تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۴۱۴۷۲۴
امام جمعه موقت دهدشت:

پیام هفته وحدت اتحاد و دوری از تفرقه است

۰
پیام هفته وحدت اتحاد و دوری از تفرقه است
کبنا ؛حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که قرآن کریم از آن بسیار سخن گفته تقوای الهی است.
امام جمعه موقت دهدشت در تبیین راه‌های رسیدن به تقوای الهی گفت: کسی که اعمال و رفتارش بر مبنای دستورات دین اسلام باشد پرهیزگار می‌شود.
تقوی، سالروز ولادت با سعادت پیامبر اسلام آخرین سفیر الهی و فرزند برومندش امام صادق را تبریک گفت و افزود: ولادت انسان‌های بزرگ از زمانی که در رحم مادر قرار می‌گیرند تا آخرین لحظات زندگی آنان شگفت‌انگیز است و هر انسانی را به تحیر وا می‌دارد.
امام جمعه موقت دهدشت تصریح کرد: هفته وحدت برای انسان‌های مسلمان منشا برکت است.
وی ادامه داد: قرآن کریم به ما دستور داده که باید زیر لوای پیامبر جمع شوید و به دستورات فرستاده خدا عمل کنید.
تقوی با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین علی(ع) راجع به عظمت وحدت، ابراز داشت: در نهج‌البلاغه امده است شما انسانها بدانید انسانهایی که از مردم شعار جدا می‌دهند طعمه شیطانند همان طور که گوسفندی که از گوسفندان جدا می‌شود برای گرگ است.
وی ادامه داد: لذا حضرت فرمودند می‌دانید چرا ۲۵ سال سکوت کردم؟ برای اینکه دشمن خارجی داشتیم و چون وحدت برای حفظ اسلام موثر و مهمتر بود.
خطیب موقت نماز جمعه دهدشت افزود: در قرآن و احادیث تأکید شده که زیر لوای دین و پیغمبر باید جمع شوید خدای شما یکی است پیامبر و کتاب شما یکی است و باید دربرابر دشمنان با هم وحدت داشته باشید.
وی با بیان اینکه امروز هم باید به این دستورات جامه عمل بپوشانیم، گفت: به فرموده امام علی(ع)کسی که شعار اختلاف انگیز بین مراکز اسلامی بیان می‌کند باید در برابر او قرار بگیرید و او را بکشید.
تقوی تصریح کرد: استکبار امروز تلاش دارد بین مسلمانان اختلاف بیندازد مسلمانان باید بصیرت خود را حفظ کنند برای اینکه عظمت اسلام مهمتر است حفظ اسلام امروز بسیار مهم است.
وی بیان داشت: در قرآن آمده است همانند پیامبر باشید در برابر کفار و استکبار شدید اما در بین خود باید رحمت و عطوفت داشته باشید این پیام هفته وحدت است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1