تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۵۳
کد مطلب : ۴۱۳۵۸۲
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خبر داد؛

اولویت اصلی شرکت نفت و گاز در نیمه دوم سال جاری

۰
اولویت اصلی شرکت نفت و گاز در نیمه دوم سال جاری
کبنا ؛
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران صیانت از تولید در برابر مخاطرات طبیعی را جزء اولویت‌های اصلی نیمه دوم سال قرار داد.
صیدالی اظهار نمود: یکی از ابعاد مهم امنیت اقتصادی هر کشور امنیت انرژی است که با آسیب پذیری سیستم انرژی رابطه معکوس و با مقاوم‌سازی رابطه مستقیم دارد . با توجه به تحریم های ظالمانه اقتصادی و نفتی تحمیل شده به کشور در سال‌های اخیر موضوع صیانت از تولید در برابر مخاطرات داخلی از جمله بحران های ناخواسته طبیعی یکی از مهمترین اولویت های هر سازمان است .
وی افزود : با فرارسیدن فصول پاییز و زمستان و تغییرات آب و هوایی و مخاطرات طبیعی از جمله طوفان و بارش های سیل آسا ، طغیان رودخانه های دائمی و فصلی ضمن استفاده از تجارب گذشته و با توجه به اولویت صیانت از تولید لازم است اقدامات عملی پیشگیرانه در برابر بلایای طبیعی از هم اکنون مورد توجه قرار گیرد.
صیدالی در ادامه با اشاره به بازدیدهای دوره ای از تاسیسات و جاده های در معرض سیلاب افزود: ادارات خدماتی و امدادی از هم اکنون پیش بینی ها و آمادگی لازم جهت مقابله با جاری شدن سیل را داشته باشند و با پاکسازی کانال های سطح الارضی کارخانجات و مجتمع های صنعتی و همچنین کانال های فاضلاب شهری (منازل سازمانی) تمهیدات لازم را انجام دهند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیان کرد: باید به اعلام و هشدار های سازمان هواشناسی در منطقه توجه ویژه داشته باشیم تا بتوانیم در شرایط اضطراری با آمادگی کامل در مقابل بلایای طبیعی ایستادگی کنیم . بهترین روش برای آمادگی برگزاری منظم جلسات کمیته بحران تمرین‌های شرایط اضطراری دوره های آموزشی و تخصصی جهت مقابله با سیل و دیگر مخاطرات برای کارکنان است.
وی در پایان گفت : پیش آگاهی و پیشگیری در کلیه امور بهتر از مبارزه و درمان است و در بسیاری از مواقع پیشگیری از صدمات و خسارات جانی و اقتصادی ناشی از اینگونه مخاطرات طبیعی را به حداقل ممکن می‌رساند . انشاالله که با استعانت از خداوند متعال و با آموزش و رعایت الزامات ایمنی و اقدامات پیشگیرانه روزهای خوبی را در انجام وظیفه و صیانت از تولید تجربه نماییم.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1