کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سید محسن نبوی زاده مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج:

چه کسی پاسخگو هدر رفتن بیت‌المال در کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج است / بسیج دانشجویی کوتاه نمی‌آید

22 مهر 1398 ساعت 15:25

بسیج دانشجویی پیگیر مسائل پیرامون کارخانه آرد خواهد بود و تا حل شدن کامل این مشکل کوتاه نخواهد آمد و از دستگاه‌های مربوطه و نظارتی خواهشمند است که در این مسئله هیچگونه کوتاهی و تسامحی نکنند و با خاطیان و مسببان این بحران برخورد جدی داشته باشند.


بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر موضوعات متخلفی از جمله پتروشیمی سقاوه، کارخانه قند و استخدام‌های فله‌ای را از مسئولان مطالبه‌گری کردند که تقریباً این موضوعات به نتایج هم رسیده است. همچنین در آخرین اقدام بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در این دانشگاه به مطالبه گری در خصوص کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز پرداخته است.
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج  در این باره گفت: چه کسی پاسخگوی هزینه‌های هدر رفته در کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج است.
سید محسن نبوی زاده مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در گفت‌وگو با کبنا، اظهار کرد: متاسفانه برخی از کوتاهی‌ها و شاید عدم آگاهی مناسب در بعضی از مسائل حساس، باعث به وجود آمدن بحران‌هایی اساسی در استان و یا شهر می‌شود. مشکلاتی که معمولاً اولین و مهمترین مقصران آن اشخاص هستند.
وی افزود: در تاریخ ۳ مهرماه ۹۸ با بازدید سرزده دستگاه‌های نظارتی (که از قرار معلوم زیاد هم سرزده نبوده) اخبار حاشیه‌ای زیادی پیرامون کارخانه آرد ایجاد شد. کارخانه‌ای که در آن، متاسفانه آردها دچار شپشک و خرابی شدند و این امر سبب شد که این کارخانه صاحب برند و امتیاز صادرات، به دلیل عدم رعایت بهداشت پلمپ شود.
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج ادامه داد: آردهایی که به نرخ دولتی خریداری شده و مقدار ۱۵۰ تن از آنها دیگر قابل مصرف برای انسان‌ها و حتی دام‌ها نیستند. و از دیگر شاهکارهای مسئولین محترم بدهی ۲۰۰ تنی به اداره غله و ۴۲ تن آرد به نانواها است و بزرگترین سوالی که وجود دارد این است که چه کسی و یا چه کسانی مسئول و پاسخگوی این هزینه‌ها هستند؟ این اتفاق که حال تبدیل به بحران شده می‌تواند باعث تهدیدهایی همچون پایین آمدن کیفیت نان به دلیل کمبود آرد، کم شدن آرد شهر در نتیجه تعطیلی نانوایی‌ها و ... باشد.
نبودی‌زاده در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: بسیج دانشجویی پیگیر مسائل پیرامون کارخانه آرد خواهد بود و تا حل شدن کامل این مشکل کوتاه نخواهد آمد و از دستگاه‌های مربوطه و نظارتی خواهشمند است که در این مسئله هیچگونه کوتاهی و تسامحی نکنند و با خاطیان و مسببان این بحران برخورد جدی داشته باشند.
 


کد مطلب: 413914

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413914/کسی-پاسخگو-هدر-رفتن-بیت-المال-کارخانه-آرد-نشاسته-گلوکز-یاسوج-بسیج-دانشجویی-کوتاه-نمی-آید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1