تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : ۴۱۳۹۵۹
رِئیس دانشگاه علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری؛

راه‌اندازی کمپ کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری

۰
راه‌اندازی کمپ کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری
کبنا ؛رِئیس دانشگاه علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: از تاریخ هجدهم تا بیست و دوم آبان‌ماه اولین کمپ کارآفرینی دانشگاه علمی و کاربردی در استان راه‌اندازی می‌شود که مقدمه‌ای برای مسابقه کسب و کار دانشگاه است.
 فرید براتی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در چهارمحال و بختیاری، گفت: در سال 98 در ادامه سیاست‌های اصلاحی، مراکز علمی و کاربردی وابسته به دستگاه‌های اجرایی تعطیل شد، در همین راستا در این استان چهار مرکز تعیین تکلیف و دانشجویان آن‌ها منتقل شدند.
رِئیس دانشگاه علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امسال مجوز ایجاد یک مرکز علمی و کاربردی گردشگری در استان اخذ شد، افزود: در همین سال میزبان بزرگ‌ترین رویداد ورزشی-فرهنگی دانشجویی بودیم، 2 هزار و 400 دانشجو و مربی از سراسر کشور به مدت دو هفته در این رویداد حاضر بودند.
وی با بیان اینکه در سال 98 تعداد 44 نفر به مدرسان دانشگاه علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری اضافه شده که 15 نفر آن‌ها در ردیف اساتید خبره و باتجربه هستند، ادامه داد: رتبه‌بندی مدرسان انجام شده و پیش‌بینی می‌شود بالغ بر 50 درصد مدرسان از گروه تدریس خارج شوند.
براتی با تاکید بر اینکه در دانشگاه علمی و کاربردی بیشترین تمرکز بر روی کیفی‌سازی مسائل است، عنوان کرد: کد رشته‌های جدید به لیست دروس دانشگاه اضافه شده است که از آن جمله می‌توان به مربی نمایش کودک، موسیقی، نساجی و... اشاره نمود.
رِئیس دانشگاه علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امسال 829 دانشجو در رشته‌های کاردانی و کارشناسی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 427 نفر در دوره‌های کاردانی و 402 نفر در دوره کارشناسی هستند.
وی اضافه کرد: از تاریخ هجدهم تا بیست و دوم آبان‌ماه اولین کمپ کارآفرینی دانشگاه علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری در استان راه‌اندازی می‌شود که مقدمه‌ای برای مسابقه کسب و کار دانشگاه است.
براتی تصریح کرد: سال گذشته نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد امسال تلاش می‌شود تمرکز این نمایشگاه بر روی مراکز تعاونی باشد.
رِئیس دانشگاه علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 811 دانشجوی بیکار در بین دانشجویان این دانشگاه شناسایی شده که به آن‌ها کارت رفاهی داده شده است، بیان کرد: وام دانشجویی نیز از 500 هزار تومان به 750 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.
وی با تاکید بر برگزاری مناظرات دانشجویی در دانشگاه علمی و کاربردی، خاطرنشان کرد: برای برگزاری این مناظرات برنامه‌ریزی ویژه‌ای صورت گرفته است. (فارس)
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1