تاریخ انتشار
شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۴۱۲۱۶۱
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس مطرح کرد

پیگیری وضعیت آموزش‌دهندگان سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
پیگیری وضعیت آموزش‌دهندگان سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛غلام‌محمد زارعی در نشستی که به دعوت و با حضور جمعی از آموزش دهندگان سوادآموزی با سابقه فعالیت قبل از سال 92 در یاسوج برگزار شد اظهار کرد: خواسته‌های برخی آموزش دهندگان سوادآموزی دارای سابقه که خواهان قرار گرفتن در ردیف مشمولین استخدام هستند از طریق وزارت آموزش و پرورش و سازمان نهضت سوادآموزی پیگیری خواهم کرد.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از جمع‌بندی این خواسته‌ها از سوی معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان مشکلات سر راه آنها جهت قرار گرفتن در ردیف مشمولین با مسؤولان وزارت آموزش و پرورش و نهضت سوادآموزی در میان گذاشته می‌شود.
وی افزود: مهمترین خواسته‌های آموزش دهندگان با سابقه فعالیت قبل از سال 1392 فعال شدن آنها و برگزاری آزمون جهاد دانشگاهی برای ادامه فعالیت است.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات و پیگیری های بسیار خوبی از سوی معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان انجام گرفته که شایسته تقدیر است.
در این نشست معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان هم گفت: اسامی مشمولین طرح با سابقه فعالیت از سال 79 تا 92 با تأئید نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و سازمان نهضت سوادآموزی رسیده است.
سیدحمدالله خواهش نیک افزود: برخی پرونده‌های مشمولان که در زمان مقرر تشکیل شده بود به همراه پرونده کسانی که سابقه فعالیت یک دوره با 2 سوادآموز به بالا دارند در شهرستانها و مناطق تشکیل شده و پس از ارسال آئین نامه اجرایی در کارگروه شهرستانی و بررسی و سپس به استان ارسال می‌شوند.
وی اظهار کرد: پیگیری لازم برای تشکیل کارگروه برای صاحبان پرونده‌های مشمول دارای 2 دوره با 2 نفر به بالا در حال انجام است و متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به تأکید و قول نماینده مجلس شورای اسلامی مبنی بر پیگیری مسائل آموزش دهندگان اطلاعات لازم در این زمینه در اختیار ایشان قرار می‌گیرد.
وی گفت: برگزاری جلسه با آموزش دهندگان برای پیگیری مسائل و مشکلات آنها از اقدامات خوب و ارزشمند نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی است که امیدواریم به نتایج مطلوب و رفع مشکلات آنها منجر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

حق
Iran, Islamic Republic of
کو گپ دم تو نی محلی گپ گپ و زی و چی پیش ندرومه
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1