کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید مسئولان از روستاهای گچساران و باشت؛

نماینده مجلس: بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در مقاوم‌سازی و بافت فرسوده موفق عمل کرده / جنتی: اجرای طرح‌ هادی در 720 روستا

16 مرداد 1398 ساعت 19:10

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با تقدیراز اقدامات خوب بنیاد مسکن در اجرای طرح هادی در سطح روستاهای استان گفت: روند رو به رشد اجرای طرح هادی و خدمات عمرانی در سطح روستاهای استان ادامه یابد.


غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به همراه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از روند اجرای طرح هادی در چندین روستا در شهرستان‌های گچساران و باشت بازدید به عمل آورد.
در این بازدید نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت عملکرد بنیاد مسکن استان را در اجرای طرح هادی روستایی مطلوب و شایسته تقدیر ارزیابی نمود و اظهار کرد: بنیاد مسکن در خدمات‌رسانی به مردم در بخش عمران و آبادانی روستاها خصوصا تهیه و اجرای طرح‌های مقاوم سازی بافت‌های فرسوده، نوسازی بافت فرسوده شهر دوگنبدان و سایر خدمات بسیار موفق عمل کرده است.


در ادامه این بازدید حسین جنتی با تاکید بر اینکه با همکاری فرمانداران، بخشداران، دهیاران می توان برای روستاهای دارای اولویت برنامه‌هایی تهیه  و به فضای روستاها توجه بیشتری کرد، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای خوب و ارزنده ای در همه زمینه‌ها برای عمران و آبادانی شهرها و خصوصا روستاها صورت گرفته لذا برای برآورده کردن خواسته‌های مردم بایستی بیشتر از گذشته تلاش کنیم.
 وی گفت: هم اکنون طرح هادی در ۳۹۸ روستای بالای ۲۰ خانوار این استان در دست اجراست.
جنتی گفت: این تعداد طرح هادی برای توسعه زیرساخت‌های رفاهی نظیر سنگفرش، جدول کشی، فضای سبز و سایر فعالیت های عمرانی تغییر سیمای روستاهای شهرستان‌های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح هادی در ۷۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان خبر داد و افزود: جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و جذب سرمایه گذاران برای اجرای طرح‌های تولیدی و اقتصادی از مزایای اجرای طرح‌های هادی در روستاها است.



در پایان این بازدید نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با تشکر از زحمات و پیگیری‌های مدیرکل بنیاد مسکن استان در خصوص اجرای طرح هادی در این روستاها عملکرد بنیاد مسکن را موفق ارزیابی نمود و ابراز امیدواری کرد و افزود: روند رو به رشد اجرای طرح هادی و خدمات عمرانی در سطح روستاها استان ادامه یابد.


کد مطلب: 411755

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411755/نماینده-مجلس-بنیاد-مسکن-کهگیلویه-بویراحمد-مقاوم-سازی-بافت-فرسوده-موفق-عمل-کرده-جنتی-اجرای-طرح-هادی-720-روستا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1