تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۴۱۵۸۲۶
نامه‌ی سرگشاده حسن غفاری به نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد؛

این مسئولیت سنگین را از دو‌ش‌تان برداشتم به زندگی لاکچری‌تان برسید

۱۵
۵
این مسئولیت سنگین را از دو‌ش‌تان برداشتم به زندگی لاکچری‌تان برسید
کبنا ؛ 
آقایان محترم؛ غلام محمد زارعی، غلامرضا تاجگردون وعدل هاشمی پور
 
 ضمن عرض ادب واحترام، شما نماینده‌های جغرافیای کوچکی هستیدکه ساختار قومی ومعیشتی متفاوتی نسبت به دیگر حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی کشور دارد.
 خوب می دانید آنچه در مرزهای ترسیم شده‌ی شهرها و بخش‌های استان کهگیلویه وبویراحمد آمده است در فرهنگ جمعی و شفاهی مردم آین دیار به سرحد وگرمسیر تعریف شده، مردمی که به سبب ونسب، به درازای تاریخ درکنار هم به راستی واحترام روزگارسپری کرده‌اند،.
شما خود زاده‌ی همین معرفتید. با ظهور و رونق تقسیم بندی‌های جغرافیایی رسمی و دولتی، تلاش و طمع گروه‌ها برای رسیدن به سهم بیشتری از اشتراکات اقتصادی و خدمات رفاهی مرزهای تعیین شده شکل گرفت اما هرگزفرهنگ ومصلحت های اجتماعی وخواستگاههای قومیتی تسلیم این حریم وحدودها نشد تا آنکه منفعت‌های شخصی، وعده هاوشعارها شکل گرفت.
آقایان محترم؛ موکلین شما چشم در چشم، همشهری، قوم و خویش وفامیل هستند. به ییلاق وقشلاق مشترک در آمد و شدهستند، خیر، شرومصلحت مشترک دارند، قوانین جواب داده هزاران ساله‌ی ایلی وعشیره ای دارند، موفقیت وماندگاریشان در هم سخنی و احترام به قانون‌های نانوشته‌ی عرف و عادات شبانی نهفته است.
 مردمان بخش‌های مختلف کهگیلویه وبویراحمد هرگاه تافته‌ی جدابافته از دیگر بخش‌ها شدند و جدای از هم سخن گفتند باختندو عقب ماندند.
نمایند گان محترم؛
شما، سه نفر، از هفتصدهزار هم کیش وهم تبار کهگیلویه وبویراحمدی هستیدکه اکنون بر صندلی‌های خانه ملت نشسته‌اید. به زودی باید برخیزید. خبرها حاکی ازتلاش مجددشما برای کسب رأی اعتماد مردم دارد. مرور رسانه‌های موافق ومخالف وپرونده‌ی کاری شما نشان از عدم تلاش برای حفظ و توسعه‌ی کلیت استان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ... خبر می‌دهد. بیشتر سرگرم به جدال و خط و نشان کشیدن و تلاش برای کسب قدرت تاثیرگذاری بر دستگاه‌های اجرایی وبه دست آوردن رضایت نسبی در حوزه خاص بوده‌اید تا اندوخته‌ی رأی آوری مجددتان را ترمیم نمایید.
کهگیلویه وبویراحمدازتوقف گاه اکنونش خارج نمی‌شود مگربا رضایت و همدلی بالا نشینانش و قدم گذاشتن در مسیر تلاش برای بهره مندی بیشتر مردم از سرانه‌ی ملی منابع طبیعی، راه یافتن استان به آب‌های آزاد، دریافت سهم بیشتر از معادن و ذخایرنفت وگازودر آمدهای ملی موجود در استان، مطالعه و رونق صنعت گردشگری، به کار گیری متعدد نیرهای انسانی کارآمد هم استانی در سطح ملی و تلاش برای بهره بری از انرژی‌های آب، بادو آفتاب.
سخن کوتاه می‌کنم و جان کلام را خدمتتان عرض می‌نمایم. حال که پایتخت نشین هستید و با وزیر و روحانیون بلند پایه گپ و گفت دارید، نشستن بر این سه صندلی را بی خیال شوید و همت والایتان را با اتکا به روابطی که در طول این سالیان ایجاد کرده‌اید برای جلوس بر صندلی خدمتی دیگر در خارج از مجلس به کار گیرید، انتظار دیده شدن و حضور هم استانی‌های دیگر را در کنارتان و شریک در شوق خدمتتان داشته باشید و خود رأی و متکی به رسالت خود تعریف شده‌تان نباشید. ما بار این مسئولیت و وظیفه سنگین را از دوش شما برداشتیم. راحت باشید و به زندگی متمولانه و لاکچری خود برسید. روزگار خوشی را برای شما و هفت نسل خوشبخت بعدی‌تان آرزو دارم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

