کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کالاهای اساسی مردم کهگیلویه و بویراحمد ذخیره شده است

27 آبان 1398 ساعت 12:07

کلانتری بیان کرد: برای حمل و نقل درون و برون شهری وسائل نقلیه بنزین سوز سهمیه در نظر گرفته شده است و اگر جایی کمبودی احساس شد مورد بررسی قرار می‌گیرد و نباید نرخ کرایه‌ها افزوده شود.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها به خاطر منافع و مسائل شخصی خود بحران‌سازی کنند.
حسین کلانتری در نشست فوق‌العاده تنظیم بازار امروز (27 آبان ماه 98) با اشاره به اینکه اقلام و کالاهای اساسی مردم در انبارها و سردخانه‌های استان به اندازه کافی ذخیره شده، گفت: کالاهای اساسی حتی بیش از نیاز مردم و برای مدت زمان لازم ذخیره شده و هر زمان که نیاز بود وارد بازار می‌شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر نظارت میدانی، مستمر، دقیق و روزانه نهادهای نظاری و کنترلی در بازار افزود: یک تیم نظارتی ناظر و رصد کننده عملکرد این فعالیت‌های میدانی هستند و گزارشات رسمی را روزانه به استانداری اعلام کنند.
وی تصریح کرد: چنانچه کسی بخواهد با اصلاح نرخ بنزین اقدام به سوء استفاده از این شرایط کند قطعا برخورد جدی می شود چرا که این اقدام غیرقانونی و اجحاف در حق مردم است.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سوخت همه واحدهای تولیدی و اقتصادی، بخش کشاورزی، حوزه حمل و نقل و کامیون‌ها از گازوئیل و سایر انرژی‌ها غیر از بنزین است، عنوان کرد: تغییری در قیمت گازوئیل و سایر انرژی‌ها ایجاد نشده لذا دلیلی وجود ندارد افزایش قیمتی در کالایی صورت گیرد.
کلانتری بیان کرد: برای حمل و نقل درون و برون شهری وسائل نقلیه بنزین سوز سهمیه در نظر گرفته شده است و اگر جایی کمبودی احساس شد مورد بررسی قرار می‌گیرد و نباید نرخ کرایه‌ها افزوده شود.
استاندار با بیان اینکه وظیفه دستگاه‌های اجرایی تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم و آرامش در جامعه است، افزود: مردم حق دارند خواسته‌ها و مشکلات قانونی و به حق خود را مطرح و مطالبه کنند و اگر در جایی تجمعاتی مبنی بر اغتشاش باشد کار اشرار است که در پی بر هم زدن آرامش روحی و روانی جامعه هستند.
وی خاطرنشان کرد: تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها به خاطر منافع و مسائل شخصی خود بحران‌سازی کنند و زمینه را برای موج‌سواری دشمنان و ضد انقلاب در بیرون مهیا شود.


کد مطلب: 414772

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414772/کالاهای-اساسی-مردم-کهگیلویه-بویراحمد-ذخیره-شده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1