تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : ۴۱۴۹۳۶

برگزاری همایش بزرگ بسیجیان با سخنرانی سردار اسدی در گچساران

۰
برگزاری همایش بزرگ بسیجیان با سخنرانی سردار اسدی در گچساران
کبنا ؛سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین همایش بزرگ بسیجیان این شهرستان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این گردهمایی با حضور اقشار مختلف بسیج  برگزار می‌شود، گفت:  همایش بزرگ بسیجیان گچساران با سخنرانی سردار اسدی یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران عنوان کرد: این همایش روز5 آذرماه راس ساعت 9 صبح  با عنوان شکوه اقتدار در حسینیه ثارالله گچساران برگزار می‌شود.
نورایی نسب با اشاره به اینکه برکات فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج را در طول تاریخ انقلاب اسلامی مشاهده کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدان‌ها که در ۴۰ سال گذشته موفق بوده و در گام دوم نیز با برنامه ریزی‌های منسجم موفق‌تر خواهد شد.
وی «بسیج، ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» را شعارمحوری این هفته بیان کرد و افزود: برنامه‌های هفته بسیج از۳۰ آبان ماه آغاز شده و برنامه‌های مختلف اقشار بسیج در حال برگزاری است.
 نورایی نسب ادامه داد: بسیج علمدار رونق تولید در کشور است و در عرصه امنیت  افتخار بسیج این است که به مردم در بحث ارتقای احساس امنیت کمک کند و کشوری هستیم که در منطقه امنیت قابل توجهی داریم و این از برکات حضور بسیج با بصیرت است.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران خاطرنشان کرد:امروز بسیج فقط متعلق به ایران نیست و  فرهنگ بسیجی به اقصی نقاط عالم صادر شده و این تفکر بسیجی است که امروز در مقابل دشمنان جبهه مقاومت می‌ایستد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1