United Arab Emirates
چه عقده ای،!ایشون دیگه کی هستندکه تازه پیداشون شده؟
علی
Iran, Islamic Republic of
خوب که چه ،مگر جنابعالی در استان تشریف دارید ،شما هم عکاسی بیش نیستید و چه برسر به سیاست ،بگذار هرکس کار خودش راانجامدبدهد شما فقط از طرف خودت می تونی صحبتی کنید ولاغیر
حسینی
Iran, Islamic Republic of
درود وصدسلام بزرگ مرد گل گفتی
Iran, Islamic Republic of
تو کی هستی که میخواهی این مسولیت را از دوش این سه نفر برداری
من
Iran, Islamic Republic of
حسن ، حسن جان، ملا حسن خان. مگه برای نمایندگان سوییس نامه نوشتی ؟ شهد شیرین قدرت بالاتر از این حرفهاست .
الف
Iran, Islamic Republic of
خدا پدرت را بیامرزد👏👏👏🌷
محمدی
Iran, Islamic Republic of
درود
Iran, Islamic Republic of
د ایسو مث دوره‌ی احمدی نژاد باج وت ندانه اعصابت خرده. هر چند ای سه تا هم و کار نخرن ولی...
انصاف
Iran, Islamic Republic of
اون که بهت دادن کتاب عکس چاپ کنی حتما تموم شده که


بابا یه شماره بزار تو پیجت
خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
حیف هنر که اسم هنرمند رو خودش گذاشت
اوستا
Iran, Islamic Republic of
بسیارعالی بود.شهدقدرت چشمان نمایندگان استان را بسته و چهره های مستعدهم استانی رافراموش کرده اند.چسبیده اند به شوهای تبلیغاتی .فقر وفلاکت دراستان ظرف چهارسال گذشته بسیاربالارفته و هرسه نماینده بدون شک مقصرهستند.البته که مردم ساده دلی که حمایتشان کردند هم مقصرند.تنهاراه پیشرفت گذر از امثال سه نماینده استان است.اینان نمایندگان پیمانکاران وسرمایه داران هستند و چیزی از طبقه متوسط ومحروم نمیدانند.
کوگل
Iran, Islamic Republic of
من کاری به نیت این بنده خدا ندارم
ولی وجدانا نه تنها این سه نفر بلکه کلیت مجلس ما کارشون همینه
دنبال جمع آوری
استیضاح صوری درست کن بعد کاسبی کن که البته این مشت که نه، یک انگشت از خروار هم نیست اینایی که مخالف این سخنان هستن کجا منافعشون به خطر میافته که ساز مخالفت میزنن.....
هنرمند گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
اقای غفاری.. مگه همین تاجگردون نبود که به شما در چاپ کتابتان کمک کرد؟!!
اینهمه در برنامه های فرهنگی و هنری حضور مستمر داره و ۹۰درصد هنرمندان گچساران از ایشان رضایت کامل دارند.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
این همه حاج غلام تاجگردون حمایتت کرد .
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تکه تو تا صبح حرف بزن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1