تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۴۱۱۷۵۵
بازدید مسئولان از روستاهای گچساران و باشت؛

نماینده مجلس: بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در مقاوم‌سازی و بافت فرسوده موفق عمل کرده / جنتی: اجرای طرح‌ هادی در 720 روستا

۱
۰
نماینده مجلس: بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در مقاوم‌سازی و بافت فرسوده موفق عمل کرده / جنتی: اجرای طرح‌ هادی در 720 روستا
کبنا ؛
غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به همراه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از روند اجرای طرح هادی در چندین روستا در شهرستان‌های گچساران و باشت بازدید به عمل آورد.
در این بازدید نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت عملکرد بنیاد مسکن استان را در اجرای طرح هادی روستایی مطلوب و شایسته تقدیر ارزیابی نمود و اظهار کرد: بنیاد مسکن در خدمات‌رسانی به مردم در بخش عمران و آبادانی روستاها خصوصا تهیه و اجرای طرح‌های مقاوم سازی بافت‌های فرسوده، نوسازی بافت فرسوده شهر دوگنبدان و سایر خدمات بسیار موفق عمل کرده است.


در ادامه این بازدید حسین جنتی با تاکید بر اینکه با همکاری فرمانداران، بخشداران، دهیاران می توان برای روستاهای دارای اولویت برنامه‌هایی تهیه  و به فضای روستاها توجه بیشتری کرد، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای خوب و ارزنده ای در همه زمینه‌ها برای عمران و آبادانی شهرها و خصوصا روستاها صورت گرفته لذا برای برآورده کردن خواسته‌های مردم بایستی بیشتر از گذشته تلاش کنیم.
 وی گفت: هم اکنون طرح هادی در ۳۹۸ روستای بالای ۲۰ خانوار این استان در دست اجراست.
جنتی گفت: این تعداد طرح هادی برای توسعه زیرساخت‌های رفاهی نظیر سنگفرش، جدول کشی، فضای سبز و سایر فعالیت های عمرانی تغییر سیمای روستاهای شهرستان‌های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح هادی در ۷۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان خبر داد و افزود: جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و جذب سرمایه گذاران برای اجرای طرح‌های تولیدی و اقتصادی از مزایای اجرای طرح‌های هادی در روستاها است.



در پایان این بازدید نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با تشکر از زحمات و پیگیری‌های مدیرکل بنیاد مسکن استان در خصوص اجرای طرح هادی در این روستاها عملکرد بنیاد مسکن را موفق ارزیابی نمود و ابراز امیدواری کرد و افزود: روند رو به رشد اجرای طرح هادی و خدمات عمرانی در سطح روستاها استان ادامه یابد.

نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدگرمسیری
Iran, Islamic Republic of
بانزدیک شدن به انتخابات تاجگردون چقدرفعال شده ولی دیردست به کارشده وهیچ یک ازنمایندگان کنونی استان اعتماددوباره مردم رابه دست نخواهندآورد.خودشان انصراف دهندسنگینترند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1