تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۴۱۲۶۸۰
نظارت بر بازار یاسوج فدای قوم‌گرایی و طایفه‌بازی شده است؛

بی‌خیالی مسئولان و بازار افسار گسیخته کفش و لوازم التحریر یاسوج

۱
۰
بی‌خیالی مسئولان و بازار افسار گسیخته کفش و لوازم التحریر یاسوج
کبنا ؛در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید هستیم و بازار خرید لوازم التحریر نیز این روزها بیش از هر بازار دیگری مورد توجه مردم است. اما به دلایل مختلف گرانفروشی در بازار لوازم التحریر بیداد می‌کند و نسبت به بازارهای استان‌های همجوار، می‌بینیم که در استان ما به ویژه شهر یاسوج قیمت کیف و نوشت افزار با قیمت‌های گزاف به دست متقاضیان می‌رسد.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه کبگیان در (خطبه‌های نماز جمعه ۲۲ شهریور ۹۸) چیتاب با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به لقلقه زبان گفت: یاد بگیریم ما که اهل جمعه و جماعت هستیم نسبت به دیگران و در خانه نسبت به هم از لقلقه زبان در امان باشیم که هر چه بی تقواییست از همین بد زبانی و بدگوئی است و باید مراقب بود.
وی با قدردانی از بانیان ده گردشی محرم در بخش بیان کرد: شور و حرارت عشق امام حسین «ع» جهانی است و دوستان و مردم در بخش کم نگذاشتند اما توصیه می کنم برای امام حسین تا می‌توانید بدون توجه به نظریات منفی دیگران گام بردارید و نترسید که حسین بن علی «ع» حق و قیامش آزادیخواهی و دفاع از شرافت انسانی و اتصال جهانی انقلاب مهدی موعود"عج"است.
وی بااشاره به موضوع دختر آبی هم گفت: کسانی که دلسوز دختری که به علت مشکلات شخصی خودسوزی و جبهه‌گیری می‌کنند، ببینند مشکلات دختران و زنان تحصیل کرده دانشجو و..ما کجاست و اگر دایه مهربان‌تر از مادر هستید بروید مدافع حقوقشان بشوید!. 
امام جمعه کبگیان با اشاره به افول امریکا در منطقه هم گفت: کار امریکا به جایی رسیده که به ناخدای هندی نفتکش ما می‌گوید ما به شما همه چیز می‌دهیم اما نفتکش را جایی بیاورید تا ما توانیم توقیفش کنیم و این همان افول و بدبختی و اوج ذلت و حقارت و استیصال آمریکا در منطقه است که ادعای قدرت جهانی دارد و از ملتها نومید شده است.
حجت‌الاسلام وحدانی فر با اشاره به کنار گذاشتن جان بولتون هم افزود: نظریه پردازی که زمانی ادعای تابستان داغ در جمهوری اسلامی ایران را می‌کرد نه تنها به آرزویش نرسید بلکه در پایان تابستان داغ با طلوع پائیزی دلگیر غروب کرد و همانند مدعیان سرنگونی جمهوری اسلامی آرزوی خود را به گور برد.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به مسئله گرانی در استان خطاب به مسئولان گفت: چرا باید اوضاع نابسامان بازار افسارگسیخته استان طوری باشد که یک خانواده در خرید لوازم التحریر کیف و کفش و پوشاک فرزندش ناتوان باشد؟
وحدانی فر خطاب به متصدیان امر گفت: یا شما از جای دیگر خرید می‌کنید که بی‌خیال بازار شده‌اید یا اینکه قدرت فروش کاسبان و بازاریان در برخورد با ماموران شما از جایی دیگر تامین می‌شود، درد از کاسبان نیست بلکه از بی‌مسئولیتی در نظارت است که همان کیف مدرسه‌ای که در یاسوج با قیمت ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد در شهرضا و بهبهان به ثلث قیمت به دست مردم می‌رسد؟
این خطیب جمعه تصریح کرد: به شماها توصیه می‌کنم به استانهای همجوار و شهرستانهای شهرضا و بهبهان و... بروید و ببینید چقدر تفاوت در قیمت کالا با استان ما وجود دارد!
امام جمعه کبگیان خطاب به مسئولان و قوه قضائیه افزود: چرا مسئولان امر باید نظارت بر بازار و تامین قدرت خرید مردم را فدای قوم‌گرایی و قبیله‌گرایی در یاسوج کنند؟ بنده به دوستانمان در صنعت معدن می گویم چرا برخورد نمی‌کنید. جواب می‌دهند که ما برخورد می کنیم اما مغازه‌دار می‌گوید بنده اهل فلان طایفه‌ام و به فلان آقا می‌گویم!. و این خیلی زشت و زننده است یک مسئول ناظر که نماینده تامین امنیت اقتصادی مردم است را از آقا بالاسر بترسانی، بنده همینجا ناچاراََ از از استاندار محترم خواهشمندم شخصا به این قضیه کمرشکن در بحبوحه اوضاع نابسامان اقتصادی خاصه در استان ما ورود کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بخدا حاج آقا درست میگه مسئولین خواب هستن اصلا بازار رها هست بازرسی تعطیل است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1