کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در سفر یک‌روزه معاون پارلمانی رئیس‌جمهور مطرح شد

مرودشت فرمانداری ویژه می‌شود / تصاویر

19 مهر 1398 ساعت 2:09

استاندار فارس گفت: با تبدیل فرمانداری عادی مرودشت به فرمانداری ویژه موافقت شد، هرگونه ارتقا سطح تقسیمات سیاسی و تفیض اختیارات به دستگاه‌های اجرایی کاهش تصدی‌گری و تمرکز زدایی را در پی خواهد داشت که سبب تسریع در انجام امور و رفع مشکلات می‌شود.


معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در سفر یک‌روزه به شهرستان مرودشت با اشاره به مصوبه جدید دولت مبنی بر ارتقای فرمانداری شهرستان مرودشت به فرمانداری ویژه گفت: این مصوبه در شتاب بخشی به روند توسعه شهرستان مؤثر خواهد بود.
حسینعلی امیری افزود: مرودشت شهری مهمی است و موقعیت خاصی در کشور، استان و دنیا دارد.
وی یکی از ویژگی‌ها و ظرفیت‌های مرودشت را وجود مجموعه میراث جهانی تخت جمشید در این شهرستان عنوان کرد که حکایت از تمدن و فرهنگ ایرانیان دارد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: هفته گذشته (دهم مهر ۹۸) در جلسه هیئت دولت با تبدیل فرمانداری عادی مرودشت به فرمانداری ویژه موافقت شد که بر اساس این مصوبه سطوح سازمانی این شهرستان ارتقا می‌یابد و فرمانداری مرودشت به معاونت استاندار تبدیل و سطح ادارات بالاتر می‌آید.
امیری افزود: این مصوبه آثار اجتماعی و اقتصادی زیادی خواهد داشت که به مردم مرودشت تبریک می‌گویم.
وی در ادامه با اشاره به مسئولیت گذشته خود در استان فارس به‌عنوان رئیس‌کل دادگستری گفت:‌ مسئولیت در فارس جزو بهترین دوران خدمت من بوده و خوشحالم امروز یک‌بار دیگر رونق و آبادانی و توسعه فارس به‌ویژه شهرستان مرودشت را مشاهده می‌کنم.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری بیان کرد: کمتر از ۲ ماه پیش به بخشی دیگر از استان فارس سفر داشتم و شاهد توسعه و رونق و پویایی زندگی در استان بودیم و در چهار شهرستان استان پروژه‌هایی را افتتاح و کلنگ آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه را به زمین زدیم.
امیری همچنین با اشاره به افتتاح پارک و زمین چمن در شهر مرودشت افزود: راه‌اندازی پارک آثار مثبت زیادی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد که شاهد شورونشاط مردم هستیم.
 عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس بیان کرد: مردم فهیم اندیشمند و متمدن مرودشت نیز به‌خوبی می‌دانند که کوچک‌ترین اقدامات عمرانی با بیشترین زحمات به ثمر می‌رسد.
وی گفت: به‌رغم اینکه دولت در تأمین اعتبار پروژه‌های عمرانی و توسعه اقتصادی اقدامات مبتکرانه‌ای انجام داده فراز و نشیب‌هایی در این مسیر وجود دارد.
رحیمی با اشاره به ارتقا فرمانداری مرودشت به فرمانداری ویژه این اقدام را تصمیمی ملی دانست خاطرنشان کرد: هرگونه ارتقا سطح تقسیمات سیاسی و تفیض اختیارات به دستگاه‌های اجرایی کاهش تصدی‌گری و تمرکز زدایی را در پی خواهد داشت که سبب تسریع در انجام امور و رفع مشکلات می‌شود.
 
افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه در شهرستان مرودشت انجام شد
با حضور حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و عنایت‌الله رحیمی در شهرستان مرودشت چند پروژه شهری و ورزشی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
بوستان دانشمند با مساحت ۳۳ هزار مترمربع و اعتباری بالغ‌بر ۲۹ میلیارد ریال در حاشیه شهر مرودشت، زمین چمن مصنوعی شهرداری مرودشت به مساحت ۱۳۵۰ مترمربع و اعتبار ۳۵۰۰ میلیارد ریال، زمین چمن مصنوعی بزرگ مرودشت با مساحت ۷۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۶ میلیارد ریال پروژه‌های افتتاح‌شده در این سفر یک‌روزه استاندار فارس و معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به شهرستان مرودشت بود.
در این سفر همچنین پروژه ساخت خانه کشتی مرودشت نیز کلنگ زنی شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و استاندار فارس از روند احداث بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی مرودشت نیز بازدید کردند.
این بیمارستان که هم‌اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در زیربنای ۱۴۱۴۰ مترمربع در حال احداث است و شامل بخش‌های بستری داخلی، بستری جراحی، ICU، MICU،NICU، دیالیز، ۴ اتاق عمل کوچک، ۲ اتاق عمل بزرگ، اورژانس زایمان، رادیولوژی، درمانگاه و آزمایشگاه است.
http://farsp.ir/ImageGallery/ContentImages/35/ContentImages_70759.jpg


کد مطلب: 413780

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413780/مرودشت-فرمانداری-ویژه-می-شود-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1