دفاع کنیم.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جایگاه ولی فقیه و به تبع آن نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها اختصاص یه طیف و جریان خاصی ندارد، گفت: از همه طیف‌ها، گروه‌ها و جریان‌ها برای پیشرفت استان مدد می‌جویم.
 حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در ادامه با اشاره به جایگاه ولی فقیه در نظام اسلامی، اظهار داشت: همان طور که ولی فقیه فراجناحی و مربوط به همه اقشار مردم است نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها فراجناحی بوده و اختصاص به طیف و گروه خاصی ندارند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بنده خادم همه مردم هستم این فرمان ولایت فرمان خدمت است همه افراد، اشخاص، طیف‌ها و جناح‌ها در کنار بنده مانند برادر هستیم و از همه شما برای خدمت بیشتر و پیشرفت استان در ابعاد مختلف مدد می‌جویم.
حسینی با بیان اینکه ما ملتی هستیم که آرمان‌های جهانی داریم، اضافه کرد: آرمان‌های ما مهدوی است به آینده جهان و به طلوع خورشید عالم‌تاب ولایت می‌نگریم. باید به تناسب این آرمان و اهداف و این نگاه برنامه‌ریزی و تلاش کنیم.
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه برای رسیدن به آرمان‌ها می‌بایست خیلی از اختلاف ها را کنار بگذاریم، ادامه داد: ما دشمنانی قسم خورده داریم،دشمنانی که اگر لحظه‌ای غفلت کنیم با همه قدرت بر همه ابعاد زندگی ما می‌تازند. به هیچ کس و هیچ جناح و طیفی رحم نخواهند کرد لذا باید وحدت و انسجام را سرلوحه کار قرار دهیم.
حسینی به جایگاه امام جمعه و ولی فقیه اشاره کرد و افزود: انرژی و توان باید به شکلی به وحدت برسند و در مسیر نظام انقلاب و خدمت به مردم بکار گرفته شود.
وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد مورد بی مهری حکومت‌های دست نشانده و ظلم و جور طاغوت قرار گرفته بود محرومیت بی‌نهایت داشت امروز اما به برکت نظام اسلامی و انقلاب شکوه و پیشرفتی معجزه‌آسا در این استان اتفاق افتاده و هرگز قابل قیاس با گذشته نیست.
حسینی ادامه داد: ماهیت انقلاب و ظرفیت‌های موجود می‌طلبد که پیشرفت بیشتری داشته باشیم.
وی از نیروی انسانی به زیربنای پیشرفت یک جامعه نام برد و با بیان اینکه استان ما از ظرفیت‌های خوب نیروی انسانی برخوردار است، بیان داشت: برخی از طرح‌ها اگر مورد عنایت نگاه ویژه رهبری شود بسیاری از مشکلات مردم از جمله اشتغال جوانان حل خواهد شد این تقاضا را داریم که این خواسته و مطالبه محضر رهبر رسانده شود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دست برادری به سوی شما دراز می‌کنم متعهد می‌شویم برای پیشرفت با هم باشیم و تا جان در بدن داریم از آرمان‌های انقلابی و الهی از نظام و اسلام و مکتب دفاع کنیم و همیشه مطیع ولایت فقیه باشیم تا سرافراز بمانیم.
در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خدمات و زحمات آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده پیشین ولی فقیه در استان و آیت‌الله حسینی امام جمعه پیشین یاسوج، حکم انتصاب حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج به وی اهدا شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دیدبان شفافیت تحت نظر توکلی اعتراض کرده به تایید صلاحیت تاجگردون و قراره جلسه تشکیل بده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1