کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس مطرح کرد

پیگیری وضعیت آموزش‌دهندگان سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد

2 شهريور 1398 ساعت 15:53

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ خواسته‌های آموزش دهندگان سوادآموزی را از طریق وزارت آموزش و پرورش پیگیری خواهم کرد.


غلام‌محمد زارعی در نشستی که به دعوت و با حضور جمعی از آموزش دهندگان سوادآموزی با سابقه فعالیت قبل از سال 92 در یاسوج برگزار شد اظهار کرد: خواسته‌های برخی آموزش دهندگان سوادآموزی دارای سابقه که خواهان قرار گرفتن در ردیف مشمولین استخدام هستند از طریق وزارت آموزش و پرورش و سازمان نهضت سوادآموزی پیگیری خواهم کرد.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از جمع‌بندی این خواسته‌ها از سوی معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان مشکلات سر راه آنها جهت قرار گرفتن در ردیف مشمولین با مسؤولان وزارت آموزش و پرورش و نهضت سوادآموزی در میان گذاشته می‌شود.
وی افزود: مهمترین خواسته‌های آموزش دهندگان با سابقه فعالیت قبل از سال 1392 فعال شدن آنها و برگزاری آزمون جهاد دانشگاهی برای ادامه فعالیت است.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات و پیگیری های بسیار خوبی از سوی معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان انجام گرفته که شایسته تقدیر است.
در این نشست معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان هم گفت: اسامی مشمولین طرح با سابقه فعالیت از سال 79 تا 92 با تأئید نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و سازمان نهضت سوادآموزی رسیده است.
سیدحمدالله خواهش نیک افزود: برخی پرونده‌های مشمولان که در زمان مقرر تشکیل شده بود به همراه پرونده کسانی که سابقه فعالیت یک دوره با 2 سوادآموز به بالا دارند در شهرستانها و مناطق تشکیل شده و پس از ارسال آئین نامه اجرایی در کارگروه شهرستانی و بررسی و سپس به استان ارسال می‌شوند.
وی اظهار کرد: پیگیری لازم برای تشکیل کارگروه برای صاحبان پرونده‌های مشمول دارای 2 دوره با 2 نفر به بالا در حال انجام است و متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به تأکید و قول نماینده مجلس شورای اسلامی مبنی بر پیگیری مسائل آموزش دهندگان اطلاعات لازم در این زمینه در اختیار ایشان قرار می‌گیرد.
وی گفت: برگزاری جلسه با آموزش دهندگان برای پیگیری مسائل و مشکلات آنها از اقدامات خوب و ارزشمند نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی است که امیدواریم به نتایج مطلوب و رفع مشکلات آنها منجر شود.


کد مطلب: 412161

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412161/پیگیری-وضعیت-آموزش-دهندگان-سوادآموزی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1