تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۴۱۵۸۷۳
کبنا گزارش می‌دهد

استاندار و فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد هم قسم شدند

۲
۰
استاندار و فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد هم قسم شدند
کبنا ؛ استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه سیاسی ترین رویداد خودش است، هر چه به 2 اسفند نزدیک می‌شویم، تنور آن گرم تر می‌شود. یکی از موضوعاتی که همواره دغدغه همه مردم و نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌باشد، سلامت انتخابات، امانتداری و بی‌طرف دستاندرکاران انتخابات است. همین مسئله سبب شد تا حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز (سه شنبه 3 دی ماه 98) در نشست با معاونین، فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد که در سالن شماره 1 استانداری برگزار شد، به موضوع انتخابات اشاره کند و بگوید: خواسته نظام، رهبری، مردم و وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات و سیاست اصلی من مرقانون، امانتداری، بی طرفی و سلامت انتخابات است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در جلسه‌ای که در ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با فرمانداران و مسئولین کمیته‌های ستاد انتخابات استان داشتیم. همه در برابر قرآن هم قسم شدیم که در اجرای انتخابات بی طرفانه وغیرجانبدارانه از رأی مردم صیانت کنیم و امانتدار رأی مردم باشیم و در سلامت و امنیت کامل انتخابات را برگزار نمایم.
استاندار ادامه داد: در آن جلسه به همه فرمانداران تاکید شد و اتمام حجت کردم که هر کسی به هر دلیلی که نمی‌تواند این ملاک‌ها را رعایت کند با احترام به حرمت و جایگاه آن، مسئولیتی دیگر به وی واگذار می‌کنم و خود را کنار بکشد.
حسین کلانتری ابراز داشت: مأموریت ویژه به معاونت سیاسی امنیتی و رئیس ستاد انتخابات استان داده شده است که با جدیت رصد کند که اگر فرماندار و بخشداری در متینگ های انتخاباتی شرکت کند در هیچ جایی از مجموعه مجریان و دستاندرکاران امر انتخابات قرار نگیرند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: امروز هم در این نشست با شما معاونین فرمانداران و بخشداران بخش‌های مختلف استان نیز هم قسم می‌شویم که بدون ذره‌ای نگاه جانبدارانه و در کمال بی طرفی با تمام توان از رأی مردم که امانت است صیانت و حمایت کنیم و به آنچه که مردم انتخاب می‌کنند احترام بگذاریم و برای ما مبارک است.
حسین کلانتری با بیان اینکه همه ما مصمم هستیم که زمینه انتخاباتی سالم و غیرجانبدارانه و با مشارکت بالا را فراهم سازیم تاکید کرد: شما از رصد و نظارت ناظرین و بازرسان انتخابات در امان نخواهید ماند و در برابر خداوند و مردم هم پاسخگو هستید.
به گفته استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛ همه ما سربازان این نظام، مردم و ولایت هستیم و این انتخابات آبروی نظام است و تحت هیچ شرایطی نباید به آبرو و حیثیت نظام کمترین خدشه‌ای و لطمه‌ای وارد شود.
استاندار به رعایت کامل حقوق مردم و همه نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد و افزود: در انتخابات نام نیک از خود بجا بگذارید و شما مردانه در انتخابات بایستید و مر قانون را عمل کنید و من هم مردانه حامی و پشت شما هستم چرا که مردم تصمیم نهایی را در انتخابات می‌گیرند و ما فقط مجری انتخابات هستیم.
حسین کلانتری جایگاه بخشداران را به عنوان کارگزاران دولت در خط اول دانست و گفت: بخشداری پایه مدیریتی است و باید در کارها و عملکرد خود برای رضایت خداوند و جلب اعتماد و اطمینان مردم تلاش کند و با منطق، متانت و به موقع دفاع کند و انگیزه و اراده قوی در انجام امور داشته باشد و با نگاه سالم و دست پاک به کارها بپردازد.
در این نشست معاونین فرمانداران و بخشداران مسائل و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند ماه سال جاری بیان کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان
Iran, Islamic Republic of
انشالله که همینطور باشد
ومدیران زیرمجموعه خودرابا ترساندن ازجابجایی واستیفا دردفاع صیانت از آرای نباشند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب اقای استاندار محترم و عزیز
همین الان هم //او داره برای اقای زارع تبلیغ می کنه و به دهیاران دستور داده که بصورت جدی تلاش کنند والا از دهیاری عزل می شوند و بعد شما می فرمایید که برخورد می کنید
اگه واقعا می خواهید برخورد کنید با عزل / بویراحمد و دنا اثبات کنید که جدی هستید
موفق باشید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1