تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۴۱۴۷۷۲
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کالاهای اساسی مردم کهگیلویه و بویراحمد ذخیره شده است/به سوء استفاده کنندگان اجازه بحران‌سازی نمی‌دهیم

۱
۰
کالاهای اساسی مردم کهگیلویه و بویراحمد ذخیره شده است
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها به خاطر منافع و مسائل شخصی خود بحران‌سازی کنند.
حسین کلانتری در نشست فوق‌العاده تنظیم بازار امروز (27 آبان ماه 98) با اشاره به اینکه اقلام و کالاهای اساسی مردم در انبارها و سردخانه‌های استان به اندازه کافی ذخیره شده، گفت: کالاهای اساسی حتی بیش از نیاز مردم و برای مدت زمان لازم ذخیره شده و هر زمان که نیاز بود وارد بازار می‌شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر نظارت میدانی، مستمر، دقیق و روزانه نهادهای نظاری و کنترلی در بازار افزود: یک تیم نظارتی ناظر و رصد کننده عملکرد این فعالیت‌های میدانی هستند و گزارشات رسمی را روزانه به استانداری اعلام کنند.
وی تصریح کرد: چنانچه کسی بخواهد با اصلاح نرخ بنزین اقدام به سوء استفاده از این شرایط کند قطعا برخورد جدی می شود چرا که این اقدام غیرقانونی و اجحاف در حق مردم است.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سوخت همه واحدهای تولیدی و اقتصادی، بخش کشاورزی، حوزه حمل و نقل و کامیون‌ها از گازوئیل و سایر انرژی‌ها غیر از بنزین است، عنوان کرد: تغییری در قیمت گازوئیل و سایر انرژی‌ها ایجاد نشده لذا دلیلی وجود ندارد افزایش قیمتی در کالایی صورت گیرد.
کلانتری بیان کرد: برای حمل و نقل درون و برون شهری وسائل نقلیه بنزین سوز سهمیه در نظر گرفته شده است و اگر جایی کمبودی احساس شد مورد بررسی قرار می‌گیرد و نباید نرخ کرایه‌ها افزوده شود.
استاندار با بیان اینکه وظیفه دستگاه‌های اجرایی تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم و آرامش در جامعه است، افزود: مردم حق دارند خواسته‌ها و مشکلات قانونی و به حق خود را مطرح و مطالبه کنند و اگر در جایی تجمعاتی مبنی بر اغتشاش باشد کار اشرار است که در پی بر هم زدن آرامش روحی و روانی جامعه هستند.
وی خاطرنشان کرد: تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها به خاطر منافع و مسائل شخصی خود بحران‌سازی کنند و زمینه را برای موج‌سواری دشمنان و ضد انقلاب در بیرون مهیا شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مطلع
Iran, Islamic Republic of
فعلا جنابعالی مشکل گشای اصلاح طلبانی همچون رضا توفیقیان شده اید وکاری برای مردم انجام نمی دهید وهرچه ایشان بگه شما انجام می دهید .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1