تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۴۱۵۴۴۵
در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

حرف‌های انتخاباتی «مدیرعامل گاز» کهگیلویه و بویراحمد / جنجال به کارگیری گازبانان چه بود؟

۶
۳
حرف‌های انتخاباتی «مدیرعامل گاز» کهگیلویه و بویراحمد / جنجال به کارگیری گازبانان چه بود؟
کبنا ؛رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما پاسخگویی مردم و نظام اسلامی هستیم و دیگر خودمان را موظف به پاسخگویی کسی نمی‌دانیم.
خادم عصر امروز (19 آذر ماه 98) در جمع خبرنگاران با اشاره به این که اجازه نمی‌دهیم خدمات شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به نام کسی مصادره نشود اظهار کرد: طرفدار شخص خاصی نیستیم.
وی گفت: بر اساس سفارشات استاندار در انتخابات عمل می‌کنیم و ضمن دعوت مردم به شرکت در انتخابات به هیچ وجه دخالتی در انتخابات نخواهیم داشت و اگر جایی مواجه با این قضیه شدم برخورد قانونی می‌کنم. وظیفه خودمان را می دانیم ضمن اینکه مردم را دعوت می‌کنیم به شرکت در انتخابات، به همکارانم توصیه می‌کنم که وارد مسائل سیاسی نشوند و اگر متوجه موردی شویم، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
وی تعامل شرکت گاز با مشترکان را خوب دانست و گفت: خودمان را شرکت پاسخگو می دانیم و پاسخگویی را حق مردم می دانیم، برنامه‌ها و چشم انداز شرکت گاز را طراحی و تدوین کرده‌ایم. اهداف و منافع شرکت را برای همکارانمان تشریح کرد و بر اساس آن هم حرکت می‌کنیم.
 خادم گفت: تمام توانیم را برای رسیدن به اهداف شرکت گاز به کار می‌گیریم. برای پاسخگویی به مردم آمادگی کامل داریم و رسانه‌ها هم در انتشار مطالب بعد از شنیدن حرف‌های دیگران، مستندات را از ما بخواهند.
وی افزود: در ظرف سه سال گذشته به 256 روستا گازرسانی شده و گاز رسانی به 280 روستا در دست اقدام است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: مهم‌ترین بحثی که برای شرکت گاز اهمیت داشت، موضوع صورت‌های مالی بود که تا سال 95 صورت‌های مالی شرکت گاز مطلوب نبود و دو بند مشروط داشتیم در سال 96 و 97 بدون هیچ بند مشروطی صورت‌های مالی به جایگاه مطلوب رسید. و حتی نقاط قابل بهبود داشتیم که مایه افتخار برای استان کهگیلویه و بویراحمد بود و قبل از این مسئولان مرکز تصورات دیگری داشتند.
خادم گفت: در حوزه ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد نیز شرکت گاز استان از رده ۲۸ به رتبه چهارم در سال ۹۷ رسید و تشریح کرد: بهترین رتبه ما در بحث سلامت اداری و مبارزه با فساد همیشه 27 بود که اکنون رده شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در بین سایر استان‌ها به رتبه 4 کشور رسید.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان در فرایندهای مختلف شفافیت را محور فعالیت قرار داده است.
وی به موضوع واگذاری پیمان‌ها در شرکت گاز گریزی زد و گفت: ارزیابی کیفی برای پیمان‌هایی که برایمان اهمیت داشت، به منظور جلوگیری از پایمان شدن پایمال حقوق مردم را مدنظر داشتیم.
خادم به موضوع به کارگیری نیروها پرداخت و گفت: هیچ نیروی در شرکت گاز به کار گرفته نشد، اما بر اساس مصوبه شرکت گاز کشور و ساختارهای موجود تعدادی گازبان که در حیطه کاری مدیرعامل هم هست، بر اساس همان قوانین و مقررات به کار گرفتیم و ما 256 روستا را گاز رسانی کردیم که باید برای تسهیل در کارهایمان گازبان به کار بگیریم. ما 17 گازبان در دهدشت به کار گرفتیم و تعدادی هم در  گچساران و بویراحمد مشغول شدند که در آینده گازبانان زیادی را در حوزه بویراحمد مشغول به کار می‌کنیم.
 مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما هیچ نفری را در شرکت گاز به کار نمی‌گیریم، افزود: ما پیمانکار می‌گیریم و پیمانکار خودش افراد مورد نیاز را به کار می‌گیرند. شرکت گاز هیچ تعهدی نسبت به این نیروها ندارد.
 خادم در بخش دیگری از سخنان خود از تبدیل استان تا سال ۱۴۰۰ به استان سبز خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان اجرایی می‌شود.
 خادم اظهار کرد: کار تیمی محور فعالیت شرکت گاز بوده و این توسعه و ارتقای خدمات رسانی با تکیه بر این محور شکل گرفته است.
   خادم با اشاره به پروژه گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک و سایر مناطق، ابراز داشت: جذب گازبان در این بخش عملیاتی شده و جذب جدید نیز  خواهیم داشت.
 وی افزود: در حال حاضر رساندن شرکت گاز استان به جمع ۱۵ استان برتر کشور از طرح‌های پایه ریزی شده است
نام شما

آدرس ايميل شما

جان
Iran, Islamic Republic of
جناب خادم مستنداتی کامل دارم از جنابعالی و همکاری که با نماینده کهگیلیویه می کنید
علی
Iran, Islamic Republic of
برادر یکی از اعضا حراست استانداری که از طرفداران عدل هاشمی است بعنوان گازبان مشغول بکار شده است ضمنا شما می فرمائید این نیروهای پیمانکار هستند پول پیمانکار را که شرکت گاز می دهد از جیب بابای پیمانکار نبوده و نخواهد بود پس فردا ی قانون تصویب می کنید و همه این نیروها را از سیستم پیمانکاری در میارید و بصورت قراردادی مشغول بکار می کنید بعد از آن استخدام رسمی می شوند . عدالت کجا بود اگر عدالت بود می بایست ....
حسن
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
با سلام
لطفا شما به مسئله ورود کنید ایشان در یک شرکت مهندسین مشاور طراحی لوله گاز فارس که بعنوان نظارت کارگاهی مشغول بکار می باشد بیش از 30 تا 40 نفر را مشغول بکار کرده است که اکثرا با سفارش نماینده کهگیلویه جناب عدل هاشمی پور انجام شده است. واقعا نهادهای بازرسی چکار می کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جراغ
Iran, Islamic Republic of
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما هیچ نفری را در شرکت گاز به کار نمی‌گیریم، افزود: ما پیمانکار می‌گیریم و پیمانکار خودش افراد مورد نیاز را به کار می‌گیرند. شرکت گاز هیچ تعهدی نسبت به این نیروها ندارد.
Iran, Islamic Republic of
چرا بها گاز بدون اطلاع چند برابر شده زود است که دیگه بخاریها را جمع کنیم و بریم برای هیزم
Iran, Islamic Republic of
سلام چرا حق مارا نمیدی مگر نمی دونی روز قیامت هست.پدرم 30سال خدمت درشرکت گاز داشته .برادرم هم 5سال اون را بههیچ دلیل دوره صیدالی تالان انداختید بیرون وروز به رز نیرو می گیرید .
امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

ینکه برای مردم این ادراک ساخته شود که از صندوق رای نمی‌توانند سرنوشت‌شان را عوض کنند....
اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

ضرغامی: «اصلا من اصولگرا نیستم. اشکال بزرگ ما این است که یک پوست خربزه از ابتدا زیر پای ...
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1