کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند / آقای زیرایی سناریوی علیه «الف» را روشن کن و برو

16 تير 1398 ساعت 11:08

در حالی که حسینی کارشناس ویژه شبکه بهداشت شهید دامیده بویراحمد، بیان اینکه الکل صنعتی در شیرینی‌های «الف» وجود داشت، را اجحاف بزرگی در حق مجموعه شیرینی الف می‌داند. اما رضا زیرایی مدیرکل فعلی در این باره تا کنون سکوت کرده است و حاضر نشد که صحبت‌هایش را علیه «الف» تصحیح کند.


رضا زیرایی مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند.
گفته شد که «براتعلی صالحی» معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان چهارمحال و بختیاری طی حکمی به جای رضا زیرایی مدیرکل فعلی تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی می‌شود.
زیرایی در آخرین اقدام خود از مجموعه غذایی معروف کشور، شیرینی «الف» بازدید به عمل آورد و بعد از یک مصاحبه غیر علمی و غیرکارشناسی اعلام کرد که در شیرینی‌های الف الکل صنعتی استفاده می‌شود. این در حالی بود که حدود دو سال از فعالیت شیرینی «الف» که برند معروفی در کشور به شمار می‌رود، در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گذشت و در این مدت فعالیت کسی یا فردی از وجود «الکل صنعتی» در شیرینی‌های الف حرف نزده بود و یا فردی خدای نکرده مریض و یا راهی بیمارستان نشده بود.
حسینی کارشناس ویژه شبکه بهداشت شهید دامیده بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز گفت: بیان اینکه الکل صنعتی در شیرینی‌های الف وجود دارد و یا داشت، اجحاف بزرگی در حق مجموعه شیرینی الف است.
تلاش‌ها و زحمات زیرایی مدیرکل تعزیرات حکومتی در کنترل و نظارت بر بازار و سر و سامان دادن به قیمت‌های بی‌حساب و کتاب  و همچنین بازدیدهای سرزده او قابل تقدیر است. اما مسئله‌ای که در آستانه رفتن او از کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، این است که «زیرایی» با آن مصاحبه غیرعلمی خود، فعالیت یک مجموعه بزرگ را در استان متوقف و بیش از 15 نفر را در استان کهگیلویه و بویراحمد و جمع زیادی را در سایر استان‌ها از کار بی‌کار کرد. «شیرینی الف» بعد از آن مصاحبه با شبکه دنا دچار خسران زیادی و رونق آن کند شد و تعداد زیادی از جوانان در سالی که مزین به رونق تولید بود، نیز کارشان را از دست دادند و علی رغم پیگیری‌ها «رضا زیرایی» مدیرکل فعلی تعزیرات حکومتی حاضر نشد که حرفش را تصحیح و منظورش را دقیق روشن کند.
اکنون افکار عمومی منتظر هستند تا «رضا زیرایی» مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره دقیق روشنگری و توضیح دهد. و به نظر می‌رسد که سکوت بیش از این جایز نیست.


کد مطلب: 410852

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410852/مدیرکل-تعزیرات-حکومتی-کهگیلویه-بویراحمد-تغییر-می-کند-آقای-زیرایی-سناریوی-علیه-الف-روشن-کن-برو

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1