تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۳۹
کد مطلب : ۴۱۵۸۵۲
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با معاون رئیس جمهور تاکید کرد؛

دستور ویژه معاون رئیس جمهور برای پیگیری مطالبات خانواده ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
دستور ویژه معاون رئیس جمهور برای پیگیری مطالبات خانواده ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛در ادامه سلسه دیدارهای استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاونین رئیس جمهور، وزرا و معاونان وزرا، امروز با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دیدار و گفتگو کرد.
استاندار در این دیدار در خصوص مشکلات و مطالبات خانواده‌های ایثارگران و شهدا با حجت الاسلام والمسلمین محمد علی شهیدی گفتگو کرد.
کلانتری در این نشست ابتدا گزارشی از وضعیت استان در دوران هشت سال دفاع مقدس ارائه داد و اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌های برتر در حوزه ایثارگری است و به نسبت جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرد.
وی در این دیدار به بیان مشکلات مسکن، بیمه و درمان خانواده‌های ایثارگران، شهدا، جانباران و آزادگان و اشتغال فرزندان آنها اشاره کرد و افزود: اشتغال و درمان بخش اعظمی از نیازها و مطالبات ایثارگران را تشکیل می‌دهد و استان کهگیلویه و بویراحمد مستلزم نگاه ویژه و مساعدت بیشتر در این خصوص است.
نماینده ارشد اجرایی استان با اشاره به اینکه مجتمع بزرگ توانبخشی ایثار در زیربنای ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال ساخت است، بیان کرد: این پروژه یک طرح حیاتی برای ایثارگران استان است.
 
وی خواستار تسریع در روند اجرای این پروژه و تکمیل آن شد و گفت: درصورت تخصیص اعتبار مورد نیاز این پروژه در موعد مقرر به بهره برداری می‌رسد.
کلانتری از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برای سفر به استان دعوت کرد و حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نیز این دعوت را پذیرفت و قول مساعد داد که برای پیگیری وضعیت ایثارگران استان و دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و اسرا در فرصت مناسبی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این دیدار مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را مردمی سلحشور و انقلابی برشمرد و گفت: جوانان این دیار در برهه‌های زمانی مختلف پای نظام و انقلاب ایستادند در مقابل هجمه‌های دشمن به دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام پرداختند.
 معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم این استان همواره به نظام و انقلاب وفادار بوده‌اند، ابراز کرد: این مردم جان برکف و غیور شایسته خدمت بیشتر هستند.
شهیدی به معاونان خود در خصوص پیگیری و رسیدگی به مطالبات و درخواست‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور پیگیری ویژه صادر کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار وضعیت فرزندان ایثارگر و شهید مجموعه خودتون رو یه نگاه بندازین خوبه اول از خودت شروع کن......
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1