کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نامه‌ی سرگشاده حسن غفاری به نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد؛

این مسئولیت سنگین را از دو‌ش‌تان برداشتم به زندگی لاکچری‌تان برسید

2 دی 1398 ساعت 14:36

انتظار دیده شدن و حضور هم استانی‌های دیگر را در کنارتان و شریک در شوق خدمتتان داشته باشید و خود رأی و متکی به رسالت خود تعریف شده‌تان نباشید. ما بار این مسئولیت و وظیفه سنگین را از دوش شما برداشتیم. راحت باشید و به زندگی متمولانه و لاکچری خود برسید. روزگار خوشی را برای شما و هفت نسل خوشبخت بعدی‌تان آرزو دارم.


 
آقایان محترم؛ غلام محمد زارعی، غلامرضا تاجگردون وعدل هاشمی پور
 
 ضمن عرض ادب واحترام، شما نماینده‌های جغرافیای کوچکی هستیدکه ساختار قومی ومعیشتی متفاوتی نسبت به دیگر حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی کشور دارد.
 خوب می دانید آنچه در مرزهای ترسیم شده‌ی شهرها و بخش‌های استان کهگیلویه وبویراحمد آمده است در فرهنگ جمعی و شفاهی مردم آین دیار به سرحد وگرمسیر تعریف شده، مردمی که به سبب ونسب، به درازای تاریخ درکنار هم به راستی واحترام روزگارسپری کرده‌اند،.
شما خود زاده‌ی همین معرفتید. با ظهور و رونق تقسیم بندی‌های جغرافیایی رسمی و دولتی، تلاش و طمع گروه‌ها برای رسیدن به سهم بیشتری از اشتراکات اقتصادی و خدمات رفاهی مرزهای تعیین شده شکل گرفت اما هرگزفرهنگ ومصلحت های اجتماعی وخواستگاههای قومیتی تسلیم این حریم وحدودها نشد تا آنکه منفعت‌های شخصی، وعده هاوشعارها شکل گرفت.
آقایان محترم؛ موکلین شما چشم در چشم، همشهری، قوم و خویش وفامیل هستند. به ییلاق وقشلاق مشترک در آمد و شدهستند، خیر، شرومصلحت مشترک دارند، قوانین جواب داده هزاران ساله‌ی ایلی وعشیره ای دارند، موفقیت وماندگاریشان در هم سخنی و احترام به قانون‌های نانوشته‌ی عرف و عادات شبانی نهفته است.
 مردمان بخش‌های مختلف کهگیلویه وبویراحمد هرگاه تافته‌ی جدابافته از دیگر بخش‌ها شدند و جدای از هم سخن گفتند باختندو عقب ماندند.
نمایند گان محترم؛
شما، سه نفر، از هفتصدهزار هم کیش وهم تبار کهگیلویه وبویراحمدی هستیدکه اکنون بر صندلی‌های خانه ملت نشسته‌اید. به زودی باید برخیزید. خبرها حاکی ازتلاش مجددشما برای کسب رأی اعتماد مردم دارد. مرور رسانه‌های موافق ومخالف وپرونده‌ی کاری شما نشان از عدم تلاش برای حفظ و توسعه‌ی کلیت استان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ... خبر می‌دهد. بیشتر سرگرم به جدال و خط و نشان کشیدن و تلاش برای کسب قدرت تاثیرگذاری بر دستگاه‌های اجرایی وبه دست آوردن رضایت نسبی در حوزه خاص بوده‌اید تا اندوخته‌ی رأی آوری مجددتان را ترمیم نمایید.
کهگیلویه وبویراحمدازتوقف گاه اکنونش خارج نمی‌شود مگربا رضایت و همدلی بالا نشینانش و قدم گذاشتن در مسیر تلاش برای بهره مندی بیشتر مردم از سرانه‌ی ملی منابع طبیعی، راه یافتن استان به آب‌های آزاد، دریافت سهم بیشتر از معادن و ذخایرنفت وگازودر آمدهای ملی موجود در استان، مطالعه و رونق صنعت گردشگری، به کار گیری متعدد نیرهای انسانی کارآمد هم استانی در سطح ملی و تلاش برای بهره بری از انرژی‌های آب، بادو آفتاب.
سخن کوتاه می‌کنم و جان کلام را خدمتتان عرض می‌نمایم. حال که پایتخت نشین هستید و با وزیر و روحانیون بلند پایه گپ و گفت دارید، نشستن بر این سه صندلی را بی خیال شوید و همت والایتان را با اتکا به روابطی که در طول این سالیان ایجاد کرده‌اید برای جلوس بر صندلی خدمتی دیگر در خارج از مجلس به کار گیرید، انتظار دیده شدن و حضور هم استانی‌های دیگر را در کنارتان و شریک در شوق خدمتتان داشته باشید و خود رأی و متکی به رسالت خود تعریف شده‌تان نباشید. ما بار این مسئولیت و وظیفه سنگین را از دوش شما برداشتیم. راحت باشید و به زندگی متمولانه و لاکچری خود برسید. روزگار خوشی را برای شما و هفت نسل خوشبخت بعدی‌تان آرزو دارم.
 


کد مطلب: 415826

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/415826/این-مسئولیت-سنگین-دو-ش-تان-برداشتم-زندگی-لاکچری-تان-برسید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1