تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : ۴۱۶۳۱۸
کبنا گزارش می‌دهد

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در یاد «حاج قاسم»

۰
کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در یاد «حاج قاسم»
کبنا ؛مردم کهگیلویه و بویراحمد همچنان در سوگ سردار سلیمانی زانوی غم در بغل گرفته اند و انتقام سخت از امریکای جنایت کار را خواستار می‌شوند.

لنده در یاد سردار مهربانی‌ها

با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان شهرستان لنده مراسم سومین روز شهادت علمدار ولایت و سردار سرافراز مقاومت اسلامی حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
در این مراسم معنوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، مردم خون‌خواهی و انتقام سخت از دشمن و پایداری در مسیر مقاومت را از مسؤولان مطالبه کردند. 
این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن آغاز و سپس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده، امام جمعه، فرمانده تیپ ۴۸ فتح پشت تریبون رفتند وبه تبیین نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در تداوم جبهه مقاومت و تلاش ایشان در جهت وحدت و همبستگی اسلامی در جهت مبارزه بااستکبار جهانی پرداختند و بر ضرورت استمرار راه این شهید والا مام تأکید کردند.
















نام‌گذاری ساختمان مرکزی دادسرا و دادگاه‌های شهرستان بویراحمد به‌نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
ساختمان مرکزی دادسرا و دادگاه‌های شهرستان بویراحمد به‌نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد.
معاونت پیشگیری از جرم دادگستری اعلام داشته کلیه پرسنل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خود را شاگرد مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌داند.
لذا در راستای بزرگداشت نام و یاد این سردار به خون خفته رئیس کل و شورای معاونین دادگستری استان نام ساختمان مرکزی دادسرا و دادگاه‌های شهرستان بویراحمد واقع در بلوار ابوذر را به‌نام ساختمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مزین کردند.

هدف قرار دادن خودروی حاج قاسم اقدامی خارق‌العاده نبود

رئیس مرکز فوریت های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور گفت: عملیات ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را نمی‌توان یک عملیات امنیتی پیچیده اطلاعاتی قلمداد کرد.
صیدال فعال با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: او نماد مجاهد در راه خدا و مبارز با ظلم و استعمار بود، که به دست پلید آمریکا، به شهادت رسید.
رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور افزود: عملیات ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را نمی‌توان یک عملیات امنیتی پیچیده اطلاعاتی قلمداد کرد،  سرویس‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی، عملیات جنون آمیز و ناجوانمردانه شهادت سردار سلیمانی را شاهکار اطلاعاتی خود توصیف می‌کنند.
وی گفت: بر همگان مبرهن است که برخی از فعالیتها و ترددهای سردار سلیمانی، عادی بوده و هدف قرار دادن دو خودروی معمولی که بدون کمترین تدابیر امنیتی و اطلاعاتی در مسیر فرودگاه در حال حرکت هستند، نمی تواند اقدامی خارق‌العاده توصیف شود.
این مسوول حوزه امنیتی ادامه داد: عملیات هدفمند ترور سردار شهید سلیمانی و همراهان در یک سفر عادی و در ملاءعام و در فرودگاه پایتخت کشور عراق و کشتن ارشدترین نظامی کشور همسایه و ترور یکی از نظامیان مهم وابسته به ارتش کشور عراق، با عملیات های پیچیده سرویس های اطلاعاتی تفاوت‌های بارز داشته و این اقدام آمریکا بی‌توجهی به کنوانسیون های بین المللی و نقض حریم هوایی کشورهای مختلف منطقه و ادامه جنایت های دولت آمریکا ضد محور مقاومت و ملت ایران را به اثبات می‌رساند.
فعال افزود: ضمن عرض تسلیت شهادت سردار بزرگ ولایت، ستاره درخشان جبهه مقاومت را به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده و هم‌رزمان و دوستداران ایشان و همه ایرانیان و مردم آزاده جهان، سردمداران شیطان بزرگ و پیروان آنها باید بدانند که این شهادت‌ها مسیر حق طلبی و مبارزه با ظالمان را از بین نمی‌برد و عزم حق‌جویان را در قطع دست شیاطین محکم‌تر خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: با شهادت حاج قاسم سلیمانی‌ها، نور فروزان اندیشه متعالی آنان روز به روز تابنده‌تر شده، گسترش بیشتری پیدا خواهد کرد و ضمن بیدار کردن جان‌های خفته، به منزوی شدن هر چه بیشتر تفکر تجاوزگر امریکایی منجر خواهد شد.

بزرگداشت یاد سردار سلیمانی در قلعه رئیسی
با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان چاروسا مراسم سومین روز شهادت علمدار ولایت و سردار سرافراز مقاومت اسلامی حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

قلعه رئیسی به خونخواهی سردار مهربانی‌ها خروشید

با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان چاروسا مراسم سومین روز شهادت علمدار ولایت و سردار سرافراز مقاومت اسلامی حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
در این مراسم معنوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، مردم خون‌خواهی و انتقام سخت از دشمن و پایداری در مسیر مقاومت را از مسؤولان مطالبه کردند. 





این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن آغاز و سپس امام جمعه قلعه رئیسی خیر مقدم و سپس فرمانده تیپ شهرستان گناوه و همرزم شهید سلیمانی در سوریه پشت تریبون رفتند وبه تبیین نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در تداوم جبهه مقاومت و تلاش ایشان در جهت وحدت و همبستگی اسلامی در جهت مبارزه با استکبار جهانی پرداختند و بر ضرورت استمرار راه این شهید والا مام تأکید کردند.
ازدحام جمعیت در این مراسم به حدی بود که مسجد جامع شهر قلعه رئیسیدر دو طبقه تکمیل شد.





سردار صفری در این مراسم با تقدیر از حضور و برگزار کنندگان این گونه برنامه ها به نقش ارزنده سردار سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: نقش ارزنده سردار سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و توانست با فرماندهی با تدبیر در هشت سال دفاع مقدس اقتدار نظام را به نمایش بگذارند.
فرمانده تیپ امام رضا(ع) شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی تنها یک مرد بزرگ ایرانی نبود بلکه سلیمانی یک مرد بزرگ برای جبهه مقاومت و جهان اسلام بود و سردار سلیمانی تنها در برنامه های نظامی شرکت نمی کرد بلکه ابعاد مختلفی داشت و ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و بین المللی تاثیر داشت.






وی افزود: زمانی که داعش جنگ را شروع کرد مثل هشت سال دفاع مقدس امکاناتی نداشتیم به همین نحو در جنگ با داعش کشورها امکاناتی محدودی داشتند اما تدابیر سردار سلیمانی بر آنها غلبه شد و شک نکنید که توکل بر خدا و ولایت مداری سبب شد تا سلیمانی در تمامی ابعاد موفق باشد و درود بر مردم بزرگ ایران که این قدر با شکوه قدردان فرزند خود باشند و مردم نشان دادند اگر مسئولی برای آنها قدم بردارد برای آن مسئول حتی حاضران جان دهند.
صفری تاکید کرد: هر جای که کشور به این سردار نیاز داشت با تمام توان حضور پیدا می کرد و موفق می شد و ولایت مداری سردار سبب شد تا سلیمانی عزیز و محبوب شود و تلاش شود تا نکند این اتفاق سبب دو دستگی در کشور یا جهان اسلام شود.




در پایان این مراسم با مداحی پرشور و محلی مردم عزاداری بسیار باشکوهی را برگزار کردند.
بعد از برگزاری مردم با توزیع نذری و توزیع بیش از هزار پرس غذا بر روی یک سفره نشسته و وحدت و انسجام خود را به جهان اعلام کردند.


نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1