تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۴۱۳۱۷۴
مسئولان کهگیلویه و بویراحمد هر چه سریع‌تر چاره‌اندیشی کنند؛

پروازهای یاسوج در اما و اگر…! / تلاش هست، پروژه هست، سرمایه‌گذار هست، فرودگاه نیست

۲
۰
تلاش هست، پروژه هست، سرمایه‌گذار هست، فرودگاه نیست
کبنا ؛ اصولاً هرجایی که نام فرودگاه به خودش می‌گیرد باید پروازی برای فرود وجود داشته باشد این در حالی است که فرودگاه یاسوج در حسرت پروازهای مسافربری می‌سوزد.
فرودگاه یاسوج بعد از سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج متأسفانه به کما رفت و دیگر شاهد هیچ پروازی نبود اگرچه در مقطع‌های کوتاهی تلاش‌های انجام گرفت که در این فرودگاه مذکور دو باره پروازها برقرار شود، اما هیچ‌گونه پروازی در آسمان یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برقرار نشد و همچنان فرودگاه یاسوج خاک می‌خورد. مردم این انتظار را داشتند و دارند که مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش وافری انجام می‌دادند تا هر چه سریعتر فرودگاه این شهر مجدداً راه‌اندازی شود و پروازهایی که می‌توانست برای سرنوشت این مردم پیشرفت و آبادانی به ارمغان بیاورد، برقرار باشد.
متأسفانه بعد از سقوط هواپیما تهران-یاسوج دیگر شاهد رفت‌وآمد هیچ پروازی در آسمان این دیار نبودیم پروازهایی که می‌توانست و می‌تواند به پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر استان کهگیلویه و بویراحمد کمک کند، چرا که مؤلفه راه، حمل‌ونقل و فرودگاه در آبادانی و پیشرفت هر منطقه‌ای بسیار مهم و اثرگذار است.
چرا باید پرواز وزیری برای استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نداشتن فرودگاه کنسل شود و مردم خدمات نظام را با تأخیر دریافت کنند نظامی که تمام تلاش خود را برای رضایت عمومی انجام می‌دهد و خدمات بی‌نظیری را هم تقدیم مردم کرده است. این موضوع یعنی نداشتن پروازهای مسافربری برای فرودگاه یاسوج در شأن این استان نفت‌خیز اما محروم نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مازیار
Iran, Islamic Republic of
همه این فشارها برای این هست که تیم زارعی رو وادار کنند باتون قرار داد ببنده - دست شما رسانه انتخاباتی برای همه مدیران رو شده است
داریوش
Iran, Islamic Republic of
اولا یاسوج حقش نبود مرکز استان باشه چون تپوگرافی این شهر هزینه های زیادی رو گزاشته رو دست کشور همین فرودگاه اگر موقعیت یاسوج خوب بود هبچ اتفاقی نمیفتاد پس بهتره دوگنبدان رو به عنوان مرکز استان مشخص کنیم هم وسط استان هست هم موقعیتش مناسب دوم همه این طرح ها خیلی وقته به بهره برداری رسیدن ناراحت نباشین
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1