تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۴۱۳۴۰۰
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری خبر داد

شناسایی مبتلایان به ویروس HIV در لردگان / تشکیل شورای تأمین در لردگان

۴
۰
شناسایی مبتلایان به ویروس HIV در لردگان / تشکیل شورای تأمین در لردگان
کبنا ؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: در پی کشف چند مورد بیمار مبتلا به ویروس HIV تعدادی از افراد مبتلا شناسایی و تحت مشاوره و درمان قرار گرفته‌اند و اقدامات و آزمایشات تکمیلی در جهت شناسایی علل و موارد جدید و درمان بیماران در حال انجام است.
مجید شیرانی از هم‌استانی‌ها خواست ضمن حفظ آرامش و خویشتن‌داری، اخبار مربوط به انتشار خبر ابتلا تعدادی از اهالی یکی از روستاهای استان را از کانال‌های رسمی پیگیری کنند.
وی با بیان اینکه، از حدود یک ماه قبل در پی کشف چند مورد بیمار مبتلا به ویروس HIV در یکی از روستاهای چهارمحال و بختیاری تیم‌های بهداشت و درمان تخصصی و مشاوره در معاونت بهداشتی دانشگاه تشکیل و با هماهنگی کامل با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مسئولین استانی اقدامات علمی و تخصصی در جهت شناسایی، درمان و پیشگیری از اشاعه بیماری شروع شد و کماکان ادامه دارد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این راستا تعدادی از افراد مبتلا شناسایی و تحت مشاوره و درمان قرار گرفته‌اند و اقدامات و آزمایشات تکمیلی در جهت شناسایی علل و موارد جدید و درمان بیماران در حال انجام است.
شیرانی در ادامه ضمن توصیه به همه مردم جهت حفظ خویشتن‌داری و آرامش از آنان تقاضا کرد: اخبار را از کانال‌های رسمی پیگیری کنند و به شایعات و اخبار کذب بخصوص درباره علل و تعداد افراد مبتلا توجه نکنند.
وی همچنین، از همه مسئولین بزرگان و تاثیرگذاران در فضاهای اجتماعی و اصحاب رسانه تقاضاکرد: در حفظ امنیت، حرمت و آرامش مردم و حفظ محرمانگی اطلاعات مردم دانشگاه علوم پزشکی را همراهی کنند.
تشکیل شورای تأمین برای بررسی وضعیت شیوع یک بیماری در لردگان
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در پی انتشار اخباری مبنی بر آلوده شدن برخی از اهالی یکی از روستا‌های شهرستان لردگان به ویروس ایدز به دنبال استفاده از سرنگ آلوده توسط بهیار خانه بهداشت، گفت: امروز جلسه شورای تأمین استان در این رابطه برگزار می‌شود.
 احمدرضا بهرامی در پی انتشار اخباری مبنی بر آلوده شدن برخی از اهالی یکی از روستا‌های شهرستان لردگان به ویروس ایدز به دنبال استفاده از سرنگ آلوده توسط بهیار خانه بهداشت، گفت: امروز جلسه شورای تأمین استان در رابطه با این موضوع برگزار می‌شود.
 رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برخی ادعا دارند که یکی از بهیارانی که در یکی از مراکز بهداشت کار می‌کرده است در زمانی که برای انجام آزمایشات از آن‌ها خون می‌گرفته به جای اینکه برای هر فرد از یک سرنگ استفاده کند از سرنگ مشترک استفاده می‌کرده است که در حال حاضر فرد مذکور در بازداشت به سر می‌برد.
وی ادامه داد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و دستگاه قضایی با پیگیری‌های خاص و فوری خود موضوع را مورد بررسی قرار داده است و سایر مسؤولان نیز در حال پیگیری موضوع جهت کشف منشاء موضوع هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
موضوع چیز دیگه است.بیخود بزرگش کردن.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اره از سایتهای رسمی پیگیری بشه که هر چرندیاتی تمایل داشتید به خورد ملت بدید.زدید طفل معصوم رو نابود کردید زدید زندگی مردم بدبخت هیچی ندار که فقط یه تن سالمی داشتند رو ازشون گرفتید
لعنت خدا بر شما
اطمینان داشته باشید این مردم از خواب بیدار میشن و گریبان آلوده و کثیف شما رو خواهند گرفت
شبکه
Iran, Islamic Republic of
باسلام
مطلع شدیم یکی از مسئول واحدهای شبکه بهداشت و درمان گچساران با سواستفاده از موقعیت خود قصد داشته است همسر خود را در بیمارستان شهید رجائی صاحب پستی نماید.از انجا که یکی از مدیران خوش نام و کاربلد بیمارستان با این مسئله مخالفت کرده است نامبرده با این خانم درگیری کلامی و فیزیکی پیدا کرده و با الفاظ رکیک وی را خطاب قرار داده است.پس از این موضوع سرپرست بیمارستان بجای حمایت از مدیر خوش نام خود ابلاغ وی را لغو کرده که درنهایت با اطلاع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از این حواشی ابلاغ سرپرست بیمارستان نیز لغو شده است.از انجا که این حواشی باعث به خطر افتادن سلامت مردم میگردد خواهشمندیم این مسئله را پیگیری و نتایج را به سمع و نظر خوانندگان و شهروندان برسانید
باتشکر
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بفرمایید موضوع چیه تا تمام مردم بدونند آقایی که کامنت گذاشتی موضوع چیز دیگری است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1