تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۹
کد مطلب : ۴۱۳۷۸۰
در سفر یک‌روزه معاون پارلمانی رئیس‌جمهور مطرح شد

ارتقای مرودشت به فرمانداری ویژه؛ کاهش تصدی‌گری با ارتقاء تقسیمات سیاسی/ افتتاح زمین چمن مصنوعی شهرستان (+تصاویر)

۱
مرودشت فرمانداری ویژه می‌شود / تصاویر
کبنا ؛معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در سفر یک‌روزه به شهرستان مرودشت با اشاره به مصوبه جدید دولت مبنی بر ارتقای فرمانداری شهرستان مرودشت به فرمانداری ویژه گفت: این مصوبه در شتاب بخشی به روند توسعه شهرستان مؤثر خواهد بود.
حسینعلی امیری افزود: مرودشت شهری مهمی است و موقعیت خاصی در کشور، استان و دنیا دارد.
وی یکی از ویژگی‌ها و ظرفیت‌های مرودشت را وجود مجموعه میراث جهانی تخت جمشید در این شهرستان عنوان کرد که حکایت از تمدن و فرهنگ ایرانیان دارد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: هفته گذشته (دهم مهر ۹۸) در جلسه هیئت دولت با تبدیل فرمانداری عادی مرودشت به فرمانداری ویژه موافقت شد که بر اساس این مصوبه سطوح سازمانی این شهرستان ارتقا می‌یابد و فرمانداری مرودشت به معاونت استاندار تبدیل و سطح ادارات بالاتر می‌آید.
امیری افزود: این مصوبه آثار اجتماعی و اقتصادی زیادی خواهد داشت که به مردم مرودشت تبریک می‌گویم.
وی در ادامه با اشاره به مسئولیت گذشته خود در استان فارس به‌عنوان رئیس‌کل دادگستری گفت:‌ مسئولیت در فارس جزو بهترین دوران خدمت من بوده و خوشحالم امروز یک‌بار دیگر رونق و آبادانی و توسعه فارس به‌ویژه شهرستان مرودشت را مشاهده می‌کنم.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری بیان کرد: کمتر از ۲ ماه پیش به بخشی دیگر از استان فارس سفر داشتم و شاهد توسعه و رونق و پویایی زندگی در استان بودیم و در چهار شهرستان استان پروژه‌هایی را افتتاح و کلنگ آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه را به زمین زدیم.
امیری همچنین با اشاره به افتتاح پارک و زمین چمن در شهر مرودشت افزود: راه‌اندازی پارک آثار مثبت زیادی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد که شاهد شورونشاط مردم هستیم.
 عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس بیان کرد: مردم فهیم اندیشمند و متمدن مرودشت نیز به‌خوبی می‌دانند که کوچک‌ترین اقدامات عمرانی با بیشترین زحمات به ثمر می‌رسد.
وی گفت: به‌رغم اینکه دولت در تأمین اعتبار پروژه‌های عمرانی و توسعه اقتصادی اقدامات مبتکرانه‌ای انجام داده فراز و نشیب‌هایی در این مسیر وجود دارد.
رحیمی با اشاره به ارتقا فرمانداری مرودشت به فرمانداری ویژه این اقدام را تصمیمی ملی دانست خاطرنشان کرد: هرگونه ارتقا سطح تقسیمات سیاسی و تفیض اختیارات به دستگاه‌های اجرایی کاهش تصدی‌گری و تمرکز زدایی را در پی خواهد داشت که سبب تسریع در انجام امور و رفع مشکلات می‌شود.
 
افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه در شهرستان مرودشت انجام شد
با حضور حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و عنایت‌الله رحیمی در شهرستان مرودشت چند پروژه شهری و ورزشی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
بوستان دانشمند با مساحت ۳۳ هزار مترمربع و اعتباری بالغ‌بر ۲۹ میلیارد ریال در حاشیه شهر مرودشت، زمین چمن مصنوعی شهرداری مرودشت به مساحت ۱۳۵۰ مترمربع و اعتبار ۳۵۰۰ میلیارد ریال، زمین چمن مصنوعی بزرگ مرودشت با مساحت ۷۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۶ میلیارد ریال پروژه‌های افتتاح‌شده در این سفر یک‌روزه استاندار فارس و معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به شهرستان مرودشت بود.
در این سفر همچنین پروژه ساخت خانه کشتی مرودشت نیز کلنگ زنی شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و استاندار فارس از روند احداث بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی مرودشت نیز بازدید کردند.
این بیمارستان که هم‌اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در زیربنای ۱۴۱۴۰ مترمربع در حال احداث است و شامل بخش‌های بستری داخلی، بستری جراحی، ICU، MICU،NICU، دیالیز، ۴ اتاق عمل کوچک، ۲ اتاق عمل بزرگ، اورژانس زایمان، رادیولوژی، درمانگاه و آزمایشگاه است.
http://farsp.ir/ImageGallery/ContentImages/35/ContentImages_70759.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1