کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رِئیس دانشگاه علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری؛

راه‌اندازی کمپ کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری

23 مهر 1398 ساعت 21:30

رِئیس دانشگاه علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: از تاریخ هجدهم تا بیست و دوم آبان‌ماه اولین کمپ کارآفرینی دانشگاه علمی و کاربردی در استان راه‌اندازی می‌شود که مقدمه‌ای برای مسابقه کسب و کار دانشگاه است.


رِئیس دانشگاه علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: از تاریخ هجدهم تا بیست و دوم آبان‌ماه اولین کمپ کارآفرینی دانشگاه علمی و کاربردی در استان راه‌اندازی می‌شود که مقدمه‌ای برای مسابقه کسب و کار دانشگاه است.
 فرید براتی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در چهارمحال و بختیاری، گفت: در سال 98 در ادامه سیاست‌های اصلاحی، مراکز علمی و کاربردی وابسته به دستگاه‌های اجرایی تعطیل شد، در همین راستا در این استان چهار مرکز تعیین تکلیف و دانشجویان آن‌ها منتقل شدند.
رِئیس دانشگاه علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امسال مجوز ایجاد یک مرکز علمی و کاربردی گردشگری در استان اخذ شد، افزود: در همین سال میزبان بزرگ‌ترین رویداد ورزشی-فرهنگی دانشجویی بودیم، 2 هزار و 400 دانشجو و مربی از سراسر کشور به مدت دو هفته در این رویداد حاضر بودند.
وی با بیان اینکه در سال 98 تعداد 44 نفر به مدرسان دانشگاه علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری اضافه شده که 15 نفر آن‌ها در ردیف اساتید خبره و باتجربه هستند، ادامه داد: رتبه‌بندی مدرسان انجام شده و پیش‌بینی می‌شود بالغ بر 50 درصد مدرسان از گروه تدریس خارج شوند.
براتی با تاکید بر اینکه در دانشگاه علمی و کاربردی بیشترین تمرکز بر روی کیفی‌سازی مسائل است، عنوان کرد: کد رشته‌های جدید به لیست دروس دانشگاه اضافه شده است که از آن جمله می‌توان به مربی نمایش کودک، موسیقی، نساجی و... اشاره نمود.
رِئیس دانشگاه علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امسال 829 دانشجو در رشته‌های کاردانی و کارشناسی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 427 نفر در دوره‌های کاردانی و 402 نفر در دوره کارشناسی هستند.
وی اضافه کرد: از تاریخ هجدهم تا بیست و دوم آبان‌ماه اولین کمپ کارآفرینی دانشگاه علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری در استان راه‌اندازی می‌شود که مقدمه‌ای برای مسابقه کسب و کار دانشگاه است.
براتی تصریح کرد: سال گذشته نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد امسال تلاش می‌شود تمرکز این نمایشگاه بر روی مراکز تعاونی باشد.
رِئیس دانشگاه علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 811 دانشجوی بیکار در بین دانشجویان این دانشگاه شناسایی شده که به آن‌ها کارت رفاهی داده شده است، بیان کرد: وام دانشجویی نیز از 500 هزار تومان به 750 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.
وی با تاکید بر برگزاری مناظرات دانشجویی در دانشگاه علمی و کاربردی، خاطرنشان کرد: برای برگزاری این مناظرات برنامه‌ریزی ویژه‌ای صورت گرفته است. (فارس)


کد مطلب: 413959

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413959/راه-اندازی-کمپ-کارآفرینی-چهارمحال-بختیاری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1