کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

استاندار و فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد هم قسم شدند

3 دی 1398 ساعت 19:10

حسین کلانتری با بیان اینکه همه ما مصمم هستیم که زمینه انتخاباتی سالم و غیرجانبدارانه و با مشارکت بالا را فراهم سازیم تاکید کرد: شما از رصد و نظارت ناظرین و بازرسان انتخابات در امان نخواهید ماند و در برابر خداوند و مردم هم پاسخگو هستید.


 استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه سیاسی ترین رویداد خودش است، هر چه به 2 اسفند نزدیک می‌شویم، تنور آن گرم تر می‌شود. یکی از موضوعاتی که همواره دغدغه همه مردم و نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌باشد، سلامت انتخابات، امانتداری و بی‌طرف دستاندرکاران انتخابات است. همین مسئله سبب شد تا حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز (سه شنبه 3 دی ماه 98) در نشست با معاونین، فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد که در سالن شماره 1 استانداری برگزار شد، به موضوع انتخابات اشاره کند و بگوید: خواسته نظام، رهبری، مردم و وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات و سیاست اصلی من مرقانون، امانتداری، بی طرفی و سلامت انتخابات است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در جلسه‌ای که در ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با فرمانداران و مسئولین کمیته‌های ستاد انتخابات استان داشتیم. همه در برابر قرآن هم قسم شدیم که در اجرای انتخابات بی طرفانه وغیرجانبدارانه از رأی مردم صیانت کنیم و امانتدار رأی مردم باشیم و در سلامت و امنیت کامل انتخابات را برگزار نمایم.
استاندار ادامه داد: در آن جلسه به همه فرمانداران تاکید شد و اتمام حجت کردم که هر کسی به هر دلیلی که نمی‌تواند این ملاک‌ها را رعایت کند با احترام به حرمت و جایگاه آن، مسئولیتی دیگر به وی واگذار می‌کنم و خود را کنار بکشد.
حسین کلانتری ابراز داشت: مأموریت ویژه به معاونت سیاسی امنیتی و رئیس ستاد انتخابات استان داده شده است که با جدیت رصد کند که اگر فرماندار و بخشداری در متینگ های انتخاباتی شرکت کند در هیچ جایی از مجموعه مجریان و دستاندرکاران امر انتخابات قرار نگیرند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: امروز هم در این نشست با شما معاونین فرمانداران و بخشداران بخش‌های مختلف استان نیز هم قسم می‌شویم که بدون ذره‌ای نگاه جانبدارانه و در کمال بی طرفی با تمام توان از رأی مردم که امانت است صیانت و حمایت کنیم و به آنچه که مردم انتخاب می‌کنند احترام بگذاریم و برای ما مبارک است.
حسین کلانتری با بیان اینکه همه ما مصمم هستیم که زمینه انتخاباتی سالم و غیرجانبدارانه و با مشارکت بالا را فراهم سازیم تاکید کرد: شما از رصد و نظارت ناظرین و بازرسان انتخابات در امان نخواهید ماند و در برابر خداوند و مردم هم پاسخگو هستید.
به گفته استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛ همه ما سربازان این نظام، مردم و ولایت هستیم و این انتخابات آبروی نظام است و تحت هیچ شرایطی نباید به آبرو و حیثیت نظام کمترین خدشه‌ای و لطمه‌ای وارد شود.
استاندار به رعایت کامل حقوق مردم و همه نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد و افزود: در انتخابات نام نیک از خود بجا بگذارید و شما مردانه در انتخابات بایستید و مر قانون را عمل کنید و من هم مردانه حامی و پشت شما هستم چرا که مردم تصمیم نهایی را در انتخابات می‌گیرند و ما فقط مجری انتخابات هستیم.
حسین کلانتری جایگاه بخشداران را به عنوان کارگزاران دولت در خط اول دانست و گفت: بخشداری پایه مدیریتی است و باید در کارها و عملکرد خود برای رضایت خداوند و جلب اعتماد و اطمینان مردم تلاش کند و با منطق، متانت و به موقع دفاع کند و انگیزه و اراده قوی در انجام امور داشته باشد و با نگاه سالم و دست پاک به کارها بپردازد.
در این نشست معاونین فرمانداران و بخشداران مسائل و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند ماه سال جاری بیان کردند.
 


کد مطلب: 415873

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/415873/استاندار-فرمانداران-کهگیلویه-بویراحمد-هم-قسم-شدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1