تاریخ انتشار
جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۴۱۱۳۷۸
در خطبه‌های نماز جمعه گچساران مطرح شد

مسئولان در انتصاب‌ها روحیه انقلابی‌گری را ملاک قرار دهند / تقدیر از امام جمعه گچساران

۱
۰
مسئولان در انتصاب‌ها روحیه انقلابی‌گری را ملاک قرار دهند / تقدیر از امام جمعه گچساران
کبنا ؛
حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز (4 مرداد ماه 98) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته به سخنان اخیر مقام معظم رهبری، اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود به دزدی انگلیس خبیث اشاره کردند و اینکه انگلیس کشتی ما را می‌دزد، جنایت می‌کند و شکل قانونی به آن هم می‌دهد به طوری که مردم دنیا را اغفال کنند اما نمی‌تواند.
وی افزود: رهبری گفتند جمهوری اسلامی ایران و عناصر مومن نظام این خباثت‌ها را بی‌جواب نمی‌گذارند که در مدت بسیار کوتاهی به دنیا نشان دادند ایران قدرتمندترین کشور جهان ایران است و هرکسی به مرزها دست‌درازی کند سیلی محکمی دریافت خواهد کرد.
حجازی اظهار کرد: در چهل سال اخیر ثابت شده هیچ فرد و کشوری جرات و توان قلدری در مقابل ایران اسلامی را ندارد و اگر خارج از قوانین بین‌الملل قرار شد قلدری کنید مثل خودتان برخورد و تنبیه خواهید شد.
امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه پهباد فوق پیشرفته آمریکایی توسط فرزندان غیور و مخلص ایران اسلامی منهدم شد، گفت: رئیس جمهور ابله آمریکا در ابتدا می‌گفت ساقط شدن پهباد آمریکا امکان‌پذیر نیست بعد هم شاخ و شانه کشید و سخنان مضحکی بیان کرد.این وسط نتانیاهو به التماس افتاده بود که اگر علیه ایران اقدامی شود اسرائیل نابود می‌شود.
وی تصریح کرد: همه قدرت و صلابت ایران اسلامی به دلیل ایمان به خدا است اما دشمن تلاش می‌کند این قدرت ایمان را بگیرد که حواسمان جمع باشد.
حجازی در ادامه سخنان خود به دیدار ائمه جمعه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری خطاب به ائمه جمعه بیان کردند که از رفتن به سمت صاحبان قدرت، ثروت و کسانی که زبان چرب و نرم دارند پرهیز کنید و امام جمعه باید  مستقل، حر و به هیچ عنوان وابسته به کسی نباشد که بعدها سرشکستگی برایش داشته باشد.
خطیب جمعه گچساران گفت: رهبری افزودند که رفتار و عمل ائمه جمعه باید به گونه‌ای باشد که مردم از آن دین، تقوا، صداقت و انقلابی‌گیری را استشمام کنند. یک امام جمعه باید انقلابی باشد و از نیروها و جوانان انقلابی حمایت کند و برای تقویت و گفتمان انقلاب و حفظ ارزش‌های انقلاب تلاش کند.
وی تصریح کرد: همواره جوانان ما در سطوح مختلف مایه فخر و سربلندی کشور شده‌اند آنها در عرصه‌های ورزشی از رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی امتناع می‌کنند و آنها را به رسمیت نمی‌شناسند.
حجازی ادامه داد: جوانی مانند سید محمد مهدی حاتمی جوان مومن و انقلابی بعد از کسب مدال افتخار بر روی پل و در ملاعام به نماز می‌ایستند که این اقدام جوان ایرانی موجب حیرت جهانیان شده که این بچه‌های کم و سن و سال چه ارتباط قوی با خداوند دارند که در بطن کشور کفر اینگونه به نماز می‌ایستند.
امام جمعه گچساران با بیان اینکه امروز ۲۳ذیقعده روز زیارتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) و به روایتی احتمالا روز شهادت امام رضا(ع) باشد، اما روایت معتبر همان آخرین روز ماه صفر است،گفت: پنجم مرداد مصادف با برگزاری اولین سالروز برگزاری نماز جمعه در کشور به امامت آیت‌الله طالقانی است.
حجازی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران نماز جمعه افزود: در حال حاضر حدود 900 امام جمعه در سطح کشور آیین سیاسی عبادی نماز جمعه برگزار می‌کنند، ضمن اینکه از خدمات مرحوم حجت‌الاسلام متقی کاشانی و مرحوم حجت‌الاسلام خواجه‌زاده در نماز جمعه گچساران قدردانی می‌کنیم.
امام جمعه گچساران در ادامه اظهار کرد: استدعا داریم از وزرا، مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی که در انتصاب مسئولین روحیه انقلابی‌گری را ملاک قرار دهند ؛چرا که دستور نائب امام زمان است یکی از معیارها این باشد که این فرد روحیه انقلابی دارد و در مواردی که انقلاب تهدید می‌شد آیا ابراز وجود کرده؟ مثلا چنین افرادی در بحث فتنه ۸۸آیا رسما یا عملا این اقدام را محکوم می‌کردند یا خیر؟
 حجازی ادامه داد: مقام معظم رهبری بعد از فتنه ۸۸کمتر جلسه‌ای پیش آمد که اشاره‌ای به جریان فتنه نداشته باشند بنابراین توجه داشته باشیم که ملاک انقلابی‌گری روحیه انقلابی و ملاک این است که فتنه که خواست دشمن است محکوم شود و توقع داریم در انتصاب مسئولین ملاک انقلابی‌گری باشد.


تجلیل از ائمه جماعت گچساران به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز

به مناسبت گرامی‌داشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه از ائمه جماعت و اعضای ستاد اقامه نماز گچساران تجلیل به عمل آمد.
تجلیل از ائمه جماعت گچساران به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز
 ظهر امروز به مناسبت گرامی‌داشتن چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در کشور از ائمه جماعت و  اعضای ستاد نماز جمعه این شهرستان در مصلی گچساران تجلیل به عمل آمد.
 براساس این گزارش، نخستین نماز جمعه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در پنج مرداد سال ۱۳۵۸ به امامت مرحوم آیت‌الله سید محمود طالقانی در دانشگاه تهران اقامه شد.

 گفتنی است به  مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در مصلای امام خمینی(ره)  در قالب میز خدمت پاسخگوی مشکلات مردم شدند.
 در این روز فرماندار و معاون ایشان و رؤسای اداراتی همچون بنیادمسکن، کمیته امداد، جمعیت هلال‌احمر، جهاد کشاورزی، امور عشایر، امور آب شهرستان، تامین اجتماعی، اداره صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت، اصناف گچساران برای رفع مشکلات مردم در این مکان حضور داشتند.

برپایی نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه‌های بود که به مناسبت سالروز اقامه نماز جمعه در مصلای گچساران برگزار شد.
این نمایشگاه  به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزار شده بود.

همچنین به مناسبت سالگرد اقامه نماز جمعه در کشور، امام جمعه گچساران با همراهی فرماندار و دیگر روسای دستگاه‌های اجرای شهرستان با حضور در گلزار شهدای این شهر و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
انیدواریم که همه ما فقط آدم ونوکر پروردگار باشیم وحرف وسخنانمان فقط برای خدا باشد نه طیف سیاسی خاص .اگر چنین باشد مطمئن باشید مصلاهای ما پر از نمزگزار خواخد شد چون تنها چیزی که برای ما باقی می ماند کار نیک وعبادت است
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1