تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۴۱۵۸۳۷
کبنا گزارش می دهد

همه نامزدهای اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ

۷
۲
همه نامزدهای اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ
کبنا ؛انتخابات در حال قالب بندی و تثبیت شرایط واقعی است. در کهگیلویه و بویراحمد شور و هیجان انتخابات مدت‌هاست شروع شده است و به زودی وارد مرحله نهایی و تعیین تکلیف نامزدها و آغاز رقابت رسمی خواهیم بود.
 در شهرستان کهگیلویه نیز فضا یک فضای کاملاً انتخاباتی است و رقابت سیاسی و منطقه ای در حال شدت گرفتن است و روزانه فضای عمومی شهرستان و فضای رسانه‌ای درگیر موضوعات مربوط به انتخابات است. هر دو طیف سیاسی کشور در حوزه کهگیلویه بزرگ نامزدهای قوی‌ای را روانه صحنه انتخابات کرده‌اند تا بخت خود را برای ورود به بهارستان محک بزنند.
 اصولگرایان حداقل با چهار چهره به نسبت سایر چهره‌های شناخته‌تر شده وارد کارزار انتخابات شده‌اند.
عدل هاشمی پور نماینده فعلی مردم در مجلس در کنار محمد موحد نماینده ادوار کهگیلویه در مجلس جدی‌ترین چهره‌های اصولگرا هستند که خود را آماده دومین رقابت میان خود می‌کنند.
 در کنار این دو چهره مطرح اصولگرا برخی چهره‌های میانی‌تر نیز به امید احتمالات ثبت نام کرده‌اند و سعی دارند با فعالیت در فضای مجازی و برخی اظهار نظرها در عرصه حضور داشته باشند.
در جریان اصلاح طلب اما تعداد بیشتری از چهره‌های سیاسی این جریان نامزد شده‌اند که منتظر تعیین تکلیف نهایی توسط شورای نگهبان هستند تا بعد از آن با آرامش بیشتر و عزم جدی‌تر به فعالیت خود ادامه دهند.
رضا دهبانی پور یکی از این چهره‌هاست که از مدت‌ها قبل صحبت کاندیداتوری وی مطرح بوده است و در نهایت نیز نامزد انتخابات شد.
 گفته می‌شود وی مورد حمایت بخش گسترده‌ای از چهره‌های سیاسی اصلاح طلب قرار دارد و شانس زیادی برای اجماع و حضور در رقابت نهایی انتخابات دارد.
دهبانی پور سال‌ها تجربه مدیریتی و هم چنین شناخت خوبی از زیر و بم سیاست دارد که امیدوار است این شناخت به وی در این مسیر کمک کند.
علی کامرانی دیگر چهره اصلاح طلب حاضر در صحنه انتخابات است که در روز ثبت نام به تنهایی در فرمانداری کهگیلویه حاضر و نامنویسی کرد وی در جمع خبرنگاران گفت: اگر نماینده شود پتروشیمی دهدشت را تعطیل خواهد کرد. کامرانی خود را مستأجر در شیراز خواند که این موضوع  با واکنش‌های مختلف رسانه‌ها و مردم مواجه شد.
مسعود قبادی یکی دیگر از نامزدهای نسبتاً جوان اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ است که بر خلاف دو چهره دیگر که از بهمئی نامزد شده‌اند اهل چرام است.
قبادی عضو یک خانواده کاملاً اصلاح طلب است و مدتی معاونت آموزش و پرورش استان بود.
وی در دور دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری نیز رئیس ستاد حسن روحانی در شهر چرام بود.
سید نعمت الله صدوقی روحانی اصلاح طلب قدیمی نیز در سکوت در انتخابات این دوره ثبت نام کرد.
 وی امیدوار است شرایط به گونه‌ای پیش رود که بتواند در صحنه انتخابات این دوره حضور موفقی داشته باشد.
مجید باقریان نیز با تجربه یک دوره حضور در صحنه نهایی انتخابات و یک دوره ثبت نام در این دوره نیز ثبت نام کرده است. وی سال‌ها در دانشگاه یاسوج حضور داشت و بعد از مدیریت در استانداری اخیراً به خوزستان رفته است و به خاطر رابطه با محمد شریعتمداری وزیر رفاه کار و امور اجتماعی در خوزستان دارای مسئولیت است.
جلیل فر از اعضای فعال حزب اتحاد ملت شاخه استان هم در انتخابات نامزد شده است وی در ستاد حسن روحانی فعال بود و به همراه سید ضیاء رضا توفیقی و سید رضا عسکری از اعضای اصلی دفتر حزب اتحاد ملت در کهگیلویه و بویراحمد هستند.
ممکن است چهره‌های دیگری نیز باشند که در طیف اصلاحات تعریف شوند و در این انتخابات ثبت نام کرده باشند که در این متن نام آنها نیامده باشد.
باید در انتظار اعلام لیست تأیید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان ماند و دید چه تعداد از این چهره‌های اصلاح طلب موفق به گرفتن تأییدیه خواهند شد.
بعد از این مرحله است که  طیف اصلاح طلبان در کهگیلویه نیازمند یک تصمیم جدی و اساسی هستند تا با اجماع و همدلی بتوانند یک تصمیم بزرگ و تاریخی بگیرند و بواسطه این تصمیم به جبران سال‌ها شکست و عدم حضور در عرصه نمایندگی شهرستان در مجلس شورای اسلامی کمک کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر کامرانی
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
با زنده باد کامرانی یعنی اصلاحات دوباره به مدت 4 سال دیگر بمیرد . اصلاح طلبها بروید حقیقت را دریابید از خود گذشتگی داشته باشید و روی هر گزینه ای که شانس حداکثر ی دارد اجماع کنید
دروال
Iran, Islamic Republic of
فقط خدا کرم دهقان.
Iran, Islamic Republic of
برخه
اخرین میخ بر تابوت اصلاحات
برنده
Iran, Islamic Republic of
ما اصلاحطلبان دیگه بازی شما را نخواهیم خورد . موحدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
کهگیلو
Iran, Islamic Republic of
دهبانی پور نیرو حاج عدل ماست
یک مطلع و آگاه
Iran, Islamic Republic of
پدیده انتخابات و نیروی اصلاح طلبان یک استاد دانشگاه است که در سکوت کامل و چراغ خاموش داره حرکت میکنه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1