تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۱۳۳۱۱
جوابیه|

انحصارطلبی و معیارهای دوگانه!

۰
انحصارطلبی و معیارهای دوگانه!
کبنا ؛جمعی از جوانان جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در رابطه با منتقدان «محمدباقر قالیباف» کاندیدای ریاست جمهوری، توضیحاتی را ارائه دادند.
به گزارش کبنا،متن پیام به شرح زیر است:
جریان نو اصولگرایی با تاسی از حرکت انبیا و ائمه اطهار، پایبندی به معیارهای اصیل انقلابی در جهت نیل به آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب شکل‌گرفته و با رویکرد جوان‌گرایی و تربیت نیروهای نخبه و صاحب‌فکر و اندیشه، افقی تازه در عرصه‌های مختلف به جامعه جهانی عرضه خواهد کرد.
باید نیک بدانید که جلسه روز جمعه در یک فضای بسیار صمیمی و آزاد و با حضور جمع کثیری از جوانان و پیشکسوتان با سلایق مختلف اما زیر پرچم وحدت صورت گرفت که برخلاف عرایضات اکثراً جوان و افراد تأثیرگذار بودند که دوشادوش پیشکسوتان‌ اقدام به انتخاب هسته مرکزی حزب نمودند که اگر اهل تحلیل عاری از غرض باشید با اندکی تفکر هویداست که جوانان در تعیین شورای مرکزی مراتب ادب را بجا آورده و تعدادی از ریش‌سفیدان جریان را در کنار نیروهای جوان انتخاب نموده‌اند تا نشاط و انگیزه را باتجربه و پختگی سیاسی درآمیزند تا خلای برای غرض‌ورزی نگذارند (که البته اساتید این عرصه دست‌بردار نیستند) و این پایان کار نبوده و بنا را بر استفاده حداکثری از خرد جمعی و اصل گردش نخبگان انقلابی نهاده‌اند که انشا الله برخلاف خواست بدخواهان محقق خواهد شد. کاش شما و بزرگانتان نیز در آن جمع صمیمی حضور داشتید و شادی و شور جوانان را در کنار بزرگان جریان مشاهده می‌کردید تا شاید شما هم اندکی معنی واقعی جوان‌گرایی را درک می‌کردید تا بجای گزافه‌گویی تلنگرتان را به دوستان مورد تأییدتان که اکثراً گبرهای باتجربه در اشرافیت‌اند می‌زدید!
در مورد آقای دکتر قالیباف گفته‌اید که احتمالاً ایشان هم‌تغییر نکرده‌اند! بنده از شما می‌پرسم، مگر باید تغییر کنند؟! مگر ایشان امتحانشان را پس نداده‌اند؟ آیا در دوران مدیریت‌های ایشان می‌توان نقطه تاریکی جست آن‌چنانی که بعد از ایشان دوستانتان به یادگار گذاشته‌اند؟! کدام مدیر (اگر بشود نامشان را مدیر گذاشت!) بعد از ایشان جسارت آن اقدامات بزرگ را از خود نشان دادند؟ شما عملکرد دکتر قالیباف را با خفّت‌های شهردار بعد از ایشان رو با یک‌میزان می‌سنجید؟! هاشا به مرامتان که البته اگر غیرازاین باشد از اعتبارتان در نزد بزرگانتان کم خواهد کرد! اما توصیه می‌کنم کمی وجدان خبرنگاری‌تان را قاضی قرار دهید!
از استعفای ایشان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری برایتان بگویم که سراسر درس بود برای جوانان هم‌فکر ایشان تا یاد بگیریم چطور به خاطر دفاع از ارزش‌هایمان بر هوای نفسمان پا بگذاریم و ماندگار باشیم. ایشان با این عمل محبوب قلوب جوانان این مرزوبوم شدند و علت اصلی حمایت قاطع جوانان انقلابی از این مرد بی‌ادعا را در تین گونه حرکت‌های شجاعانه باید جستجو کرد. اتفاقاً اگر ایشان تغییر کنند جای نقد و خرده‌گیری هست نه باوجود داشتن این‌گونه صفات که فقط درخور ایشان هست و آنانی که معنی واقعی انقلابی بودن را درک کرده‌اند.
جای تعجب است که شما به کارنامه شهرداران بعد از ایشان نگاهی نکرده‌اید تا ببینید چطور یکی پس از دیگری قبای این مسئولیت خطیر را به‌واسطه عجز و ناتوانی بر دیگر هم‌پیاله‌شان می‌اندازند و الآن نیز در آن وامانده‌اند و آرزوی پایان این معرکه را در سر دارند! البته این هم جای خرده‌گیری ندارد چون قبای گشادیست بر تن انسان‌های ریز قامت!
پس از دکتر قالیباف، پایتخت‌نشینان رادمردی در قامت شهریار شهرشان ندیدند و بدون شک پشیمان‌اند از کرده خویش و امید حق در انتخابات آتی با حمایت حداکثری از این خدمتگزار صادق و بی‌ادعا مهر خاموشی بر دهان گزافه‌گویان بدخواه خواهند زد.
آنچه از شما در فضای رسانه تابه‌حال خوانده‌ام مصداق نوچه‌های تخریبچی از نوع انتحاریست که در تمجید از مرادتان سر از پا نشناخته و به‌جای نقد طیف مقابل کمربند انتحاری بر جلیقه خبرنگاری‌تان می‌بندید که این نشانی بر ناپختگی و سادگی شماست که البته به‌عنوان یک برادر مسلمان قابل‌گذشت هست!
من الله التوفیق
 
جمعی از جوانان جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1