تاریخ انتشار
جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : ۴۱۱۳۷۴
در خطبه های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

پیشنهاد امام جمعه یاسوج به مدیران کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
پیشنهاد امام جمعه یاسوج به مدیران کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز امروز این شهر  گفت: در هفته‌های گذشته کشتی حامل نفت ایران از سوی انگلیسی‌ها در تنگه جبل‌الطارق توقیف شد اما طولی نکشید سپاه پاسداران در آب‌های خلیج فارس کشتی انگلیسی حامل سوخت قاچاق را که به صورت غیرقانونی وارد آب‌های ایران شده بود توقیف کرد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با بیان اینکه این اقدام سپاه هشداری به دشمنان بود افزود: ایران برای حفظ امنیت خود از هیچ کشوری هراسی ندارد، مقابل دشمنان با تمام توان می‌ایستد و آنها بدانند نمی‌توانند غیرقانونی وارد مرزهای ایران شوند.
وی با اشاره به پنجم مرداد سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد ادامه داد: منافقان بعد از دفاع مقدس تصور کردند ایران به لحاظ نظامی، سیاسی و اقتصادی به بن بست رسیده به همین دلیل با حمایت عراق و با هدف ساقط کردن نظام و انقلاب از غرب به کشور حمله کردند که با همت عموم ملت به شکست دشمنان منجر شد.
حجت الاسلام سیدعلی‌اصغر حسینی افزود: در عملیات مرصاد، 2 هزار و 500 منافق به هلاکت رسید و حدود 400 دستگاه خودرو و ماشین‌آلات نظامی از آنها به غنیمت گرفته شد.
خطیب نماز جمعه یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود به دیگر مناسبت پیش رو اشاره و اضافه کرد: پنجم مرداد سال 1358 اولین نماز جمعه کشور در دانشگاه تهران به امامت مرحوم آیت الله طالقانی اقامه شد و در حال حاضر در 900 شهر و بخش کشور نماز جمعه برپا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه 50 ماه است که عربستان سعودی جنگی علیه ملت مظلوم و مسلمان یمن شروع کرده افزود: آل‌سعود در ابتدای این جنگ تصور می‌کرد در مدت زمان کوتاهی یمن را اشتغال کند اما هم‌اکنون شهرهای جنوبی عربستان مورد حمله یمن قرار گرفته است.
حسینی در پایان خطاب به مسئولان گفت: انتظار می‌رود هر هفته عده‌ای از مسئولان اجرایی استان در نماز جمعه حضور یافته و چهره به چهره مشکلات مردم را شنیده و تا حد امکان پیگیری و رفع کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

حاجی
Germany
حاج آقا ، این مدیران در طول هفته در محل کارشون نمیتونند جوابگوی مردم باشند میخواهی در نماز جمعه با آن وقت محدود پاسخگو باشند ؟ اگر میخواهید ، روزهای جمعه گوشت و برنج و مرغ و شکر داخل مصلا توزیع کنید جمعیت بیش از حد تصور شلوغ میشه .
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1