کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با معاون رئیس جمهور تاکید کرد؛

دستور ویژه معاون رئیس جمهور برای پیگیری مطالبات خانواده ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد

3 دی 1398 ساعت 2:39

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری و دستور ویژه رئیس بنیاد شهید کشور برای رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران در استان خبر داد.


در ادامه سلسه دیدارهای استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاونین رئیس جمهور، وزرا و معاونان وزرا، امروز با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دیدار و گفتگو کرد.
استاندار در این دیدار در خصوص مشکلات و مطالبات خانواده‌های ایثارگران و شهدا با حجت الاسلام والمسلمین محمد علی شهیدی گفتگو کرد.
کلانتری در این نشست ابتدا گزارشی از وضعیت استان در دوران هشت سال دفاع مقدس ارائه داد و اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌های برتر در حوزه ایثارگری است و به نسبت جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرد.
وی در این دیدار به بیان مشکلات مسکن، بیمه و درمان خانواده‌های ایثارگران، شهدا، جانباران و آزادگان و اشتغال فرزندان آنها اشاره کرد و افزود: اشتغال و درمان بخش اعظمی از نیازها و مطالبات ایثارگران را تشکیل می‌دهد و استان کهگیلویه و بویراحمد مستلزم نگاه ویژه و مساعدت بیشتر در این خصوص است.
نماینده ارشد اجرایی استان با اشاره به اینکه مجتمع بزرگ توانبخشی ایثار در زیربنای ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال ساخت است، بیان کرد: این پروژه یک طرح حیاتی برای ایثارگران استان است.
 
وی خواستار تسریع در روند اجرای این پروژه و تکمیل آن شد و گفت: درصورت تخصیص اعتبار مورد نیاز این پروژه در موعد مقرر به بهره برداری می‌رسد.
کلانتری از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برای سفر به استان دعوت کرد و حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نیز این دعوت را پذیرفت و قول مساعد داد که برای پیگیری وضعیت ایثارگران استان و دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و اسرا در فرصت مناسبی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این دیدار مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را مردمی سلحشور و انقلابی برشمرد و گفت: جوانان این دیار در برهه‌های زمانی مختلف پای نظام و انقلاب ایستادند در مقابل هجمه‌های دشمن به دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام پرداختند.
 معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم این استان همواره به نظام و انقلاب وفادار بوده‌اند، ابراز کرد: این مردم جان برکف و غیور شایسته خدمت بیشتر هستند.
شهیدی به معاونان خود در خصوص پیگیری و رسیدگی به مطالبات و درخواست‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور پیگیری ویژه صادر کرد.
 


کد مطلب: 415852

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/415852/دستور-ویژه-معاون-رئیس-جمهور-پیگیری-مطالبات-خانواده-ایثارگران-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1