تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۱۳۳۳۸
در نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی استان مطرح شد

واکنش سردار انصاری به مسائل ترمینال دهدشت

۱
۱
واکنش سردار انصاری به مسائل ترمینال دهدشت
کبنا ؛صبح امروز سه شنبه (9 مهر ماه 98) نشست خبری فرمانده  نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد با خبرنگاران برگزار شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان در این نشست در پاسخ به سؤال خبرنگار کبنا نیوز مبنی بر علت بی نظمی و عدم امنیت در ترمینال دهدشت اظهار کرد: این مسئله در حوزه  کهگیلویه است ولی همین که اسم بی نظمی روی آن باشد به ما هم مربوط می‌شود، بارها به مسئولان کهگیلویه و مسئولان مربوطه به مشکلات ترمینال  گفتیم در این مسئله هر دو شریک غم هستیم بیایید با هم بسازیم ما اماده همکاری هستیم.
 سردار مهدی انصاری ادامه داد: ما اعلام کردیم اگر صبح باشد نیروی ما با لباس سازمان  می‌آید کمک می‌کند آنجا نظارت می‌کند حضور فیزیکی دارد، اما نیرویی  که بعد از ظهر باید باشد  شرایطی دارد  شما هم آن شرایط را بپذیرید تا ما قرارداد ببندیم نیرو به شما بدهیم ولی متاسفانه پای کار نمی ایند.
وی با بیان اینکه بعضی از مسئولان مرتبط با این موضوع قصور دارند تصریح کرد: ما به مراتب کمتر قصور داریم چون بارها اعلام امادگی و همکاری کردیم و همین الان هم اعلام آمادگی می‌کنیم ولی مسولان مرتبط پای کار نمی‌آیند و این مشکلات برای مردم کماکان ادامه دارد.
به گزارش کبنا، گفتگو با رانندگان و شرکت‌های مسافربری از نبود امنیت تا درگیری‌های شدید گاهی با سلاح‌های سرد بین رانندگان و مسافر کش های شخصی در زیرپوست ترمینال شماره یک دهدشت خبر می‌دهد!
 در حالی شهروندان دهدشتی جان و مال خود را به رانندگان می‌سپارند که به گفته خودِ رانندگان هیچ آسایش و امنیت شخصی و جانی نداشته و مسولان هم علی رغم آگاهی کامل از معضلات طبق معمول دست روی دست گذاشته و اقدامی جدی نمی‌کنند! (کلیک کنید)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رضائی
Iran, Islamic Republic of
سعه صدر سردار انصاری ستودنی است . در صدر کلامش گفته همین که سخن از بی نظمی به میان می آید به ماهم مربوط میشود حکایت از سعه صدر و ظرفیت خوب سردار انصاری دارد .اینگونه مدیریت و پذیرفتن قصور و کم کاریها در میان مدیران غیر نظامی هنوز پذیرفته و فرهنگ نشده است اما یک مدیر نظامی در غرصه فرهنگی و مواجهه با خبرنگاران اینگونه انعطاف درونی دارد بیسابقه است .من بعنوان یک شهروند به این مدیرنظامی محترم افتخار میکنم
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1