تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۴۱۳۹۱۴
سید محسن نبوی زاده مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج:

چه کسی پاسخگو هدر رفتن بیت‌المال در کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج است / بسیج دانشجویی کوتاه نمی‌آید

۶
۱
چه کسی پاسخگو هدر رفتن بیت‌المال در کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج است / بسیج دانشجویی کوتاه نمی‌آید
کبنا ؛بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر موضوعات متخلفی از جمله پتروشیمی سقاوه، کارخانه قند و استخدام‌های فله‌ای را از مسئولان مطالبه‌گری کردند که تقریباً این موضوعات به نتایج هم رسیده است. همچنین در آخرین اقدام بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در این دانشگاه به مطالبه گری در خصوص کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز پرداخته است.
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج  در این باره گفت: چه کسی پاسخگوی هزینه‌های هدر رفته در کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج است.
سید محسن نبوی زاده مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در گفت‌وگو با کبنا، اظهار کرد: متاسفانه برخی از کوتاهی‌ها و شاید عدم آگاهی مناسب در بعضی از مسائل حساس، باعث به وجود آمدن بحران‌هایی اساسی در استان و یا شهر می‌شود. مشکلاتی که معمولاً اولین و مهمترین مقصران آن اشخاص هستند.
وی افزود: در تاریخ ۳ مهرماه ۹۸ با بازدید سرزده دستگاه‌های نظارتی (که از قرار معلوم زیاد هم سرزده نبوده) اخبار حاشیه‌ای زیادی پیرامون کارخانه آرد ایجاد شد. کارخانه‌ای که در آن، متاسفانه آردها دچار شپشک و خرابی شدند و این امر سبب شد که این کارخانه صاحب برند و امتیاز صادرات، به دلیل عدم رعایت بهداشت پلمپ شود.
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج ادامه داد: آردهایی که به نرخ دولتی خریداری شده و مقدار ۱۵۰ تن از آنها دیگر قابل مصرف برای انسان‌ها و حتی دام‌ها نیستند. و از دیگر شاهکارهای مسئولین محترم بدهی ۲۰۰ تنی به اداره غله و ۴۲ تن آرد به نانواها است و بزرگترین سوالی که وجود دارد این است که چه کسی و یا چه کسانی مسئول و پاسخگوی این هزینه‌ها هستند؟ این اتفاق که حال تبدیل به بحران شده می‌تواند باعث تهدیدهایی همچون پایین آمدن کیفیت نان به دلیل کمبود آرد، کم شدن آرد شهر در نتیجه تعطیلی نانوایی‌ها و ... باشد.
نبودی‌زاده در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: بسیج دانشجویی پیگیر مسائل پیرامون کارخانه آرد خواهد بود و تا حل شدن کامل این مشکل کوتاه نخواهد آمد و از دستگاه‌های مربوطه و نظارتی خواهشمند است که در این مسئله هیچگونه کوتاهی و تسامحی نکنند و با خاطیان و مسببان این بحران برخورد جدی داشته باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب نبوی زاده
مسبب و مقصراصلی این قضیه کسی نیست جزءخانم عطارزاده (مدیر کنترل کیفیت) که مورد حمایت بی شائبه جنابعالی و دوستانت قرار گرفته است ؛اگر ایشان به درستی به وظایف خویش عمل مینمود الان شاهد این مشکلات نبودیم که یه سر گرمی هم برای شما و دوستانت ایجاد بشه ؛و روزانه به دنبال تخریب این شرکت باشی
رحیم
United States
اینها همه نشاندهنده این است که کبنا نمیخواهد این شرکت با افراد مقصر چندین ساله چون خانم عطار زاده برخورد کند.وی اخراج شده و کبنا گوش به حرفهای این خانم دل بسته است وخبرهای وی را درج می نماید تا شرکت زمین بخورد.
حال باید دید کبنا چه منافعی از درج این خبرها میبرد.
الو
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز معلوم است که /چه کسانی هستی، ولی مطمئن باش که خدا جای حق نشسته و بزودی حق تمامتان کف دستتان قرار خواهد گرفت.
پیاده رو اربعین
United States
آقای کذب نیوز؛ نمیدانی خانم عطارزاده مدیر کنترل کیفیت اخراجی آن کارخانه/ ندانم کاری ، شلوغ بازی و شانتاژ در سالهای متوالی موجب ضربه به کارخانه آرد ونشاسته شده ؟ چرا مسئولین از این خانم توضیح نمیخواهند؟
انصاف
Iran, Islamic Republic of
با توجه به نظری که دوستان دارند بهتر است مسئولین این کارخانه نسبت به ارائه اسنادی دال بر مقصر بودن این کارمند ارائه نمایند در غیر اینصورت فضای عمومی این مسائل را بر نمیتابد، هر چند که سابقه سایت کبنا نشان از صداقت در نوشتار و حفظ حرمت طرفین را داشته و قطعا خواهد داشت، لطفا فرافکنی نکنید، مردم خود آگاه و بهتر از هر قاضی قضاوت می‌کنند.
ناشاس
Iran, Islamic Republic of
مقصر اصلی مدیر عامل وهیئت مدیر میباشد که مدیر تولید مثل اقای راد که مدرک دانشگاهی نداشته تابستانها ارn تولید میکند وزمستان ارد. تولید میکند وبه مردم بدبخت میدهد چون فامیل است تمام خطا چشم پوشی میشود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1